'

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 17:22

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku on eri mieltä kanssa. Koen, että se on niin itsestäänselvää ja luonnollista, ettei sellaiseen tarvitse edes erikseen varautua. Olenko jossain kohtaa antanut ymmärtää, että minulla on jokin ongelma eriävien mielipiteiden suhteen tai tuleeko sellainen vaikutelma jostain?

No hyvä jos sinua ei haittaa, että olen eri mieltä kanssasi.

Sinun viestistäsi sain sen vaikutelman, että sinun mielestäsi minä en tiedä/ymmärrä mitä Mirri on tehnyt/sanonut ja mihin Huolieilisen väitteet mahdollisesti perustuvat, vaan että tarvitsen ulkopuolisen arvioijan sen minulle kertomaan.
Saathan ja voithan sinä sitä mieltä olla, mutta kyllä minua hiukan korpeaa se, jos joku tulee selittämään minulle asioita jotka uskon itse tietäväni paremmin kuin selittäjä.


En ole missään vaiheessa myöskään väittänyt sinun olevan väärässä näkemyksinesi. Tuntuu, että ongelma saattaisikin olla enemmän siinä, että sinä et siedä eriäviä mielipiteitä (ainakaan tässä asiassa)(boldattu kohta lainauksessa), mutta jostain syystä haluat laittaa sen minun kontolleni (?). välillä minustakin tuntuu siltä, että olen oikeassa, mutta tässä asiassa en missään vaiheessa kuvitellut tietäväni miten asiat todellisuudessa ovat.

Ajattelin nyt luottaa PP:n näkemykseen tässä asiassa. Jos hän sanoo, että on valehdeltu niin ei minulla ole mitään syytä olla uskomatta. Todella ikävää toimintaa Huolieiliseltä.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 17:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Minulle tuli sellainen vaikutelma, että Huolieilinen on loukkaantunut tai harmistunut jostakin.

Ehkä olikin, muttei se muuta miksikään sitä, että hän kiusasi Hilppaa ja muutenkin kylvi riitaa.

On tullut selväksi, että olet ottanut foorumilla itsellesi valtuudet määritellä niin kiusaamisen kuin riidan kylvämisenkin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 17:54

Golden flower kirjoitti:En ole missään vaiheessa myöskään väittänyt sinun olevan väärässä näkemyksinesi. Tuntuu, että ongelma saattaisikin olla enemmän siinä, että sinä et siedä eriäviä mielipiteitä (ainakaan tässä asiassa)(boldattu kohta lainauksessa), mutta jostain syystä haluat laittaa sen minun kontolleni (?)...

Ainakin yritän sietää kaikkia mielipiteitä, mutta se, että Huolieilinen harjoitti kiusaamista ei ole mikään mielipide. Se, että sinä olet sitä mieltä, että ymmärrät minua paremmin Mirrin ja Huolieilisen tekoja ja toimintaa, se on mielipide. Ja tuossa mielipiteessäsi minua korpeaa on se, ettet sinä ole esittänyt mitään perusteluja mielipiteesi tueksi vaan päinvastoin olet kertonut, ettet ole palstan/palstojen tapahtumista kovin hyvin perillä.
Golden flower kirjoitti:... välillä minustakin tuntuu siltä, että olen oikeassa, mutta tässä asiassa en missään vaiheessa kuvitellut tietäväni miten asiat todellisuudessa ovat...

Kukapa sitä mistään lähtisi kiistelemään, jos jo alusta lähtien uskoisi olevansa väärässä ja vastapuolen tietävän asian paremmin.
Golden flower kirjoitti:... Ajattelin nyt luottaa PP:n näkemykseen tässä asiassa. Jos hän sanoo, että on valehdeltu niin ei minulla ole mitään syytä olla uskomatta. Todella ikävää toimintaa Huolieiliseltä.

Huolieilisen valehtelu on niin ilmeistä, etten ymmärrä mitä epäselvää asiassa kenellekään oli.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 17:57

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Minulle tuli sellainen vaikutelma, että Huolieilinen on loukkaantunut tai harmistunut jostakin.

Ehkä olikin, muttei se muuta miksikään sitä, että hän kiusasi Hilppaa ja muutenkin kylvi riitaa.

On tullut selväksi, että olet ottanut foorumilla itsellesi valtuudet määritellä niin kiusaamisen kuin riidan kylvämisenkin.

Ei ole "tullut selväksi".

Mutta koska mustaa ei voi selittämällä tai epäilyksiä esittämällä valkeaksi muuttaa, voin sanoa että Huolieilisen toiminta Hilppaa kohtaan oli kiusaamista ja liki kaikki hänen viestinsä olivat riidankylvämistä.

Jos olet kanssani eri mieltä siitä kiusasiko Huolieilinen Hilppaa vai ei, kerro se.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 18:05

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:En ole missään vaiheessa myöskään väittänyt sinun olevan väärässä näkemyksinesi. Tuntuu, että ongelma saattaisikin olla enemmän siinä, että sinä et siedä eriäviä mielipiteitä (ainakaan tässä asiassa)(boldattu kohta lainauksessa), mutta jostain syystä haluat laittaa sen minun kontolleni (?)...

Ainakin yritän sietää kaikkia mielipiteitä, mutta se, että Huolieilinen harjoitti kiusaamista ei ole mikään mielipide. Se, että sinä olet sitä mieltä, että ymmärrät minua paremmin Mirrin ja Huolieilisen tekoja ja toimintaa, se on mielipide. Ja tuossa mielipiteessäsi minua korpeaa on se, ettet sinä ole esittänyt mitään perusteluja mielipiteesi tueksi vaan päinvastoin olet kertonut, ettet ole palstan/palstojen tapahtumista kovin hyvin perillä.
Golden flower kirjoitti:... välillä minustakin tuntuu siltä, että olen oikeassa, mutta tässä asiassa en missään vaiheessa kuvitellut tietäväni miten asiat todellisuudessa ovat...

Kukapa sitä mistään lähtisi kiistelemään, jos jo alusta lähtien uskoisi olevansa väärässä ja vastapuolen tietävän asian paremmin.
Golden flower kirjoitti:... Ajattelin nyt luottaa PP:n näkemykseen tässä asiassa. Jos hän sanoo, että on valehdeltu niin ei minulla ole mitään syytä olla uskomatta. Todella ikävää toimintaa Huolieiliseltä.

Huolieilisen valehtelu on niin ilmeistä, etten ymmärrä mitä epäselvää asiassa kenellekään oli.

Minä alunperin ajattelin, että Huolieilinen kiusaa, mutta sitten jutut menivät niin omituisiksi, että en oikein enää tiennyt mitä olisi pitänyt ajatella.

En ymmärrä miksi jankkaat tästä. En minä täällä ole ketään kiusannut, mutta nyt alkaa tuntua, että sinä kiusaat minua.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 18:08

Kyllästynyt, en tiedä kiusasiko Huolieilinen Hilppaa tällä foorumilla vai eikö kiusannut. Voin vain sanoa, etten ole huomannut sellaista tapahtuneen.

Käsittääkseni sinä myös väität miltei kaikkia Huolieilisen tälle foorumille kirjoittamia viestejä riidan kylvämiseksi. Siinä asiassa olen kanssasi eri mieltä; minusta suurin osa hänen viesteistään ei ole ollut riidan kylvämistä.

Mitä tulee siihen kiistanalaiseen allekirjoitukseen: Hilppa kenties voisi kertoa allekirjoituksensa alkuperästä tai syntyhistoriasta jotakin, jos sattuisi haluamaan.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 18:10

Golden flower kirjoitti:Minä alunperin ajattelin, että Huolieilinen kiusaa, mutta sitten jutut menivät niin omituisiksi, että en oikein enää tiennyt mitä olisi pitänyt ajatella.

En ymmärrä miksi jankkaat tästä. En minä täällä ole ketään kiusannut, mutta nyt alkaa tuntua, että sinä kiusaat minua.

Se miksi jatkan johtuu siitä, että minua nyppii/harmittaa/korpeaa/närästää/ketuttaa jne. se, että minun luullaan olevan kykenemätön erottamaan milloin joku on närkästynyt ja minkälaista kiusaaminen on.

Jos se, että kertoo mielipiteensä sinun mielipiteestäsi on kiusaamista, sitten minä varmaankin kiusaan sinua.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 18:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:Minä alunperin ajattelin, että Huolieilinen kiusaa, mutta sitten jutut menivät niin omituisiksi, että en oikein enää tiennyt mitä olisi pitänyt ajatella.

En ymmärrä miksi jankkaat tästä. En minä täällä ole ketään kiusannut, mutta nyt alkaa tuntua, että sinä kiusaat minua.

Se miksi jatkan johtuu siitä, että minua nyppii/harmittaa/korpeaa/närästää/ketuttaa jne. se, että minun luullaan olevan kykenemätön erottamaan milloin joku on närkästynyt ja minkälaista kiusaaminen on...
(lihavointi minun)

Taitavat olla sietämättömiä tunteita, jotka päästäkseen purkautumaan ulos aiheuttavat jankkaamista ja vatvomista.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 18:16

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, en tiedä kiusasiko Huolieilinen Hilppaa tällä foorumilla vai eikö kiusannut. Voin vain sanoa, etten ole huomannut sellaista tapahtuneen...

No etpä sinä sitten juuri mitään huomaa...

Sinun mielestäsi toisen allekirjoituksen ottaminen omaan käyttöönsä ja valehtelu siitä, että se muka on aiemmin ollut hänen allekirjoituksensa, ei ole kiusaamista?'
Tai Huolieilisen kommentit "trikootytöstäkään" ole kiusaamista?
Mirri kirjoitti:... Mitä tulee siihen kiistanalaiseen allekirjoitukseen: Hilppa kenties voisi kertoa allekirjoituksensa alkuperästä tai syntyhistoriasta jotakin, jos sattuisi haluamaan.

Miksi hänen pitäisi kertoa asiasta mitään, sehän oli hänen allekirjoituksensa alusta lähtien, eikä Huolieilisellä ollut varkaudellaan ja valehtelemisellaan mitään muuta syytä kuin Hilpan kiusaaminen.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 18:18

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:Minä alunperin ajattelin, että Huolieilinen kiusaa, mutta sitten jutut menivät niin omituisiksi, että en oikein enää tiennyt mitä olisi pitänyt ajatella.

En ymmärrä miksi jankkaat tästä. En minä täällä ole ketään kiusannut, mutta nyt alkaa tuntua, että sinä kiusaat minua.

Se miksi jatkan johtuu siitä, että minua nyppii/harmittaa/korpeaa/närästää/ketuttaa jne. se, että minun luullaan olevan kykenemätön erottamaan milloin joku on närkästynyt ja minkälaista kiusaaminen on...
(lihavointi minun)

Taitavat olla sietämättömiä tunteita, jotka päästäkseen purkautumaan ulos aiheuttavat jankkaamista ja vatvomista.

Sinäkö Mirri olet nyt ottanut ulkopuolisen arvostelijan/tuomarin aseman ja kerrot mitä ja minkälaisia minun tunteeni mahdollisesti ovat?
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 18:23

En. Esitin arvelun, en mitään sen ihmeellisempää.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 18:26

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, en tiedä kiusasiko Huolieilinen Hilppaa tällä foorumilla vai eikö kiusannut. Voin vain sanoa, etten ole huomannut sellaista tapahtuneen...

No etpä sinä sitten juuri mitään huomaa...

Sinun mielestäsi toisen allekirjoituksen ottaminen omaan käyttöönsä ja valehtelu siitä, että se muka on aiemmin ollut hänen allekirjoituksensa, ei ole kiusaamista?'
Tai Huolieilisen kommentit "trikootytöstäkään" ole kiusaamista?
Mirri kirjoitti:... Mitä tulee siihen kiistanalaiseen allekirjoitukseen: Hilppa kenties voisi kertoa allekirjoituksensa alkuperästä tai syntyhistoriasta jotakin, jos sattuisi haluamaan.

Miksi hänen pitäisi kertoa asiasta mitään, sehän oli hänen allekirjoituksensa alusta lähtien, eikä Huolieilisellä ollut varkaudellaan ja valehtelemisellaan mitään muuta syytä kuin Hilpan kiusaaminen.

Kyllästynyt, mistä alusta lähtien?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 18:31

Mirri kirjoitti:En. Esitin arvelun, en mitään sen ihmeellisempää.

Minulle ei tulisi mieleenkään esittää arveluita sinun tunteistasi tai niiden vahvuuksista, mutta ilmeisesti sinä katsot olevasi sellaiseen pätevä ja kykenevä.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 18:35

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, en tiedä kiusasiko Huolieilinen Hilppaa tällä foorumilla vai eikö kiusannut. Voin vain sanoa, etten ole huomannut sellaista tapahtuneen...

No etpä sinä sitten juuri mitään huomaa...

Sinun mielestäsi toisen allekirjoituksen ottaminen omaan käyttöönsä ja valehtelu siitä, että se muka on aiemmin ollut hänen allekirjoituksensa, ei ole kiusaamista?'
Tai Huolieilisen kommentit "trikootytöstäkään" ole kiusaamista?
Mirri kirjoitti:... Mitä tulee siihen kiistanalaiseen allekirjoitukseen: Hilppa kenties voisi kertoa allekirjoituksensa alkuperästä tai syntyhistoriasta jotakin, jos sattuisi haluamaan.

Miksi hänen pitäisi kertoa asiasta mitään, sehän oli hänen allekirjoituksensa alusta lähtien, eikä Huolieilisellä ollut varkaudellaan ja valehtelemisellaan mitään muuta syytä kuin Hilpan kiusaaminen.

Kyllästynyt, mistä alusta lähtien?

Hänen kirjautumisestaan lähtien.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 18:48

Kyllästynyt, muistatko ulkoa milloin kukin kirjoittaja on laittanut itselleen allekirjoituksen, vai pääsetkö valvojana näkemään asian kirjoittajan asetuksista?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 18:55

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:Minä alunperin ajattelin, että Huolieilinen kiusaa, mutta sitten jutut menivät niin omituisiksi, että en oikein enää tiennyt mitä olisi pitänyt ajatella.

En ymmärrä miksi jankkaat tästä. En minä täällä ole ketään kiusannut, mutta nyt alkaa tuntua, että sinä kiusaat minua.

Se miksi jatkan johtuu siitä, että minua nyppii/harmittaa/korpeaa/närästää/ketuttaa jne. se, että minun luullaan olevan kykenemätön erottamaan milloin joku on närkästynyt ja minkälaista kiusaaminen on.

Jos se, että kertoo mielipiteensä sinun mielipiteestäsi on kiusaamista, sitten minä varmaankin kiusaan sinua.


Miten pystyisin vääntämään rautalangasta, ettei minulla ole mielipidettä tässä asiassa. Totuus on se mikä merkitsee, mutta koska se lienee varmuudella mahdotonta selvittää niin tyydyn palstan ylläpitäjän näkemykseen tässä. Jos jatkat vielä ihmeellisyyksiäsi niin ilmoitan viestisi ylläpidolle.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 20:11

Golden flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:Minä alunperin ajattelin, että Huolieilinen kiusaa, mutta sitten jutut menivät niin omituisiksi, että en oikein enää tiennyt mitä olisi pitänyt ajatella.

En ymmärrä miksi jankkaat tästä. En minä täällä ole ketään kiusannut, mutta nyt alkaa tuntua, että sinä kiusaat minua.

Se miksi jatkan johtuu siitä, että minua nyppii/harmittaa/korpeaa/närästää/ketuttaa jne. se, että minun luullaan olevan kykenemätön erottamaan milloin joku on närkästynyt ja minkälaista kiusaaminen on.

Jos se, että kertoo mielipiteensä sinun mielipiteestäsi on kiusaamista, sitten minä varmaankin kiusaan sinua.


Miten pystyisin vääntämään rautalangasta, ettei minulla ole mielipidettä tässä asiassa. Totuus on se mikä merkitsee, mutta koska se lienee varmuudella mahdotonta selvittää niin tyydyn palstan ylläpitäjän näkemykseen tässä. Jos jatkat vielä ihmeellisyyksiäsi niin ilmoitan viestisi ylläpidolle.

Kirjoittajaksi joka sanoo, ettei omaa asiasta mielipidettä ja ettei tunne palstaa ja sen tapahtumia niin paljon, että voisi niistä jotakin sanoa, olet sanonut "ihmeellisen" paljon.

En pidä uhkailuista, enkä niin ollen sellaisia noudata. En liioin tiedä, mistä "ihmeellisyyksistä" sinä puhut, mutta jospa olisit ystävällinen ja kertoisit mitä "ihmeellisyyksiä" olen kirjoittanut.

Mielestäni on outoa se, että nyt kerrot, ettei sinulla ole mitään mielipidettä tässä asiassa, mutta kuitenkin aiemmin kommentoit minun mielipidettäni ja ilmoitit, ettei Mirri ole sanonut, että Huoliellisen toiminta tai käytös olisi ollut hyväksyttävää vaikka kyse ei olisi ollut kiusaamisesta", vaikka minä en ollut sellaista väittänytkään.

Myöhempien kirjoitusten valossa on kuitenkin käynyt ilmi, ettei Mirri tosiaankaan pitänyt Huolieilisen toimintaa kiusaamisena vaan jo alunperin piti Huoliellisen toimintaa "joko muista syistä johtuvana" - tai ei ainakaan pitänyt sitä kiusaamisena. Ja koska mielestäni asia oli päivänselvä, pidin Mirrin kirjoituksen sävyä kiusaamista vähättelevänä ja pidän sitä sellaisena edelleen - ja siitä kirjoitin.

Kyseiseen kirjoitukseeni sinä sitten puutuit esittämällä, että Mirrillä saattaa olla parempi ymmärrys asian suhteen (kuin minulla). Tuo lauseesi oli mielestäni minun ymmärrystäni ja älyäni kyseenalaistava, ja siksi minä puolestani tartuin sinun kommenttiisi.


Sanot myös, että totuus ratkaisee ja että sinun mielestäsi tässä asiassa sitä lienee mahdotonta selvittää. Olen tuosta asiasta täysin eri mieltä; Huoliellisen harjoittama kiusaaminen oli julmaa ja jatkui pitkään. Ihmeellistä on se, ettei Mirri tai sinä sitä huomanneet. Ette ehkä lue palstaa niin tarkkaan, että pysyisitte kärryillä keskusteluista.

-
Voit ilmoittaa ylläpidolle kirjoituksistani, mutta uhkailujesi vuoksi en kirjoittamista tai viestiesi kommentoimista lopeta. Ja koska en ole mitään asiatonta tai loukkaavaa kirjoittanut, en mielestäni ole kiusannut ketään, vaan vain kertonut mitä mieltä minä asioista olen - ja se mielestäni on keskustelupalstan tarkoitus ja sen ydin.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 20:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:Minä alunperin ajattelin, että Huolieilinen kiusaa, mutta sitten jutut menivät niin omituisiksi, että en oikein enää tiennyt mitä olisi pitänyt ajatella.

En ymmärrä miksi jankkaat tästä. En minä täällä ole ketään kiusannut, mutta nyt alkaa tuntua, että sinä kiusaat minua.

Se miksi jatkan johtuu siitä, että minua nyppii/harmittaa/korpeaa/närästää/ketuttaa jne. se, että minun luullaan olevan kykenemätön erottamaan milloin joku on närkästynyt ja minkälaista kiusaaminen on.

Jos se, että kertoo mielipiteensä sinun mielipiteestäsi on kiusaamista, sitten minä varmaankin kiusaan sinua.


Miten pystyisin vääntämään rautalangasta, ettei minulla ole mielipidettä tässä asiassa. Totuus on se mikä merkitsee, mutta koska se lienee varmuudella mahdotonta selvittää niin tyydyn palstan ylläpitäjän näkemykseen tässä. Jos jatkat vielä ihmeellisyyksiäsi niin ilmoitan viestisi ylläpidolle.

Kirjoittajaksi joka sanoo, ettei omaa asiasta mielipidettä ja ettei tunne palstaa ja sen tapahtumia niin paljon, että voisi niistä jotakin sanoa, olet sanonut "ihmeellisen" paljon.

En pidä uhkailuista, enkä niin ollen sellaisia noudata. En liioin tiedä, mistä "ihmeellisyyksistä" sinä puhut, mutta jospa olisit ystävällinen ja kertoisit mitä "ihmeellisyyksiä" olen kirjoittanut.

Mielestäni on outoa se, että nyt kerrot, ettei sinulla ole mitään mielipidettä tässä asiassa, mutta kuitenkin aiemmin kommentoit minun mielipidettäni ja ilmoitit, ettei Mirri ole sanonut, että Huoliellisen toiminta tai käytös olisi ollut hyväksyttävää vaikka kyse ei olisi ollut kiusaamisesta", vaikka minä en ollut sellaista väittänytkään.

Myöhempien kirjoitusten valossa on kuitenkin käynyt ilmi, ettei Mirri tosiaankaan pitänyt Huolieilisen toimintaa kiusaamisena vaan jo alunperin piti Huoliellisen toimintaa "joko muista syistä johtuvana" - tai ei ainakaan pitänyt sitä kiusaamisena. Ja koska mielestäni asia oli päivänselvä, pidin Mirrin kirjoituksen sävyä kiusaamista vähättelevänä ja pidän sitä sellaisena edelleen - ja siitä kirjoitin.

Kyseiseen kirjoitukseeni sinä sitten puutuit esittämällä, että Mirrillä saattaa olla parempi ymmärrys asian suhteen (kuin minulla). Tuo lauseesi oli mielestäni minun ymmärrystäni ja älyäni kyseenalaistava, ja siksi minä puolestani tartuin sinun kommenttiisi.


Sanot myös, että totuus ratkaisee ja että sinun mielestäsi tässä asiassa sitä lienee mahdotonta selvittää. Olen tuosta asiasta täysin eri mieltä; Huoliellisen harjoittama kiusaaminen oli julmaa ja jatkui pitkään. Ihmeellistä on se, ettei Mirri tai sinä sitä huomanneet. Ette ehkä lue palstaa niin tarkkaan, että pysyisitte kärryillä keskusteluista.

-
Voit ilmoittaa ylläpidolle kirjoituksistani, mutta uhkailujesi vuoksi en kirjoittamista tai viestiesi kommentoimista lopeta. Ja koska en ole mitään asiatonta tai loukkaavaa kirjoittanut, en mielestäni ole kiusannut ketään, vaan vain kertonut mitä mieltä minä asioista olen - ja se mielestäni on keskustelupalstan tarkoitus ja sen ydin.

Olet väännellyt ihmeellisyydeksi suunnilleen jokaisen lauseeni tässä ketjussa. Minun lienee turha yrittää selvemmin sanoa, mitä olen kirjoittanut. Jos et tajua selvää suomenkieltä niin ei minulla ole aikaa tai sen enempää intoa ryhtyä tulkkaamaan.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 20:40

Poistin turhan jutun.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 03.09.2014 20:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 20:41

Golden flower kirjoitti:Olet väännellyt ihmeellisyydeksi suunnilleen jokaisen lauseeni tässä ketjussa. Minun lienee turha yrittää selvemmin sanoa, mitä olen kirjoittanut. Jos et tajua selvää suomenkieltä niin ei minulla ole aikaa tai sen enempää intoa ryhtyä tulkkaamaan.

En tosiaankaan ymmärrä mitä olen väännellyt ihmeellisyyksiksi, mutta tarkoitukseni se ei ainakaan ole ollut.
Olen pahoillani jos sinusta siltä on tuntunut.
Kyllästynyt
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa

cron