'

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 14:20

On se hyvä, että Psykopatologian muisti yltää muille foorumeille ja kymmenen vuoden takaisiin asioihin niin hyvin, että tietää ja osaa sanoa kuka valehtelee ja kuka ei.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 14:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:viestissäni ei ollut muita merkityksiä kuin mitä siinä luki. Ensin kerroin oman näkemykseni Mirrin närkästyksistä suhteessa sinuun...

Mutta miksi?

Koska en ole huomannut sellaista. En tiennyt, ettet halua minun arvioivan asiaa. Ajattelin, että ulkopuolinen arvio voisi tuntua huojentavalta tms. (itselleni olisi näin) Ilmeisesti arvioin väärin (sen, että ulkopuolinen arvio tässä olisi paikallaan) ja olen pahoillani siitä.

Kursivoitu lisätty jälkikäteen.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 14:26

Mirri kirjoitti:On se hyvä, että Psykopatologian muisti yltää muille foorumeille ja kymmenen vuoden takaisiin asioihin niin hyvin, että tietää ja osaa sanoa kuka valehtelee ja kuka ei.

Eikö olekin hyvä, etteivät kaikki pode (Tukiasema tai Psykopatologia) palsta-amnesiaa.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 14:34

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:On se hyvä, että Psykopatologian muisti yltää muille foorumeille ja kymmenen vuoden takaisiin asioihin niin hyvin, että tietää ja osaa sanoa kuka valehtelee ja kuka ei.

Eikö olekin hyvä, etteivät kaikki pode (Tukiasema tai Psykopatologia) palsta-amnesiaa.

:D
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 14:55

Golden flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:viestissäni ei ollut muita merkityksiä kuin mitä siinä luki. Ensin kerroin oman näkemykseni Mirrin närkästyksistä suhteessa sinuun...

Mutta miksi?

Koska en ole huomannut sellaista. En tiennyt, ettet halua minun arvioivan asiaa. Ajattelin, että ulkopuolinen arvio voisi tuntua huojentavalta tms. (itselleni olisi näin) Ilmeisesti arvioin väärin (sen, että ulkopuolinen arvio tässä olisi paikallaan) ja olen pahoillani siitä.

Kursivoitu lisätty jälkikäteen.

Et ole huomannut Mirrin närkästymisiä etkä tunne palstan historiaa sen vertaa, että olisit tiennyt Huolieilisen valehtelevan vain Hilppaa kiusatakseen.
Katsot kuitenkin tarpeelliseksi selittää minulle, mistä Huolieilisen (ja Mirrin) kirjoituksissa on kyse.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 15:11

En tunne palstan historiaa, se on totta, mutta en ole todellakaan selittänyt mistä noiden kahden mainitsemasi kirjoittajan kirjoituksissa olisi kyse. Jälkimmäinen väite ei siis ole totta.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 15:19

Golden flower kirjoitti:En tunne palstan historiaa, se on totta, mutta en ole todellakaan selittänyt mistä noiden kahden mainitsemasi kirjoittajan kirjoituksissa olisi kyse. Jälkimmäinen väite ei siis ole totta.

Kyllä sinä tietyltä osalta (= onko Mirrin kirjoituksissa näkynyt närkästymistä ja mitä mahdollisesti voisi olla Huolieilisen allekirjoitusväitteiden takana) olet mielestäni ainakin pyrkinyt selittämään mistä niissä (mahdollisesti/sinun mielestäsi) on ollut kyse.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 15:24

Kyllästynyt kirjoitti:Et ole huomannut Mirrin närkästymisiä etkä tunne palstan historiaa sen vertaa, että olisit tiennyt Huolieilisen valehtelevan vain Hilppaa kiusatakseen.
Katsot kuitenkin tarpeelliseksi selittää minulle, mistä Huolieilisen (ja Mirrin) kirjoituksissa on kyse.

Sanot Huolieilisen valehtelevan Hilppaa kiusatakseen; kerro tarkemmin mistä on kysymys - kun näytät tietävän.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 15:29

^^Kyllä, olen esittänyt mahdollisia vaihtoehtoja siitä, mistä voisi olla kyse, koska oletin, että niin voi täällä (keskustelupalstalla) ihan vapaasti tehdä.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 15:36

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Et ole huomannut Mirrin närkästymisiä etkä tunne palstan historiaa sen vertaa, että olisit tiennyt Huolieilisen valehtelevan vain Hilppaa kiusatakseen.
Katsot kuitenkin tarpeelliseksi selittää minulle, mistä Huolieilisen (ja Mirrin) kirjoituksissa on kyse.

Sanot Huolieilisen valehtelevan Hilppaa kiusatakseen; kerro tarkemmin mistä on kysymys - kun näytät tietävän.

Se, että Hilppa olisi ottanut käyttöönsä Huolieilisen jossakin aiemmin käyttämän allekirjoituksen, on yksinkertaisesti pötyä, täyttä valhetta. Tuo väite, sekä monet muutkin Huolieilisen kommentit, ovat paljasta kiusaamista. Siitä, miksi Huolieilinen Hilppaa (ja muitakin) kiusaa, minulla ei ole minkäänlaista käsitystä.

Kai hän saa jonkinlaista nautintoa siitä, että saa loukattua sekä kylvettyä riitaa.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 15:47

Golden flower kirjoitti:^^Kyllä, olen esittänyt mahdollisia vaihtoehtoja siitä, mistä voisi olla kyse, koska oletin, että niin voi täällä (keskustelupalstalla) ihan vapaasti tehdä.

Eli olet ainakin pyrkinyt selittämään mistä ko. tapahtumissa/kirjoituksissa on kyse.

Saathan sinä niin tehdä, mutta jos et ole huomannut Mirrin närkästymisiä etkä tiedä Huolieilisen valehtelevan vain Hilppaa kiusatakseen, sinun kannattaa varautua siihen, että henkilö jolle yrität Mirrin viestejä tulkita ja Huolieilisen väitteitä selittää, on eri mieltä kanssasi.
Etenkin jos selitysyritystesi kohde tietää, tuntee ja muistaa palstan historiaa paremmin kuin sinä.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 16:00

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku on eri mieltä kanssa. Koen, että se on niin itsestäänselvää ja luonnollista, ettei sellaiseen tarvitse edes erikseen varautua. Olenko jossain kohtaa antanut ymmärtää, että minulla on jokin ongelma eriävien mielipiteiden suhteen tai tuleeko sellainen vaikutelma jostain?
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 16:10

Golden flower kirjoitti:Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku on eri mieltä kanssa. Koen, että se on niin itsestäänselvää ja luonnollista, ettei sellaiseen tarvitse edes erikseen varautua. Olenko jossain kohtaa antanut ymmärtää, että minulla on jokin ongelma eriävien mielipiteiden suhteen tai tuleeko sellainen vaikutelma jostain?

No hyvä jos sinua ei haittaa, että olen eri mieltä kanssasi.

Sinun viestistäsi sain sen vaikutelman, että sinun mielestäsi minä en tiedä/ymmärrä mitä Mirri on tehnyt/sanonut ja mihin Huolieilisen väitteet mahdollisesti perustuvat, vaan että tarvitsen ulkopuolisen arvioijan sen minulle kertomaan.
Saathan ja voithan sinä sitä mieltä olla, mutta kyllä minua hiukan korpeaa se, jos joku tulee selittämään minulle asioita jotka uskon itse tietäväni paremmin kuin selittäjä.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 16:36

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Et ole huomannut Mirrin närkästymisiä etkä tunne palstan historiaa sen vertaa, että olisit tiennyt Huolieilisen valehtelevan vain Hilppaa kiusatakseen.
Katsot kuitenkin tarpeelliseksi selittää minulle, mistä Huolieilisen (ja Mirrin) kirjoituksissa on kyse.

Sanot Huolieilisen valehtelevan Hilppaa kiusatakseen; kerro tarkemmin mistä on kysymys - kun näytät tietävän.

Se, että Hilppa olisi ottanut käyttöönsä Huolieilisen jossakin aiemmin käyttämän allekirjoituksen, on yksinkertaisesti pötyä, täyttä valhetta. Tuo väite, sekä monet muutkin Huolieilisen kommentit, ovat paljasta kiusaamista. Siitä, miksi Huolieilinen Hilppaa (ja muitakin) kiusaa, minulla ei ole minkäänlaista käsitystä.

Kai hän saa jonkinlaista nautintoa siitä, että saa loukattua sekä kylvettyä riitaa.

Näköjään sinä määrittelet tällä foorumilla mikä on kiusaamista ja mikä taas ei. Samoin riidankylvämisen kohdalla - sinä määrittelet senkin. Esität syytökset ja jaat tuomiot; se kirjoittaja kiusaa ja/tai kylvää riitaa, jonka sinä sanot tekevän niin, ja sillä siisti. Uskot lujasti tietäväsi toisten kirjoittajien motiivit kirjoituksilleen ja kommenteilleen.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 16:46

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Et ole huomannut Mirrin närkästymisiä etkä tunne palstan historiaa sen vertaa, että olisit tiennyt Huolieilisen valehtelevan vain Hilppaa kiusatakseen.
Katsot kuitenkin tarpeelliseksi selittää minulle, mistä Huolieilisen (ja Mirrin) kirjoituksissa on kyse.

Sanot Huolieilisen valehtelevan Hilppaa kiusatakseen; kerro tarkemmin mistä on kysymys - kun näytät tietävän.

Se, että Hilppa olisi ottanut käyttöönsä Huolieilisen jossakin aiemmin käyttämän allekirjoituksen, on yksinkertaisesti pötyä, täyttä valhetta. Tuo väite, sekä monet muutkin Huolieilisen kommentit, ovat paljasta kiusaamista. Siitä, miksi Huolieilinen Hilppaa (ja muitakin) kiusaa, minulla ei ole minkäänlaista käsitystä.

Kai hän saa jonkinlaista nautintoa siitä, että saa loukattua sekä kylvettyä riitaa.

Näköjään sinä määrittelet tällä foorumilla mikä on kiusaamista ja mikä taas ei. Samoin riidankylvämisen kohdalla - sinä määrittelet senkin. Esität syytökset ja jaat tuomiot; se kirjoittaja kiusaa ja/tai kylvää riitaa, jonka sinä sanot tekevän niin, ja sillä siisti. Uskot lujasti tietäväsi toisten kirjoittajien motiivit kirjoituksilleen ja kommenteilleen.


Kyllästynyt ottaa mielestäni toisinaan moderaattorin velvollisuutensa vähän liian vakavasti.
Mutta hän on varmaan perusluonteeltaan semmoinen.
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 16:47

Mirri kirjoitti:Näköjään sinä määrittelet tällä foorumilla mikä on kiusaamista ja mikä taas ei. Samoin riidankylvämisen kohdalla - sinä määrittelet senkin. Esität syytökset ja jaat tuomiot; se kirjoittaja kiusaa ja/tai kylvää riitaa, jonka sinä sanot tekevän niin, ja sillä siisti. Uskot lujasti tietäväsi toisten kirjoittajien motiivit kirjoituksilleen ja kommenteilleen.

En ole tuomari tai jumalasta seuraava, en ylöspäin enkä alaspäinkään.

Sen kuitenkin uskallan sanoa, että Huolieilisen kirjoitukset olivat tyylipuhdasta kiusaamista ja liki kaikki hänen kommenttinsa vain riidankylvämistä.

Ja tässä nimenomaisessa tapauksessa voin ja uskallan sanoa "sillä siisti".

Mutta jos sinä Mirri olet eri mieltä siitä olivatko Huolieilisen väitteet Hilpan allekirjoituksesta jotakin muuta kuin kiusaamista ja riidankylvämistä, kerro toki mitä ne sinun mielestäsi olivat.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 17:02

Minulle tuli sellainen vaikutelma, että Huolieilinen on loukkaantunut tai harmistunut jostakin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 17:05

Kyllästynyt kirjoitti:

"Sen kuitenkin uskallan sanoa, että Huolieilisen kirjoitukset olivat tyylipuhdasta kiusaamista ja liki kaikki hänen kommenttinsa vain riidankylvämistä."

Jos huolieilisen kiusaaminen oli tyylipuhdasta, millaistahan mahtaa olla tyylitön kiusaaminen?
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 17:06

Mirri kirjoitti:Minulle tuli sellainen vaikutelma, että Huolieilinen on loukkaantunut tai harmistunut jostakin.

Ehkä olikin, muttei se muuta miksikään sitä, että hän kiusasi Hilppaa ja muutenkin kylvi riitaa.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 17:07

saara kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:

"Sen kuitenkin uskallan sanoa, että Huolieilisen kirjoitukset olivat tyylipuhdasta kiusaamista ja liki kaikki hänen kommenttinsa vain riidankylvämistä."

Jos huolieilisen kiusaaminen oli tyylipuhdasta, millaistahan mahtaa olla tyylitön kiusaaminen?

Ehe, ehe...
Kyllästynyt
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa