'

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 20:54

trisse kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Beth II kirjoitti:Ymmärsin että ne ovat myös ennestään tuttuja ja silloin allekirjoitus oli Huolieilisen.

Jos Huolieilinen penkoo menneisyyttä, hänen olisi syytä tuoda penkomisen kohteena oleva palsta ja siellä käyttämänsä nimimerkki esille. Jotta saataisiin muistin virkistystä ja jotakin tolkkua hänen väitteisiinsä.


Sanooko Anni Huttila sinulle mitään..?

Viimeksi kyseinen nimimerkki muistaakseni vilahti esillä sinun ilmoittaessasi, että Santra on Raatis/Raatelulammas, jne., joka on tullut palstalle vain kiusatakseen sinua. Muistankohan oikein?

Nyt ilmeisesti vihjailet Hilpan 'tutustuneen' Anni Huttilaan jollakin nettifoorumilla kymmenisen vuotta sitten - vai jokohan minä olen pudonnut kärryiltä?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 21:31

Jos nimimerkki väittää jotain sigeistä, hänen tulee
jo väittäessään tuoda esiin relevantti data.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: '

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 03.09.2014 21:43

Pistänpä minäkin lusikkani tähän soppaan ja totean, että minun nähdäkseni Huolieilinen ei paljon muuta tehnytkään kuin yritti saada aikaan hämmennystä, eripuraa ja kaaosta epämääräisillä vihjailuilla ja suoranaisella valehtelulla. Kuten nyt viimeisimpänä Hilpan allekirjoituksen väittäminen häneltä aikoinaan varastetuksi...
Helmenkalastaja
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 21:52

Liittyikö ketju, jossa sanottiin palstan tason laskeneen viime viikkoina, nimimerkkiin Huolieilinen?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 03.09.2014 21:53

Kyllä liittyi.
Helmenkalastaja
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 21:54

Ok. Helmis, kiitos mutkattomasta vastauksesta.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 22:27

Mirri kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Beth II kirjoitti:Ymmärsin että ne ovat myös ennestään tuttuja ja silloin allekirjoitus oli Huolieilisen.

Jos Huolieilinen penkoo menneisyyttä, hänen olisi syytä tuoda penkomisen kohteena oleva palsta ja siellä käyttämänsä nimimerkki esille. Jotta saataisiin muistin virkistystä ja jotakin tolkkua hänen väitteisiinsä.


Sanooko Anni Huttila sinulle mitään..?

Viimeksi kyseinen nimimerkki muistaakseni vilahti esillä sinun ilmoittaessasi, että Santra on Raatis/Raatelulammas, jne., joka on tullut palstalle vain kiusatakseen sinua. Muistankohan oikein?

Nyt ilmeisesti vihjailet Hilpan 'tutustuneen' Anni Huttilaan jollakin nettifoorumilla kymmenisen vuotta sitten - vai jokohan minä olen pudonnut kärryiltä?


Johan nyt on helvetti että minut yhä edelleen yhdistetään johonkin muinaiseen raateluhampaaseen ta hunni attilaan joista minulla ei ole minkäänlaista käryäkään. Miksen saa olla vaan entinen santra, nykyinen saara?
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 22:31

Ei huolellinen mikään raatis ole (ollut).
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 22:47

saara kirjoitti:Johan nyt on helvetti että minut yhä edelleen yhdistetään johonkin muinaiseen raateluhampaaseen ta hunni attilaan joista minulla ei ole minkäänlaista käryäkään. Miksen saa olla vaan entinen santra, nykyinen saara?

Ei ollut tarkoitus loukata tai ärsyttää sinua, tai yhdistää sinua mihinkään. Siteeraamasi viestini asiayhteydestä varmaan ymmärrät asian olevan noin kuin sanoin.
Aiheetta ja turhaan otit itseesi ja pillastuit; etenkin, kun nimimerkkiä Saara ei viestissäni mainittu millään lailla.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 23:47

Psykopatologia kirjoitti:Ei huolellinen mikään raatis ole (ollut).


Enkä minäkään vaikka täällä sitäkin on joku väittänyt-.
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 23:55

trisse kirjoitti:En enää luota sinuun kun vahvistuu aina vaan vaikutelma ettet ole edes yhtä älykäs kuin minä. (Toisin kuin Kyllästynyt on)

Kenelekäs tuo viesti oli kohdistetu? Jos minuun, sanon vain sen, trisse, että sinä olet minua loukannut tosi paljon syyttämällä milloin miksikn.Olisiko trisse nyt antteeksipyynnön paikka ja sen jälkeen asia unohdettu?

Ja mitä älykkyyteen tulee, päihitän siinä teidät kaikki. Mensan älykkyystestissä sain huippulukemat. Tosin älykäskin voi olla hullu, neroushan on niinlähellä hulluutta ,ettei niitä voi aina edes erottaa,
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.09.2014 00:04

saara kirjoitti:
trisse kirjoitti:En enää luota sinuun kun vahvistuu aina vaan vaikutelma ettet ole edes yhtä älykäs kuin minä. (Toisin kuin Kyllästynyt on)

Kenelekäs tuo viesti oli kohdistetu? Jos minuun, sanon vain sen, trisse, että sinä olet minua loukannut tosi paljon syyttämällä milloin miksikn.Olisiko trisse nyt antteeksipyynnön paikka ja sen jälkeen asia unohdettu?

Ilmiselvästi viesti ei ole kohdistettu sinuun; Trissen viesti on hyvin selkeästi Psykopatologian viestin jälkeen. Kuten varmaan näet.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.09.2014 00:45

trisse kirjoitti:Nerous ei tule yksin?

Kirjoitit viestisi minun viestini perään, joten oletan sen liittyvän viestiini jollakin lailla, vaikken ymmärräkään yhteyttä. Kerro sinä.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 00:55

Minun viestini ei ole sinun eikä sinun viestisi ne ovat minun. herää kysymys. etttä mistä oli alunperin kysymys...
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 04.09.2014 01:07, muokattu yhteensä 1 kerran
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 01:06

trisse kirjoitti:Santra kehuskeli mensan tuloksellaan mutta oli kyvytön ymmärtämään tuota mitä kirjoitit.


KYYtön, tarkoitatko niitä kyyttöjä joita o nykylään lidrsäätyvässä määrin eleetu kasvattaa suomessakin<::

http://fi.wikipedia.org/wiki/It%C3%A4suomenkarja
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 01:08

saara kirjoitti:
trisse kirjoitti:Santra kehuskeli mensan tuloksellaan mutta oli kyvytön ymmärtämään tuota mitä kirjoitit.


KYYtön, tarkoitatko niitä kyyttöjä joita o nykylään lidrsäätyvässä määrin eleetu kasvattaa suomessakin<::

http://fi.wikipedia.org/wiki/It%C3%A4suomenkarja
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 04.09.2014 09:08

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:Olet väännellyt ihmeellisyydeksi suunnilleen jokaisen lauseeni tässä ketjussa. Minun lienee turha yrittää selvemmin sanoa, mitä olen kirjoittanut. Jos et tajua selvää suomenkieltä niin ei minulla ole aikaa tai sen enempää intoa ryhtyä tulkkaamaan.

En tosiaankaan ymmärrä mitä olen väännellyt ihmeellisyyksiksi, mutta tarkoitukseni se ei ainakaan ole ollut.
Olen pahoillani jos sinusta siltä on tuntunut.

Minusta todellakin tuntuu, että tulkitsit kirjoituksistani sellaista, mitä niissä ei lukenut. Yritin kirjoittaa niin selvästi ja ymmärrettavästi kuin osaan, mutta olen pahoillani, jos silti jotenkin onnistuin esittämään asiat liian epäselvästi (jos virhetulkinnat johtuvat siitä). Asia on minun puolestani ok.
Golden flower
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa