Miehiäkö ei tarvita mihinkään?

Re: Miehiäkö ei tarvita mihinkään?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.08.2014 21:55

Pitikö tässä ketjussa keskustella poikavauvoista vai miehistä? Eihän poikavauva mikään mies ole vielä pitkään aikaan.

Minä tarvitsen miestäni siinä missä hänkin tarvitsee minua. Molemminpuolista symbioosia. Eräänlaista. Vaikka yritämme tehdä myös toistemme juttuja, että ei kävisi ohraisesti, jos jompikumpi sattuisi kuolemaan.
Hilppa
 

Re: Miehiäkö ei tarvita mihinkään?

ViestiKirjoittaja saara » 19.08.2014 22:04

Tokihan miehiä ja naisia, molempia tarvitaan. Maailman alusta asti on tarvittu. Jos joku haluaa tai joutuu elämään elämäänsä yksin syystä mistä hyvänsä, sekinvaihtoehto on olemassa.. Ei maailmasta ihmiset lopu vaikkei jokaikinen lisääntyisikään.
saara
 

Re: Miehiäkö ei tarvita mihinkään?

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 19.08.2014 22:44

Toivottavasti miehen ja naisen "raja" ei hälvene.
Huolieilinen
 

Re: Miehiäkö ei tarvita mihinkään?

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.08.2014 12:57

saara kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Miehiäkö ei tarvita mihinkään?

Poikalasten kannalta kysymys 'keskusteluineen' on järkyttävä.

Entisinä aikoina Suomessa(kin) sanottiin, että 'tyttö syntyi, tyhjää syntyi'; niin tyhjänä ja tarpeettomana tyttölapsen syntymää pidettiin. Nykyisinkö ajatellaan syntyneen tyhjää ja turhaa vastasyntyneen ollessa poika?

Kysymyksen asettelu oli minun kohdallani tarkoituksella provosiova.Ajatuksia herättäväkin?
En minäkään ymmärrä, mihin nuo kirjoitukset perustuvat.
Keskustelun esiinottamisen tarkoitus onkin olla esimerkkinä siitä, millaisia ajatuksia ihmisten mielissä näistä rooliasioista syntyy. Varsinkin naisilla.Surullisinta on se, että tämmöisiä roolimalleja annetaan omille lapsillekin.
Minä en ole samaa mieltä, kuten omista välikommenteistani huomaa.
Sitä paitsi minullahan on itselläni trans-mies eli nykyinen mies lapsenani, joten minä jos kukaan ymmärrän miltä tuommoiset kirjoittelut tuntuvat
.

Niin no tuo Vauva-foorumi on semmoinen melko huoleton paikka, jossa näytetään roiskittavan kaikenmoisia kommentteja ja näkemyksiä. Mutta ei sillä, etteikö ajatuksella "miehiä ei tarvita mihinkään" ei olisi mitään perää; noinkin ajattelevia löytyy.

Kenellä nyt sattuu olemaan poikalapsia (tai sellaiseksi muuttuneita), niin ihan ymmärrettävää että moisten mielipiteiden lukeminen vähintäänkin hämmästyttää. Pitäisi kyllä tyttölastenkin vanhempia hämmästyttää: että nykypäivänä jotkut ihan oikeasti dissaavat (tai jopa vihaavat) joitain yksilöitä vain tämän sukupuolen perusteella.

Sama tietty vice versa: eipä se ole yhtään sen järkevämpää dissata/vihata ketään naista vain hänen sukupuolensa takia.
Kahvi
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron