Epäluotettavat ihmiset

Re: Epäluotettavat ihmiset

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.08.2014 20:26

Noissa kyllä riittää ihmettelemistä!
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Epäluotettavat ihmiset

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.08.2014 20:52

trisse asia on just niin kuin itse ajattelet, haluat olla oikeassa: luokkajakoon liittyvä. Minä en ajattele, että tuollainen ohareiden tekeminen liittyisi millään tavalla luokkajakoon (itse en luokittele ihmisiä ykkös ja kakkos luokkaan, typerää arvon ylpeilyä voi sitä muutenkin olla itsestään ylpeä luokittelematta muita alempiarvoisiksi).
Pinja
 

Re: Epäluotettavat ihmiset

ViestiKirjoittaja saara » 07.08.2014 01:41

Minun mielestäni luotettavuus /luottamus tai epäluotettavuus ei perustu mihinkään luokkajakoon, ihmiseen joko luotetaan tai ei.Se perustuu siihen minkälaisen kuvan itsekukin on toiselle antanut.Jos jatkuvasti rikkoo yhteisiä sopimuksia, voi laittaa kyseenalaiseksi kannattaako semmoiseen ihmiseen edes yrittää
luottaa. Luottamus ainakin minulla kehittyy vähitellen, en todellakaan ole valmis luottamaan ensivaikutelman perusteella vaan haluan enemmän näyttöä- Ehkä olen tavallista ennakkoluuloisempi.elämä on opettanut.
Minulle luottamus merkitsee sitä, että kun olen todennut toisen olevan luottamukseni arvoinen, pystyn antamaan hänelle paljon.
saara
 

Re: Epäluotettavat ihmiset

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.08.2014 12:43

Psykopatologia kirjoitti:Noissa kyllä riittää ihmettelemistä!

Riittää, ja ehkä viisainta olisi ulkoistaa moiset sitä kauemmaksi elämästään, mitä enemmän heissä on ihmettelemistä.
Kahvi
 

Re: Epäluotettavat ihmiset

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 09.08.2014 03:00

Tuskin, Insigniaan, ketä ei ole olemmassakaan, kannattaa keskittyä.
Huolieilinen
 


Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron