Alkoholi-dementiako?

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja santra » 09.07.2014 00:42

.
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 14.07.2014 20:00, muokattu yhteensä 1 kerran
santra
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja santra » 09.07.2014 00:49

trisse kirjoitti:
santra kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Niin ja olisi myös hoitohenkilökunnalle mukavampaa työtä, jos työ ei koostuisi pelkästään kiireisistä vaippa- ja syöttökierroksista. Saataisiin ihmisiä ehkä helpommin kiinnostumaan dementoituneiden hoitotyöstä.


Ihmetyttää että joku tuollaista jaksaa tehdä - missään muodossa!


Luojan kiitos että on niitä ketkä jaksavat! .


No vittu (sorge!) se on aivan helvetin upeaa! Näin persoonallisuushäiriöisen näkökulmasta jopa jaloa, ihailtavaa, uskomatonta tms! Mutta minä en tekisi!

Trisse, myöhemmän elämäni minäkin pers härö, ehkä koko ikäni, silti olen työni tehnyt hyvin olen tehnytkin sen tiedän. . Itse toivoisin edes kohtuullisen hoidon loppuelämälleni.

Pers härö ei ole este hyvälle ihmisläheisen hoidon toteutukselle.
santra
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja santra » 09.07.2014 01:00

Minnuu voi nimittää miksi muuksi, hyvänsä. muttei huonoksi hoitsuksi.
santra
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja santra » 09.07.2014 01:15

trisse kirjoitti:Minä en tee yhtään mitään kenenkään eteen ellei tee ensin samaa mun eteen. (Vino veritas :geek: )

Trisse, jos jokikinen täällä olis tätä mieltä ei tää systeemi pyöris, jos sinä oot yhteiskuntapummi. mitä jos me muutki. kenmeitä silloin elättäis?
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 14.07.2014 20:04, muokattu yhteensä 1 kerran
santra
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.07.2014 01:39

trisse kirjoitti:Minä en tee yhtään mitään kenenkään eteen ellei tee ensin samaa mun eteen. (Vino veritas :geek: )

Kenelle olet ajatellut tarjota maksuttoman koulutuksen ja terveydenhoidon sekä maksaa elämisen kaikki kustannukset vuosikymmenien ajalta?
Kyllästynyt
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.07.2014 01:55

trisse kirjoitti:Edustaen yhteiskuntaa, köyhää itseäni vai jotakuta eläköitynyttä miljonääriä?

Viittaan äskeiseen viestiisi:
trisse kirjoitti:Minä en tee yhtään mitään kenenkään eteen ellei tee ensin samaa mun eteen. (Vino veritas :geek: )

Koska yhteiskunta on tarjonnut sinulle kaiken, miksi sinun ei ole tarpeen antaa mitään yhteiskunnalle?
Kyllästynyt
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.07.2014 10:00

trisse kirjoitti:Annan vaikka henkeni yhteiskunta-ressulle. Koska saan toimittaa uhrini ja minne?

Henkesi haisee kuitenkin sipulille ja/tai viinalle; ei yhteiskunta sillä mitään tee.

Jotain konkreettista sen pitäisi olla.
Kyllästynyt
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja Parih » 09.07.2014 11:46

...
Parih
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.07.2014 13:28

trisse kirjoitti:
santra kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Niin ja olisi myös hoitohenkilökunnalle mukavampaa työtä, jos työ ei koostuisi pelkästään kiireisistä vaippa- ja syöttökierroksista. Saataisiin ihmisiä ehkä helpommin kiinnostumaan dementoituneiden hoitotyöstä.


Ihmetyttää että joku tuollaista jaksaa tehdä - missään muodossa!


Luojan kiitos että on niitä ketkä jaksavat! .


No vittu (sorge!) se on aivan helvetin upeaa! Näin persoonallisuushäiriöisen näkökulmasta jopa jaloa, ihailtavaa, uskomatonta tms! Mutta minä en tekisi!

Ei kukaan ole täällä eikä kai muuallakaan pakottanut/kehottanut sinua ryhtymään hoitajaksi vanhuksille. Ajattelen niin, että hoitoalalle tulee soveltua ja haluta tehdä sitä vaativaa työtä, jotta ylipäätään voi alalle ryhtyä.

Mutta jotain sinunkin pitäisi keksiä, olethan pystyvä.
Hilppa
 

Re: Alkoholi-dementiako?

ViestiKirjoittaja santra » 14.07.2014 19:52

"]
Hilppa kirjoitti:Niin ja olisi myös hoitohenkilökunnalle mukavampaa työtä, jos työ ei koostuisi pelkästään kiireisistä vaippa- ja syöttökierroksista. Saataisiin ihmisiä ehkä helpommin kiinnostumaan dementoituneiden hoitotyöstä.

Trisse:
No vittu (sorge!) se on aivan helvetin upeaa! Näin persoonallisuushäiriöisen näkökulmasta jopa jaloa, ihailtavaa, uskomatonta tms! Mutta minä en tekisi![/quote]
Hilppa:
Ei kukaan ole täällä eikä kai muuallakaan pakottanut/kehottanut sinua ryhtymään hoitajaksi vanhuksille. Ajattelen niin, että hoitoalalle tulee soveltua ja haluta tehdä sitä vaativaa työtä, jotta ylipäätään voi alalle ryhtyä.
Hilppa;
Mutta jotain sinunkin pitäisi keksiä, olethan pystyvä.[/quote][/quote]

Santra,14,7 klo 19.56
Totta. Hoitotyö ei sovellu kaikille eivätkä kaikki sovellu hoitotyöhön. Mahdollisuus on hakeutua muille markkinoille. Mutta faktaahan se on että harva on elämänsä ehtoopuolen voinut elää ilman näitä palveluita. Voisi ajatella ennenkuin kirjoittaa ettei käy äkkiä niin että kirjoittaa mitä ajattelee, ellei peräti ajattelematta.
santra
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron