Emotionaalinen tyhjyys

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 27.05.2014 17:57

tris kirjoitti:
taulu kirjoitti:Tuo taitaa nyt olla psyykosissa, annetaan sen olla omissa oloissaan.


Siis jos minusta puhut niin santra on raatelulammas ja tunnusti sen eilen. Myös eilen PP moitti häntä foorumin vastaisesta käytöksestä. Minä en ole koskaan ollut psykoosissa, eikä mikään vihjaa siihen että santra olisi...


Näytähän tris minulle yksikin kirjoitus jossa olisin muka tunnustanut olevani joku toinen kuin olen! Minulla ei ole mitään salattavaa! Kaikki tuo on syntynyt sinun sairaassa päässäsi Sinä ja taulu levittelette täällä täysin valheellista materiaalia jatkuvasti.Eikö ylläpidon olisi aiheellista puuttua noihin valehteluihin/ harhaisiin kuvitelmiin? Muuten kirjoitelkoot mitä paskaa haluavat mutta foorumin sääntöjen jatkuva rikkominen ja minuun kohdistetut valheet alkavat jo mennä liiallisuuksiin.
santra
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.05.2014 18:21

Odotetaan trisin selvitystä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 19:38

Hän tulee foorumille Nalle puh -sitaatilla ja lammaskoiralla (koira voisi olla joku mutautunut raatelulammas). Alkaa kirjoittaa huonompaa tekstiä ja vihjaa että laittaisin "nimettömän kirjeen postiluukusta" tilanteesssa jossa on selvää etten tiedä kenelle kun naapurin henkilöllisyys ei tule tiedoksi (ja hän on postitellut nimettömiä kirjeitä). Sitten hän lainaa Katja Kokon tekstiä kun riita Yasun kanssa syntyi käyttäjästä Katja K.

Minusta tämä on aina selvä tilanne.
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 27.05.2014 19:49, muokattu yhteensä 1 kerran
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Pinja » 27.05.2014 19:48

tris kirjoitti:Hän tulee foorumille Nalle puh -sitaatilla ja lammaskoiralla (koira voisi olla joku mutautunut raatelulammas). Alkaa kirjoittaa huonompaa tekstiä ja vihjaa että laittaisin "nimettömän kirjeen postiluukusta" tilanteesssa jossa on selvää etten tiedä kenelle kun naapurin henkilöllisyys ei tule tiedoksi (ja hän on postitellut nimettömiä kirjeitä). Sitten hän lainaa Katka Kokon tekstiä kun riita Yasun kanssa syntyi käyttäjästä Katja K.

Minusta tämä on aina selvä tilanne.


tris uskoisin, että olet oikeassa.
Pinja
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.05.2014 19:53

Tris, aloittamassasi Koira vinkuu -ketjussa olevassa Santran viestissä ei mielestäni ole mitään vihjaavaa. Selkeästi esitettyjä ehdotuksia vain. Lukijana minulle tulee kuva, että Santra ainakin siinä vinkuna -asiassa on puolellasi eikä sinua vastaan.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 19:58

Irrelevanttia. Hän vaan antoi tietoa itsestään vikassa lauseessa. En ole savustamassa santraa pois, sillä silloin hän joutuisi luomaan uuden nikin... tunnustaisi vaan henkilöllisyytensä ja käyttäisi parempaa suomenkieltä.
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.05.2014 20:29

tris kirjoitti:Irrelevanttia. Hän vaan antoi tietoa itsestään vikassa lauseessa. En ole savustamassa santraa pois, sillä silloin hän joutuisi luomaan uuden nikin... tunnustaisi vaan henkilöllisyytensä ja käyttäisi parempaa suomenkieltä.
--
Minusta hän voi olla täällä rauhassa - haluaisin vaan tunnustavan henkilöllisyytensä. Kyllä hän tänne mahtuu.
--
Jonkinlaista peitetoimintaa. En minä ole väittänyt että santra täällä kiusaisi tai mitään - pyytäisin vain tunnustavan identiteetin.
(lihavointi minun)

Tris, laitoin kysymyksiini antamasi vastaukset parista muusta ketjusta tuohon samaan, jotta nähtäisiin sinun tahtovan liikoja yhdeltä kirjoittajalta. Hyvä kuitenkin, että olet huomannut, ettei nimimerkki Santra tällä foorumilla ole sinun kimpussasi. Päinvastoin tällä foorumilla vaikuttaa siltä, että sinä tahtomisinesi olet Santran kimpussa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.05.2014 20:39

tris kirjoitti:Irrelevanttia. Hän vaan antoi tietoa itsestään vikassa lauseessa. En ole savustamassa santraa pois, sillä silloin hän joutuisi luomaan uuden nikin... tunnustaisi vaan henkilöllisyytensä ja käyttäisi parempaa suomenkieltä.

Laitan puheena olevan Santran viestin tähän:
Kerää nimiä listaan ja laita talon ilmoitustaululle lista henkilöistä joita vinkuna ärsyttää.Kenenkään ei ole pakko kuunnella jatkuvaa vikinää kotonaan. Josset nimilistaa halua kerätä soita poliisille ja kysy mitä tuommoisessa tapauksessa tulisi tehdä.Ehkä omistaja/t eivät edes tiedä että koira vinkuu heidän poissaollessaan.Nimettömän viestin voit myös tiputtaa ko. postilaatikkoon.

Sinulla tuli mieleesi, että viimeisessä lauseessa kirjoittaja antoi itsestään jotakin sinulle merkityksellistä tietoa. Minulla taas tuli mieleeni, että tuossa lauseessa kerrotaan juuri se tyypillinen virhe, johon naapurikärhämissä turvaudutaan aivan liian helposti, ja jota näköjään jopa neuvotaan tekemään: aletaan pudotella nimettömiä kirjeitä häiritseväksi koetun naapurin postiluukusta tai -laatikosta sisään.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 21:56

Mirri kirjoitti:
tris kirjoitti:Irrelevanttia. Hän vaan antoi tietoa itsestään vikassa lauseessa. En ole savustamassa santraa pois, sillä silloin hän joutuisi luomaan uuden nikin... tunnustaisi vaan henkilöllisyytensä ja käyttäisi parempaa suomenkieltä.
--
Minusta hän voi olla täällä rauhassa - haluaisin vaan tunnustavan henkilöllisyytensä. Kyllä hän tänne mahtuu.
--
Jonkinlaista peitetoimintaa. En minä ole väittänyt että santra täällä kiusaisi tai mitään - pyytäisin vain tunnustavan identiteetin.
(lihavointi minun)

Tris, laitoin kysymyksiini antamasi vastaukset parista muusta ketjusta tuohon samaan, jotta nähtäisiin sinun tahtovan liikoja yhdeltä kirjoittajalta. Hyvä kuitenkin, että olet huomannut, ettei nimimerkki Santra tällä foorumilla ole sinun kimpussasi. Päinvastoin tällä foorumilla vaikuttaa siltä, että sinä tahtomisinesi olet Santran kimpussa.


Santra kiusaa minua yrittäen luoda tilanteen että minä yksin tiedän hänen identiteettinsä, ärsyynnyn enkä saa ketään uskomaan. On hän aika tautava kun on onnistunutkin siitä. Sama se minulle - te siitä santrasta haluatte koko ajan vääntää.
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 21:57

Mirri kirjoitti:Sinulla tuli mieleesi, että viimeisessä lauseessa kirjoittaja antoi itsestään jotakin sinulle merkityksellistä tietoa. Minulla taas tuli mieleeni, että tuossa lauseessa kerrotaan juuri se tyypillinen virhe, johon naapurikärhämissä turvaudutaan aivan liian helposti, ja jota näköjään jopa neuvotaan tekemään: aletaan pudotella nimettömiä kirjeitä häiritseväksi koetun naapurin postiluukusta tai -laatikosta sisään.


Parin lauseen aloitusviestissä kerrotaan etten tiedä mistä ääni kuuluu. Pitäis olla 50 äo ettei ymmärtäisi etten voi laittaa postiluukkuun viestiäkään...
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.05.2014 22:00

Joko lopetat tai joudut istumaan.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 22:05

Etkö usko minua??? Vastaa - onko sinusta tässä kyse vain sattumista?
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.05.2014 22:09

Tris, ei anonyymikirjoitteluun ja -keskusteluun pohjautuvalla nettifoorumilla pitäisi pyöritellä ja arvuutella kirjoittajien henkilöllisyyksiä. Mielestäni sinä teet väärin ryhtyessäsi tyrkyttämään kirjoittajalle henkilöllisyyttä ja jopa vaatimaan häntä 'tunnustamaan' jonkin henkilöllisyyden. Eikä siinä kaikki; lisäksi haluat tehdä kirjoittajan henkilöllisyyden lukijoille tiedoksi - haluat meidän kaikkien käsittävän hänen olevan juuri se henkilö, joka hän sinun mielestäsi on.

Kirjoittajien henkilöllisyydet eivät yksinkertaisesti kuulu tällaiselle foorumille ruodittaviksi tai 'tiedettäviksi'.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 22:14

MUTTA TÄMÄ IHMINEN ON TEHNYT RIKOLLISIA TEKOJA MINUA KOHTAAN JA OLEN MM. RIKOSILMOITUKSEN JOUTUNUT NOSTAMAAN! MYÖS ITSARIYRITYKSESSÄ HÄNEN TOIMINTANSA OLI KESKEINEN TRIGGERI! SIITÄKIN OLISIN VOINUT NOSTAA RIKOSILMOITUKSEN "YKSITYISELÄMÄÄ KOSKEVAN TIEDON LEVITTÄMINEN" MUTTA EN OLLUT TARPEEKSI HYVÄSSÄ KUNNOSSA JAKSAAKSENI.

Ja fakta on että täällä hänellä täytyy olla nikki että pääsee lukemaan päiväkirjaani. Toivomukseni on että päiväkirja-alue vapautetaan ettei yasua pakoteta virheelliseen identiteettiin lukusyistä!

korj. yksityiselämää
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 27.05.2014 22:29, muokattu yhteensä 1 kerran
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.05.2014 22:21

En usko sinua. En tiedä (tarkkaan), mistä on kyse.

santra on "ainut" santra.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 22:24

Jos sinä tietäisit kaiken minkä minä tiedän niin ymmärtäisit.
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 22:40

Vittu kun vituttaa....

Vai oliko alkuperäinen arvioni oikea ja olet luvannut Raatelulampaalle immuniteetin koska halveksit minua ja on vain hyvä kun täällä on enemmän ihmisiä rääkkäämässä minua? Nyt kun Kyllästynyt on poissa!
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 27.05.2014 22:42, muokattu yhteensä 1 kerran
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.05.2014 22:41

tris kirjoitti:MUTTA TÄMÄ IHMINEN ON TEHNYT RIKOLLISIA TEKOJA MINUA KOHTAAN JA OLEN MM. RIKOSILMOITUKSEN JOUTUNUT NOSTAMAAN! MYÖS ITSARIYRITYKSESSÄ HÄNEN TOIMINTANSA OLI KESKEINEN TRIGGERI! SIITÄKIN OLISIN VOINUT NOSTAA RIKOSILMOITUKSEN "HENKILÖELÄMÄÄ KOSKEVAN TIEDON LEVITTÄMINEN" MUTTA EN OLLUT TARPEEKSI HYVÄSSÄ KUNNOSSA JAKSAAKSENI.
(lihavointi minun)

Sinähän olet netissä syytellyt Kyllästynyttä itsariyrityksestäsi! Muistanko väärin, vai pidätkö useampia ihmisiä syyllisinä?

Muistaakseni olet tehnyt erittäin selväksi, että Kyllästyneen toiminta (sinua kohtaan) oli itsariyrityksessäsi keskeinen triggeri, mutta nyt esitätkin toisen vastuullisen. Lukijan kannalta tämä on hämmentävä juttu; niin ponnekkaasti olet väittänyt Kyllästynyttä kirjoitteluineen itsemurhayrityksesi laukaisevaksi tekijäksi. Siis jos muistan oikein ja olen ymmärtänyt lukemani oikein.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 22:45

Taustalla pidempällä tähtäimellä oli nimettömät kirjeet, yasu ja powerfree. Kyllästynyt vaan sattui olemaan siinä. Häntä ei voi syyttää mutta Raatiksen toimintaa kyllä sekä sitä ettei minusta pidetty vähän huolta täällä kun jäin yksin elo/syyskuussa 2010.
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.05.2014 23:10

tris kirjoitti:Taustalla pidempällä tähtäimellä oli nimettömät kirjeet, yasu ja powerfree. Kyllästynyt vaan sattui olemaan siinä. Häntä ei voi syyttää mutta Raatiksen toimintaa kyllä sekä sitä ettei minusta pidetty vähän huolta täällä kun jäin yksin elo/syyskuussa 2010.
(lihavointi minun)

Selvä; muuta en osaa sanoa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron