Emotionaalinen tyhjyys

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 27.05.2014 23:13

Luuletko että tuollaisilla asioilla on yleensä yksinkertaisemmat syyt? En mä ole ketään syyttämässä - mutta onhan sitä hyvä katsoa taaksepäin ja määritellä asiaan vaikuttaneet asiat.

Jaa-a. Eipä tässä näytä pääsevän "istumaankaan" joten meen nukkumaan.
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.05.2014 23:36

tris kirjoitti:Luuletko että tuollaisilla asioilla on yleensä yksinkertaisemmat syyt? En mä ole ketään syyttämässä - mutta onhan sitä hyvä katsoa taaksepäin ja määritellä asiaan vaikuttaneet asiat.

Tällä foorumilla ainakin Santraa syytät jostakin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 01:03

JA NYT MINÄ TOIVON ETTÄ TÄMÄN ASIAN JAUHAMINEN LOPPUU TÄHÄN!
santra
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.05.2014 01:08

santra kirjoitti:JA NYT MINÄ TOIVON ETTÄ TÄMÄN ASIAN JAUHAMINEN LOPPUU TÄHÄN!

Lupaan lopettaa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 28.05.2014 11:43

santra kirjoitti:JA NYT MINÄ TOIVON ETTÄ TÄMÄN ASIAN JAUHAMINEN LOPPUU TÄHÄN!


Oikein tämän asian. Mikäs santran kanta asiaan on? Palstalla on mielivaltaisia syytteitä? Eikö yhtään ahdista? Minä ainakin jatkan niin kauan kun ketju on auki! (Tai siis lopetan jos ylläpitäjä haluaa. Unohdin tuon komennon).
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.05.2014 12:02

Tris, ylläpitäjä ilmoitti tahtonsa jo eilen:
Joko lopetat tai joudut istumaan.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 28.05.2014 12:09

Joo, en muistanut kun nämä asiat alkoivat sijaita eli lohkoissa tai sitten liian monimutkainen komento nykyiseen älylliseen tilaani. Kyllä sitten lopetan. Sanon vaan tämän yhden asian Mirri että muistatko kun Raatelulammas tuli Tukariin ja alkoi kirjoitella niitä tarinoita jotka suuntautui minuun "Hillevi Tohmainen" tms. ja minä sanoin että mua kiusataan. Useimmat oli että mitä sekopää selität. Se olisi mennyt läpi siellä ellei olisi ollut Psykopatologia-foorumia jossa Raatis kiusasi minua avoimesti. Nyt se tekee samaa täällä. Ei voinut hyökätä ensin minun kimppuuni kun olisi jäänyt kiinni siitä heti joten pelasi tuuven pelistä ensin kun tuuve on täällä älykkäin.

Tää on viimeinen viestini asiasta - sanoin vaan tuon mikä jäi eilen sanomatta. Olkoon raatis mun puolesta täällä koska se ei voi tehdä mitään minulle ja mua suojellaan - luotan siihen. Ketjunhan voi vaikka sulkea.
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.05.2014 12:28

Sanon vaan tämän yhden asian Mirri että muistatko kun Raatelulammas tuli Tukariin ja alkoi kirjoitella niitä tarinoita jotka suuntautui minuun "Hillevi Tohmainen" tms. ja minä sanoin että mua kiusataan. Useimmat oli että mitä sekopää selität.

Tris, muistan Tukiasemalta ainakin Anni Huttilan, joka osoittautui samaksi kirjoittajaksi kuin Raatelulammas, jne. Muistan myös sen, että kyseinen kirjoittaja roikkui kannoillasi ja kiusasi sinua härskisti ja häikäilemättömästi ja ovelasti. Hän toimi niin taitavasti, että Anni Huttilana 'yleni' moderaattoriksi ennen kuin hoksattiin mikä hänen missionsa sillä foorumilla oli.

Tällä foorumilla hänen annettiin jopa hämmästyttävän rauhassa kiusata sinua nimimerkkinä Raatelulammas, eikä hänen tarvinnut kieroilla kiusaamisensa kanssa, vaan sai touhuta näyttävästi ja suoraan. Senkin muistan, että tällä foorumilla olen ilmoittanut ylläpidolle hänen viesteistään ainakin kerran, koska ne sisälsivät sinuun suunnattuja törkeitä ja kiusaamiseen tarkoitettuja kuvia - vaikka olivatkin muka huumoriin ja hauskuuteen kietaistuja.

Minunkin mielestäni ketjun voi vaikka sulkea.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 15:59

tris kirjoitti:
santra kirjoitti:JA NYT MINÄ TOIVON ETTÄ TÄMÄN ASIAN JAUHAMINEN LOPPUU TÄHÄN!


Oikein tämän asian. Mikäs santran kanta asiaan on? Palstalla on mielivaltaisia syytteitä? Eikö yhtään ahdista? Minä ainakin jatkan niin kauan kun ketju on auki! (Tai siis lopetan jos ylläpitäjä haluaa. Unohdin tuon komennon).


Ainut asia mikä minua ahdistaa, on se että minut samaistetaan johonkin sekopäiseen kiusaajaan. Kuinka monesti pitää sanoa ettei minulla ole mitään tekemistä
ko henkilön kanssa!
santra
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 16:03

Mirri kirjoitti:
Sanon vaan tämän yhden asian Mirri että muistatko kun Raatelulammas tuli Tukariin ja alkoi kirjoitella niitä tarinoita jotka suuntautui minuun "Hillevi Tohmainen" tms. ja minä sanoin että mua kiusataan. Useimmat oli että mitä sekopää selität.

Tris, muistan Tukiasemalta ainakin Anni Huttilan, joka osoittautui samaksi kirjoittajaksi kuin Raatelulammas, jne. Muistan myös sen, että kyseinen kirjoittaja roikkui kannoillasi ja kiusasi sinua härskisti ja häikäilemättömästi ja ovelasti. Hän toimi niin taitavasti, että Anni Huttilana 'yleni' moderaattoriksi ennen kuin hoksattiin mikä hänen missionsa sillä foorumilla oli.

Tällä foorumilla hänen annettiin jopa hämmästyttävän rauhassa kiusata sinua nimimerkkinä Raatelulammas, eikä hänen tarvinnut kieroilla kiusaamisensa kanssa, vaan sai touhuta näyttävästi ja suoraan. Senkin muistan, että tällä foorumilla olen ilmoittanut ylläpidolle hänen viesteistään ainakin kerran, koska ne sisälsivät sinuun suunnattuja törkeitä ja kiusaamiseen tarkoitettuja kuvia - vaikka olivatkin muka huumoriin ja hauskuuteen kietaistuja.

Minunkin mielestäni ketjun voi vaikka sulkea.


Niin toivon minäkin. Miksi ihmeessä minut on otettu riepoteltavaksi ja samaistetaan johonkin henkilöön, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä?
TRIS, VOISITKO SELITTÄÄ MIKSI MUSTAAT MINUA TÄYSIN AIHEETTA?
santra
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 16:07

tris kirjoitti:Joo, en muistanut kun nämä asiat alkoivat sijaita eli lohkoissa tai sitten liian monimutkainen komento nykyiseen älylliseen tilaani. Kyllä sitten lopetan. Sanon vaan tämän yhden asian Mirri että muistatko kun Raatelulammas tuli Tukariin ja alkoi kirjoitella niitä tarinoita jotka suuntautui minuun "Hillevi Tohmainen" tms. ja minä sanoin että mua kiusataan. Useimmat oli että mitä sekopää selität. Se olisi mennyt läpi siellä ellei olisi ollut Psykopatologia-foorumia jossa Raatis kiusasi minua avoimesti. Nyt se tekee samaa täällä. Ei voinut hyökätä ensin minun kimppuuni kun olisi jäänyt kiinni siitä heti joten pelasi tuuven pelistä ensin kun tuuve on täällä älykkäin.

Tää on viimeinen viestini asiasta - sanoin vaan tuon mikä jäi eilen sanomatta. Olkoon raatis mun puolesta täällä koska se ei voi tehdä mitään minulle ja mua suojellaan - luotan siihen. Ketjunhan voi vaikka sulkea.


MINÄ EN SULATA EIKÄ MINUN TARVITSE PÄTKÄÄKÄÄN ENÄÄ HYVÄKSYÄ TUOMMOISIA SYYTÖKSIÄ! PP. MIKSI ET PUUTU ASIAAN KOVALLA KÄDELLÄ??
santra
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 28.05.2014 16:08

tOIVON ETTÄ YLLÄPITO SULKEE JA POISTAA TÄMÄN KETJUN, EIHÄN TÄSSÄ OLE TOTUUDEN HÄIVÄÄKÄÄN ENÄÄ.
santra
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.05.2014 16:21

Luulen, että keskustelu ko. teemasta on jo laantunut.

Jospa ketju jätetään todisteena foorumin dorkista.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja tris » 28.05.2014 16:21

santra kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Sanon vaan tämän yhden asian Mirri että muistatko kun Raatelulammas tuli Tukariin ja alkoi kirjoitella niitä tarinoita jotka suuntautui minuun "Hillevi Tohmainen" tms. ja minä sanoin että mua kiusataan. Useimmat oli että mitä sekopää selität.

Tris, muistan Tukiasemalta ainakin Anni Huttilan, joka osoittautui samaksi kirjoittajaksi kuin Raatelulammas, jne. Muistan myös sen, että kyseinen kirjoittaja roikkui kannoillasi ja kiusasi sinua härskisti ja häikäilemättömästi ja ovelasti. Hän toimi niin taitavasti, että Anni Huttilana 'yleni' moderaattoriksi ennen kuin hoksattiin mikä hänen missionsa sillä foorumilla oli.

Tällä foorumilla hänen annettiin jopa hämmästyttävän rauhassa kiusata sinua nimimerkkinä Raatelulammas, eikä hänen tarvinnut kieroilla kiusaamisensa kanssa, vaan sai touhuta näyttävästi ja suoraan. Senkin muistan, että tällä foorumilla olen ilmoittanut ylläpidolle hänen viesteistään ainakin kerran, koska ne sisälsivät sinuun suunnattuja törkeitä ja kiusaamiseen tarkoitettuja kuvia - vaikka olivatkin muka huumoriin ja hauskuuteen kietaistuja.

Minunkin mielestäni ketjun voi vaikka sulkea.


Niin toivon minäkin. Miksi ihmeessä minut on otettu riepoteltavaksi ja samaistetaan johonkin henkilöön, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä?
TRIS, VOISITKO SELITTÄÄ MIKSI MUSTAAT MINUA TÄYSIN AIHEETTA?


Sain komennon lopettaa ja olen rikkonut jo sitä.
tris
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Maaria » 29.05.2014 21:53

Tänään voin sanoa kokeneeni tyhjyyden tunteen todella voimakkaana
uupumuksen kaltaisena tilana.
Tuntui, kuin kaikki sisälläni olisi jähmettynyt. Ensin oli vain pelkkää vihaa, sitten
surua ja sitten uupumus. Kävin läpi kymmeniä tunteita ja ne ikäänkuin jättivät lopulta
minut täysin tyhjäksi ja turraksi.
Luulen, että sisälläni on ollut hyvin voimakkaita ristiriitoja, muistojakin.
Maaria
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 31.05.2014 17:36

santra kirjoitti:30.5 KORJAUS KETJUN ALOITUSTEKSTIIN

KLO 17.35

Tunnetilojen tyhjyys voi syntyä monestakin syystä.Läheisen menetys , ero , kuolema,vertaistuen riittämättömyys kun itse on heikoilla, Myös tunteita tappava lääkitys saattaa aiheuttaa tunteiden katoamisen, viha, katkeruus, syitä löytyy lukemattomia.
Narsistinen persoonallisuusahäiriö on yksi emotionaalisen tyhjyyden aiheuttaja

Otin tämän narsismin esimerkkinä emotionaalisesta tyhjyydestä ihan tietystä syystä esiin, koska itse olen joutunut hyvin läheisesti ja kouriintuntuvasti kokemaan millaista on elämä narsistin kanssa. Uhrin asemasta on todella vaikeaa, joskus täysin mahdotonta irrottauta, koska narsistin kyky hallita uhriaan tappaa häneltä kaikki tunteet ja oma-aloitteisuuden. Minä pääsin irti, kaikilla ei ole yhtä hyvin!

HUOM. POISTIN LAINAAMANI JA OMAN TEKSTINI SEKOITUKSEN KOSKA EN OLLUT MAININNUT LÄHDETTÄ.KO BLOGIN KIRJOITTAJA SEKÄ LAINATTU BLOGI ON MAINITTU TÄÄLLÄ USEASSA ERI OTTEESSA JOTEN ASIAA ON RUODITTU JA MINÄ OLEN ESITTÄNYT ANTEEKSIPYYNTÖNI.
santra
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.05.2014 18:04

Narsistinen persoonallisuusahäiriö on yksi emotionaalisen tyhjyyden aiheuttaja.
Pikemminkin narsistinen persoonallisuus määritellään tyhjyytenä.

Esimerkiksi naiseus ei aiheuta vaginaa.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 31.05.2014 18:05

Jill kirjoitti:Tänään voin sanoa kokeneeni tyhjyyden tunteen todella voimakkaana
uupumuksen kaltaisena tilana.
Tuntui, kuin kaikki sisälläni olisi jähmettynyt. Ensin oli vain pelkkää vihaa, sitten
surua ja sitten uupumus. Kävin läpi kymmeniä tunteita ja ne ikäänkuin jättivät lopulta
minut täysin tyhjäksi ja turraksi.
Luulen, että sisälläni on ollut hyvin voimakkaita ristiriitoja, muistojakin.


Otetaanko tähän uusi aloitus" puhtaalta pöydältä" vai jätetäänkö tämäkin ketju unohduksen yöhön?
santra
 

Re: Emotionaalinen tyhjyys

ViestiKirjoittaja santra » 31.05.2014 18:06

Psykopatologia kirjoitti:Narsistinen persoonallisuusahäiriö on yksi emotionaalisen tyhjyyden aiheuttaja.
Pikemminkin narsistinen persoonallisuus määritellään tyhjyytenä.

Esimerkiksi naiseus ei aiheuta vaginaa.


Eikä vastaavasti pelkkä vagina naiseutta.
Mutta tämä olisi uuden ketjun aihe.
santra
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron