Minulle kävi näin kun pari vuotta sitten erosin pitkäaikaisesta liitosta,onneksi siitä on hyvänä muistona aikuinen lapsi, jo omassa elämässään, mutta välimme ovat tosi läheiset.
Puhumme miltei päivittäin puhelimessa milloin mistäkin ja milloin mitäkin.Sisaret soittelevat silloin tällöin, ikäänkuin velvollisuudesta...
Mutta henkilökohtaiset ystävyyssuhteet jäivät eron myötä.Suurin osa ystävistä kun oli yhteisia avioliiton aikana hankittuja. Nykyisin olen hyvin huono ystävystymään koska pelkään pettymyksiä.
Minun kuplaani on siis äärimmäisen vaikeaa päästä sisään , olen kai vuosien myötä tullut liikaakin kriittiseksi.
Meitä kuplassamme eläviä on varmasti enemmän kuin arvaakaan, kaikki eivät pidä siitä ääntä.
Noniin, tietysti voidaan tähän sanoa että mikä pakko sinun on siellä olla, tule ulos, mene ihmisten pariin, tee jotakin elämällesi... minulla ei vaan ole voimia ulkoistaa itseäni.Olen vaan kuplassani ja tyytymätön
Laitoin ketjun avauskirjoitukseksi oman viestini tuolta toisaalta.Olisi varmaan ihan pohdittava aihe tämäkin.