"että minua näin rangaistaan"

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.12.2013 23:33

Helmenkalastaja kirjoitti:Minä harvemmin luen Leten kirjoituksia, kun en ole kokenut saavani niistä mitään.


Minä hyppään yli, saatan alkua lukea, mutta jos huomaan menevän filosofioinniksi on turha lukea.
Pinja
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Hermes » 21.12.2013 23:33

Helmenkalastaja kirjoitti:Minä harvemmin luen Leten kirjoituksia, kun en ole kokenut saavani niistä mitään.


Samasta syystä en lue yleensä kenenkään teistä kirjoituksia. ;)
Hermes
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.12.2013 23:34

Hermes kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Minä harvemmin luen Leten kirjoituksia, kun en ole kokenut saavani niistä mitään.


Samasta syystä en lue yleensä kenenkään teistä kirjoituksia. ;)


Sua kiinnostaa vain omat kirjoituksesi; niistä saat jotain.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 21.12.2013 23:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Hermes » 21.12.2013 23:35

Mirri kirjoitti:
Hermes kirjoitti:
Rane kirjoitti:Minua Leten kirjoitukset eivät harmita.

Ei minuakaan. Lisäksi mitä vähiä olen lukenut tältä palstalta viime aikoina, niin Rane on niitä harvoja selväjärkisiä ja edes jotenkin neutraalin näkökulman valitsevia.

Onneksi tällaisella foorumilla kirjoittavien ei tarvitse olla selväjärkisiä. Siksi kai Lettekin saa julistaa elämänkatsomustaan ja ihmiskäsitystään täällä suht vapaasti.


Saati sinä. Olette kaikki hulluja, mukaanlukien PP!
Hermes
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Hermes » 21.12.2013 23:35

Pinja kirjoitti:
Hermes kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Minä harvemmin luen Leten kirjoituksia, kun en ole kokenut saavani niistä mitään.


Samasta syystä en lue yleensä kenenkään teistä kirjoituksia. ;)


Sua kiinnostaa vain omat kirjoituksesi; niistä saat jotain.


Niin kiinnostaakin.
Hermes
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.12.2013 23:36

Hermes kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Hermes kirjoitti:
Rane kirjoitti:Minua Leten kirjoitukset eivät harmita.

Ei minuakaan. Lisäksi mitä vähiä olen lukenut tältä palstalta viime aikoina, niin Rane on niitä harvoja selväjärkisiä ja edes jotenkin neutraalin näkökulman valitsevia.

Onneksi tällaisella foorumilla kirjoittavien ei tarvitse olla selväjärkisiä. Siksi kai Lettekin saa julistaa elämänkatsomustaan ja ihmiskäsitystään täällä suht vapaasti.


Saati sinä. Olette kaikki hulluja, mukaanlukien PP!


Sinä se terve olet.
Pinja
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Hermes » 21.12.2013 23:37

Pinja kirjoitti:Sinä se terve olet.


Kiitos!
Hermes
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 21.12.2013 23:39

Hermes kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Minä harvemmin luen Leten kirjoituksia, kun en ole kokenut saavani niistä mitään.


Samasta syystä en lue yleensä kenenkään teistä kirjoituksia. ;)

Itse olen havainnut tämän hyväksi käytännöksi.

ps. Teit tällä kertaa poikkeuksen minun kohdallani ;)
Helmenkalastaja
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.12.2013 23:40

Hermes kirjoitti:Saati sinä. Olette kaikki hulluja, mukaanlukien PP!

Mistä tiedät, jos et lue kirjoituksiamme?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.12.2013 23:41

Täällä on näköjään ihmisiä, jotka eivät ole kiinnostuneet muiden ajatuksista. Haluavat yksinomaan itse olla oikeassa.
Pinja
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 21.12.2013 23:51

[quote="Hermes"]Teen tämän poikkeuksen joulun kunniaksi, että jopa luin läpi vastaukset. Mutta se jää sitten vain tähän kertaan.

[xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ] ]

Tarrkoitat siis, ettei sinun kirjoituksiasikaan kannata lukea, koska et vastaa, jos niitä kommentoi. Hyvä tietää.
Eipä silti, ei tämä tieto minun toimintaani muuta millään tavalla...
Helmenkalastaja
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Hermes » 21.12.2013 23:58

Helmenkalastaja kirjoitti:
Hermes kirjoitti:Teen tämän poikkeuksen joulun kunniaksi, että jopa luin läpi vastaukset. Mutta se jää sitten vain tähän kertaan.

[ccccccccccccccccc]

Tarkoitat siis, ettei sinun kirjoituksiasikaan kannata lukea, koska et vastaa, jos niitä kommentoi. Hyvä tietää.
Eipä silti, ei tämä tieto minun toimintaani muuta millään tavalla...


En tarkoita tuollaista. Tarkoitan parempaa!
Hermes
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Hermes » 22.12.2013 00:02

Mirri kirjoitti:
Hermes kirjoitti:Saati sinä. Olette kaikki hulluja, mukaanlukien PP!

Mistä tiedät, jos et lue kirjoituksiamme?


En tiedäkään tuota, en ole varma asiasta.
Hermes
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 22.12.2013 00:07

Mitähän se parempi mahtaisi olla?

Minulle on sinusta muodostunut käsitys, että uskot itse olevasi mielenterveyden ammattihenkilöitä viisaampi.
Muuta en sinusta 'tiedä'. Saatat olla oikeassakin. Joissakin asioissa. Tai sitten et.
Helmenkalastaja
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.12.2013 00:11

Hermes kirjoitti:Teen tämän poikkeuksen joulun kunniaksi, että jopa luin läpi vastaukset. Mutta se jää sitten vain tähän kertaan.

Varmaan ymmärrät rajoittaa kirjoitteluasi siinä kuin vastausten lukemistasi. Kuten tiedät, keskustelu ei suju lukematta toisten ajatuksia ja kommentteja. Tämä foorumi on nimenomaan keskustelufoorumi, niin olen käsittänyt.

Ehkä Lette ajattelee samoin kuin sinä - että nettifoorumin keskusteluketjuissa voi ja saa kirjoittaa piittaamatta toisten kommenteista. Sellainen on kuitenkin hirmuisen epäkohteliasta ja huonoa käyttäytymistä; olisi aivan eri asia, jos julistushaluinen kirjoittaja toisi elämänkatsomustaan ja vakaumustaan julki omassa nettipäiväkirjassaan.
Keskusteluketjuissa keskustellaan, joten niissä ilman muuta ja itsestään selvästi luetaan toisten kirjoittajien kommentit. Kuten sinäkin ymmärrät, jos haluat ymmärtää.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Rane » 22.12.2013 00:38

Voiko kuitenkaan vaatia toisia kirjoittajia muuttumaan mieleisikseen? Jos joku ei miellytä, niin pois palstalta, niinkö?
Rane
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Hermes » 22.12.2013 00:46

Mirri kirjoitti:
Hermes kirjoitti:Teen tämän poikkeuksen joulun kunniaksi, että jopa luin läpi vastaukset. Mutta se jää sitten vain tähän kertaan.

Varmaan ymmärrät rajoittaa kirjoitteluasi siinä kuin vastausten lukemistasi. Kuten tiedät, keskustelu ei suju lukematta toisten ajatuksia ja kommentteja. Tämä foorumi on nimenomaan keskustelufoorumi, niin olen käsittänyt.

Ehkä Lette ajattelee samoin kuin sinä - että nettifoorumin keskusteluketjuissa voi ja saa kirjoittaa piittaamatta toisten kommenteista. Sellainen on kuitenkin hirmuisen epäkohteliasta ja huonoa käyttäytymistä; olisi aivan eri asia, jos julistushaluinen kirjoittaja toisi elämänkatsomustaan ja vakaumustaan julki omassa nettipäiväkirjassaan.
Keskusteluketjuissa keskustellaan, joten niissä ilman muuta ja itsestään selvästi luetaan toisten kirjoittajien kommentit. Kuten sinäkin ymmärrät, jos haluat ymmärtää.


Se oli jonkin sortin lauantain nousuhumalaista ironiaa, jos ymmärrät. Tietysti olin lukenut läpi ne kommentit, joihin vastasin. Paitsi tätä sinun kommenttiasi en pystynyt lukemaan. ;)
Hermes
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.12.2013 01:05

Rane kirjoitti:Voiko kuitenkaan vaatia toisia kirjoittajia muuttumaan mieleisikseen? Jos joku ei miellytä, niin pois palstalta, niinkö?

Ei toki, sen sijaan keskusteluun voi yrittää haastaa. Voi vaikka vähän provosoida, jos muuten ei synny keskustelua julistamaan pyrkivän kirjoittajan kanssa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.12.2013 01:31

Mirri kirjoitti:
Rane kirjoitti:Voiko kuitenkaan vaatia toisia kirjoittajia muuttumaan mieleisikseen? Jos joku ei miellytä, niin pois palstalta, niinkö?

Ei toki, sen sijaan keskusteluun voi yrittää haastaa. Voi vaikka vähän provosoida, jos muuten ei synny keskustelua
julistamaan pyrkivän kirjoittajan kanssa.

Toistan: Kyse ei ole Leten opista eikä keskusteluvalmiudesta yms,
vaan protokollasta yms. Hän kirjoittaa omissa nimissään muiden
tekstiä yms.

Ym.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Joiku » 22.12.2013 05:43

Hyvin suosittua luettavaa Leten tekstit ovat kaikilla foorumeilla.
Eihän kukaan hihhulisaarnaajakaan mitään keskustelua vaan hän puhuu opetuslapsilleen.
Joiku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron