"että minua näin rangaistaan"

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Rane » 24.12.2013 00:05

Onko Keppe tehnyt jotakin pahaa?
Rane
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.12.2013 00:13

Ei.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.12.2013 00:14

Psykopatologia kirjoitti:Lette ei halua selosta näennäistä päänsä kääntöä.
Ei Mirri ole keksinyt esittämäänsä omasta päästään vaan Leten kirjoituksista.
Aavistelen asiassa koulukuntaristiriitoja.

Aavistelen myös, ette Keppe-moottori on paljolti tri Keppen seuraajien käsissä.

Fil? tohtori Keppe on jo miehen iässä (87). http://fi.wikipedia.org/wiki/Norberto_R ... e-moottori
Wiki-artikkeli hänestä on vain suomeksi ja ranskaksi.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.12.2013 00:21

Rane kirjoitti:Onko Keppe tehnyt jotakin pahaa?

Mielestäni on tehnyt pahaa ottaessaan omaan käyttöönsä vanhat käsitteet psykoanalyysi ja psykoanalyytikko. Jos hän on mielestään keksinyt ja kehittänyt jonkin uuden psykoterapiamuodon, miksi hän käyttää keksinnöstään harhaanjohtavasti nimitystä psykoanalyysi; sitä en ymmärrä enkä hyväksy.

Pertti Simulakaan ei ole oikeasti psykoanalyytikko, vaikka miten markkinoi itseään sellaisena. Suomalaisten toimittajien toivoisin ottavan asioista selvää sen verran, että ymmärtäisivät olla mediassa tituleeraamatta Simulaa psykoanalyytikoksi - kun ei Simulalla keppeläisine analyyttisine trilogioineen ole mitään tekemistä psykoanalyysin ja psykoanalyytikoiden kanssa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Rane » 24.12.2013 00:44

Eikö niin mitään?
Rane
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Lette » 24.12.2013 12:51

Mirristä

Mirri poistettiin lopulliseti tukiasemalta kielteisyytensä takia, jota hän onnistui
levittämään muihin kirjoittajiin.
Ilmeisesti se oli ainoa mahdollisuus.

Nyt hän tekee samaa täällä; puhuu mitä hyvänsä kielteistä, jolla ei ole tekemistä
todellisuuden kanssa. Esim. hän sanoi ketjun "Miten kasvattaa" on trilogien kirjoituksia.
Laitoin juuri totuuden asiasta ketjuun. Ketju palauttaa lukijan Antiikin arvomaailmaan,
kultuurimme juurille.
Analyyttisestä trilogiasta hän ei tiedä yhtään mitään.
Analyyttinen trilogia on siirtynyt kokonaan Brasiliaan, en tiedä siitä mitään.
Moottorista kuulin sattumalta, että Mexico ja joku kiinalainen suuryhtiö on ottanut sen käyttöönsä.

Mirillä on paranoidinen suhtautuminen asioihin, älkää menkö mukaan!
Lette
 

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.12.2013 13:26

Lette kirjoitti:Mirristä

Mirri poistettiin lopulliseti tukiasemalta kielteisyytensä takia, jota hän onnistui
levittämään muihin kirjoittajiin.
Ilmeisesti se oli ainoa mahdollisuus.

Nyt hän tekee samaa täällä; puhuu mitä hyvänsä kielteistä, jolla ei ole tekemistä
todellisuuden kanssa. Esim. hän sanoi ketjun "Miten kasvattaa" on trilogien kirjoituksia.
Laitoin juuri totuuden asiasta ketjuun. Ketju palauttaa lukijan Antiikin arvomaailmaan,
kultuurimme juurille.
Analyyttisestä trilogiasta hän ei tiedä yhtään mitään.
Analyyttinen trilogia on siirtynyt kokonaan Brasiliaan, en tiedä siitä mitään.
Moottorista kuulin sattumalta, että Mexico ja joku kiinalainen suuryhtiö on ottanut sen käyttöönsä.

Mirillä on paranoidinen suhtautuminen asioihin, älkää menkö mukaan!

Hyvä, että kirjoitit minuun liittyvät ajatuksesi julkisesti, etkä lähettänyt yksityisviestiä - säästyin julkaisemisen vaivalta.

Sanoit analyyttisen trilogian 'siirtyneen' Brasiliaan. Eikös Pertti Simula asu ja toimi juuri siellä - Sao Paulossa? Analyyttinen trilogia -oppi on tullut sieltä pohjoiseen; ei niin että se olisi siirtynyt täältä sinne.

Kuten näkyy, Suomen Analyyttinen Trilogia Yhdistyksellä (SATY) on suomalainen postiosoite, joten ei analyyttinen trilogia ole täältä mihinkään siirtynyt:
Suomen Analyyttinen Trilogia Yhdistys ry

Hiekantie 8
43300 Kannonskoski
puh 040 531 0664

http://www.analyyttinentrilogia.net/saty.html

Lette, olisi kiva tietää mitä kielteistä on siinä, että tuodaan esille Pertti Simulan ja Conscientian yhteydet Norberto Keppeen ja analyyttiseen trilogiaan. Toivottavasti kerrot.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.12.2013 14:30

Lette kirjoitti:Nyt hän tekee samaa täällä; puhuu mitä hyvänsä kielteistä, jolla ei ole tekemistä
todellisuuden kanssa. Esim. hän sanoi ketjun "Miten kasvattaa" on trilogien kirjoituksia.
Laitoin juuri totuuden asiasta ketjuun. Ketju palauttaa lukijan Antiikin arvomaailmaan,
kultuurimme juurille.

Miten kasvattaa -ketjuun laitoit aloitusviestiksi siteerauksen Pertti Simulan kirjasta. Näköjään et usko kyseisen kirjan olevan 'trilogistinen', vaikka sitä myydään Suomen Analyyttinen Trilogia -yhdistyksen sivustolla analyyttisen trilogian kirjana. Sinä kiistät todellisuuden, en minä. Miksi teet niin, sitä en oikein käsitä, koska muut trilogistit eivät tunne tarvetta häivyttää sitä, että heidän ajatuksensa pohjautuvat juuri siihen. Jopa Pertti Simulan kohdalla yrität todistella, ettei hän ole analyyttisen trilogian kannattaja ja edustaja.

http://www.analyyttinentrilogia.net/saty.html
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron