Haluaisitko että joku panee naistasi?

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 16:09

Psykopatologia kirjoitti:Ei toisten panoista edes "sovi" kysyä. Ao. kyllä itse selvittää panonsa ja panottomuutensa, jos haluaa.

"Asiantuntijana" siis saa kuitenkin esiintyä?

Oikeasti ihmettelen, kuinka joku voi puhua mitä "naiset" tekee tai kuinka ne valitsee jos ei itse ole ikinä "kertapanoja" kokeillut.
Ehkäpä Hilppa on kokeillut, mutta ei sitä voi netissä myöntää. Se taas on hyväksyttävää. Jokaisella on oikeus olla kertomatta omia asioitaan.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.09.2016 16:15

Kaapo kirjoitti:... Oikeasti ihmettelen, kuinka joku voi puhua mitä "naiset" tekee tai kuinka ne valitsee jos ei itse ole ikinä "kertapanoja" kokeillut...

Olithan sinäkin tietävinäsi, että naiset "kadettavat toisiaan miestensä peniksillä".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 16:26

Hah, ei saa muistuttaa!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 16:27

Psykopatologia kirjoitti:Ei toisten panoista edes "sovi" kysyä. Ao. kyllä itse selvittää panonsa ja panottomuutensa, jos haluaa.

Saa mielestäni. Mutta ei ehkä sopiva ympäristö?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2016 16:33

Eihän Kaapoltakaan kysytä: missä olet, mikä on asemasi ja koulutuksesi, entä työhistoriasi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 16:41

Voidaan kysyä, mutta veikkaan, että menee liian henkilökohtaiseksi. Seksi ei ole kaikille yhtä henkilökohtainen asia, eikä kyllä nuo muutkaan välttämättä. Mutta periaatteessa voidaan kysyä myös esim. "onko sulla iso muna", jos huvittaa. Eri asia toki onko se sopiva(a).

Tasokas kevennys!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 16:56

Ryysy kirjoitti:Voidaan kysyä, mutta veikkaan, että menee liian henkilökohtaiseksi. Seksi ei ole kaikille yhtä henkilökohtainen asia, eikä kyllä nuo muutkaan välttämättä. Mutta periaatteessa voidaan kysyä myös esim. "onko sulla iso muna", jos huvittaa. Eri asia toki onko se sopiva(a).

Tasokas kevennys!

Mä voin vastata tähän kysymykseen jos se on sopivaa?
Oikeen juurta jaksaen...
Kaapo

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 16:58

Joo!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.09.2016 17:00

Jos te kaksi haluatte keskustella Kaapon munan koosta, voisitteko olla niin huomaavaisia muita kohtaan, että teette sen yksityisviesteillä.
Kiitos.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 17:00

Voidaan.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 17:09

Ryysy kirjoitti:Joo!

Editoitu pyynnöstä

Nääh!
En usko että tässä on mitään kauhistuttavaa, ehkä jotain yllättävää...

Mulla on seisokissa semmonen xx-xxcm. Ympäsysmitta noin yy.y-yycm. Terska hieman suurempi noin yycm.
Vaikuttaa passelilta tapilta moneen rakoon, mutta olen myös törmännyt "reikiin" jossa ei tunnu mikään.
Omaan kokemukseen perustuen tiedän siis, että suurempikin yleensä menee, eikä tämä ole kaikille ideaalinen,
mutta omaa ei tarvitse "hävetä" ja yleensä "kelpaa", sekä on nautittavaa.

Minulla on nuorena ollut eräs nainen joka on väittänyt penistäni pieneksi.
En tiedä miksi, ehkä syy oli oma "reppu" tai tarkoitus aiheuttaa minussa alemmuudentuntoa tai hämmennystä.
En todellakaan tiedä syytä. Aluksi jopa luulin, että se on pieni.
Uskon että tällä on osuutta "peniskeskeisyyteeni".

Edit: Penikseni on löysänä ns. grower. Ei verimuna.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 11.09.2016 06:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 17:21

Niin ja...
Mä olen ollu mukana sen verran monessa "ryhmärämässä" ja "kimppapimpussa", että tiedän ettei omani ole aivan "pieni".
Kaapo

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 17:26

Ei voi olla noin jättimäinen ympärysmitta. Muutenkin ehkä alkupuoli viestistä pitäisi deletoida, koska haluammehan ajatella myös muita! Sen sijaan tuo loppupuolisko oli kiinnostava. En tiedä mitään syytä, miksi toisen penistä (tai sitä toista elintä) pitäisi haukkua. Pääpointti lienee jonkinlainen loukkaaminen, kuten totesit.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 17:40

Ryysy kirjoitti:Ei voi olla noin jättimäinen ympärysmitta. Muutenkin ehkä alkupuoli viestistä pitäisi deletoida, koska haluammehan ajatella myös muita! Sen sijaan tuo loppupuolisko oli kiinnostava. En tiedä mitään syytä, miksi toisen penistä (tai sitä toista elintä) pitäisi haukkua. Pääpointti lienee jonkinlainen loukkaaminen, kuten totesit.

Ei se ole mikään "jättimäinen", suomalainen keskiverto ympärysmitta on kai n. 12-12.5cm ja pituudessa kuuulemma 13.5cm.
(Pituutta en usko ettäkö olisi alle ruotsalaisten.)
16 cm on aika ideaalinen tappi ympärysmitaltaan useimpaan pimpsukkaan.
Ottaisin siis kuitenkin pari senttiä lisää pituutta ja paksuutta jos saisin.

Ehkä naisella oli joku oma "turhautuminen" kyseessä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.09.2016 18:09

Ryysy, kun Kaapolle eivät mitkään pyynnöt tunnu menevät perille, niin voisitko sinä ainoana (?) tällä kirjoittavista naisista, joka haluaa ruotia seksuallisuutta, pidättäytyä vastaamasta hänen seksiä koskeviin karkeisiin ja tarpeettoman suorasukaisiin viesteihinsä? Uskon, että on olemassa muita, ihan tuohon tarkoitukseen vartavasten perustettuja sivustoja. Yksityisviestittelyyn tälläkään palstalla emme tietenkään puutu, jos haluatte helpommin "löytää toisenne" nettiviidakosta.

Omasta puolestani totean, että omienkaan sukupuoliominaisuuksiensa kommentoiminen Kaapon tavoin ei mielestäni ole tällä palstalla sopivaa. Jos Kaapo ei tuollaisesta viestittelystä luovu, en voi vastaisuudessa lukea hänen viestejään. En halua tulla yllätetyksi tuolla tavoin (samaan sarjaan kuuluu Sateentekijän postaama kuva puolialastomasta naisesta).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 18:11

Ryysy kirjoitti:Silti en ymmärrä, miksi haluaisit jonkun panevan naistasi.

En ole varma miksi. Jotain osvittaa kuitenkin on joko suoraa tai epäsuoraa.
Ensinnäkin ajatus kiihoittaa, mutta se ei riitä. Siinä on myös muuta, siinä on riski.
Jos avioliitto kestää satunnaisen panon niin se kestää "kaiken". Me rakennettiin talo kun eka kersa oli pieni.
Se on jo aika vaativaa. EI tullut avioeroa.

Toisaaltaan ehkä se myös kiehtoo, että vaimo saisi "parempaa", mutta silti pysyy ja on minun.
Jos se taas karkaa niin silloinhan se ei edes ollut "tarkoitetu".
Toisaaltaan, olen itse nähnyt paljon. Vaimoni huomattavasti vähemmän. Olen hänelle kolmas mies. (En vasemmalla takana. ;) )
Ehkä se on myös maailman "realistisoimista", kun tietää, että toinen tietää.
"Parempaa" on vaimolle tosin suhteellinen käsite. Olen esim. varma, että hän saa orgasmin helposti pienemmälläkin peniksellä, eli siinä mielessä ei ole etulyöntiasemaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 18:13

Helmenkalastaja kirjoitti:
Omasta puolestani totean, että omienkaan sukupuoliominaisuuksiensa kommentoiminen Kaapon tavoin ei mielestäni ole tällä palstalla sopivaa. Jos Kaapo ei tuollaisesta viestittelystä luovu, en voi vastaisuudessa lukea hänen viestejään. En halua tulla yllätetyksi tuolla tavoin (samaan sarjaan kuuluu Sateentekijän postaama kuva puolialastomasta naisesta).

Nyt mä olen äimän käkenä?
Siis mitä tossa nyt oli?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 18:33

Tämä menee vaikeaksi, kun en viihdy seksifoorumeilla, mutta haluan keskustella seksiin liittyvistä asioista. Pitää opetella ehkä puhumaan ns. tieteellisemmin, koska oikeastaan taas en ole halukas keskustelemaan privaatisti. Sitäpaitsi tuossa oli yksi seksuaalisuuteen liittyvä traumakin, joten olisi tavallaan väärin kieltää puhumasta siitä mt-foorumilla. Käykö päiväkirja vai onko sekin liian näkyvä?

Ymmärrän senkin, että joillekin juuri mt-foorumilla seksiin tai sukupuolielimiin liittyvät asiat ovat juuri niitä traumatisoivia asioita tai asioita, jotka muuten vain yrjöttävät. Enpähän nyt tiedä, mitä teen. Ehkäpä haen kaupasta kaljaa.

Tajuan tämän vielä kohta sanoiksi asti, mutta tovi menee.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2016 18:59

Ryysy kirjoitti:Tämä menee vaikeaksi, kun en viihdy seksifoorumeilla, mutta haluan keskustella seksiin liittyvistä asioista. Pitää opetella ehkä puhumaan ns. tieteellisemmin, koska oikeastaan taas en ole halukas keskustelemaan privaatisti. Sitäpaitsi tuossa oli yksi seksuaalisuuteen liittyvä traumakin, joten olisi tavallaan väärin kieltää puhumasta siitä mt-foorumilla. Käykö päiväkirja vai onko sekin liian näkyvä?

Ymmärrän senkin, että joillekin juuri mt-foorumilla seksiin tai sukupuolielimiin liittyvät asiat ovat juuri niitä traumatisoivia asioita tai asioita, jotka muuten vain yrjöttävät. Enpähän nyt tiedä, mitä teen. Ehkäpä haen kaupasta kaljaa.

Tajuan tämän vielä kohta sanoiksi asti, mutta tovi menee.

Päiväkirja olisi oikein hyvä paikka tällaisille keskusteluille kuin tämä Kaapon avaama ketju on.
Mutta mahtaisiko Kaapolle riittää näkyvyys, jonka tämän foorumin päiväkirjaosio tarjoaa? Luulen, että jos riittäisi, hän olisi jo aloittanut päiväkirjan tällä foorumilla.

Jos Kaapo sattuu innostumaan seksiaiheisesta päiväkirjasta, sieltä tietysti pitäisi ymmärtää pysyä poissa niiden (meidän), jotka eivät kaipaile suorasukaisia seksiaiheisia nettikeskusteluja. Ei ole mukavaa, jos kirjoittaja (Kaapo?) ajattelevaisesti siirtää tällaiset jutut päiväkirjaosioon, ja sinne sitten työntyvät hänen päiväkirjaansa paheksumaan ja kommentoimaan ne/me, joita hänen seksiä tihkuva kirjoittelunsa ärsyttää.
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 10.09.2016 19:08

Ryysykin näyttää olevan päissään tai lääkehörhöissä.
irmeli

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa