Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Rane » 31.05.2016 16:19

Mirri, milloin Kyllästynyt olisi sinua vainonnut?
Rane

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 16:20

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, viestistäsi tuli mieleeni, että mahtaako sinulla olla jokin toisiin kirjoittajiin - kuten minuun - liittyvä agenda.

Ei mielestäni mitään agendaa, mutta on kirjoittajia joiden oivaltavat viestit ovat kiinnostavia ja hauskoja, ja sitten on niitä joiden hengentuotteet usein saavat joko tuskastumaan tai tympiintymään - tai kumpaakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 17:12

Kyllästynyt, kiitos paljon kertovasta kommentista.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 17:26

Ei kestä kiittää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 31.05.2016 17:30

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, viestistäsi tuli mieleeni, että mahtaako sinulla olla jokin toisiin kirjoittajiin - kuten minuun - liittyvä agenda.

Ei mielestäni mitään agendaa, mutta on kirjoittajia joiden oivaltavat viestit ovat kiinnostavia ja hauskoja, ja sitten on niitä joiden hengentuotteet usein saavat joko tuskastumaan tai tympiintymään - tai kumpaakin.

Nettikiusausta parhaimmillaan tai noin osaa ruskea kieli kiusata.
Foorumilla on n. 10 kirjoittajaa ja ruskea kieli erottelee kirjoittajat lokeroihin.

Minä, jos haluaisin erotella 10 kirjoittajan kirjoitukset tuohon malliin, sanoisin heidät nimeltä ja saisin bannin.
Mutta jokaisella kirjoittajalla voi olla joskus hyväkin kirjoitus.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 17:38

irmeli kirjoitti:Nettikiusausta parhaimmillaan tai noin osaa ruskea kieli kiusata...

Minun mielestäni viestini kertoi päinvastaisesta käytöksestä ja asenteesta kuin ruskeasta kielestä. Mutta voisithan sinä kertoa, kenen takamusta olen viestilläni liponut.
irmeli kirjoitti:... Foorumilla on n. 10 kirjoittajaa ja ruskea kieli erottelee kirjoittajat lokeroihin...

En lokeroinut ketään. Useimmille ihmisille lienee selvää, että joidenkin kirjoittajien jutut kiinnostavat useammin ja enemmän kuin toisten.
irmeli kirjoitti:... Minä, jos haluaisin erotella 10 kirjoittajan kirjoitukset tuohon malliin, sanoisin heidät nimeltä ja saisin bannin...
En ole puhunut mitään kymmenestä kirjoittajasta, ja viittauksesi kymmeneen kirjoittajaan onkin kokonaan omaa tuotantoasi. En myöskään nimennytkään ketään, koska niin kuin sanot:
irmeli kirjoitti:... Mutta jokaisella kirjoittajalla voi olla joskus hyväkin kirjoitus.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 17:49

Psykopatologia kirjoitti:
trisse 31.5.2016 1:02 kirjoitti:En ryhdy siihen koska sitten me kinaisimme sinusta emmekä PP:n puolueellisuudesta. Sanoin vaan että toki hän on ollut puolueellinen jo seitsemän vuotta (ja sitä ennen Tukarilla) ja tulee todennäköisesti olemaan sitä kuolemaansa asti.

(Puolueellisuus -) puolueettoomuus - ainakin tuomioistuinmielessä (jossa siinäkin on lieventäviä asianhaaroja yms.) - on minulla ollut moderoinneissa yleisesti suhteellisen merkityksettömässä asemassa. (Jotkuthan ovat voineet olla jopa "syyntakeettomassa" tilassa.) Olen pyrkinyt omaan ja foorumin hyvään ja ottamaan huomioon tilanteellisen psykodynamiikan. Välillä tunteet ovat "vieneet" minua liiallisuuksiin tai virheisiin.

Tuomittavaa tollanen...
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 18:00

Kyllästynyt kirjoitti:En ole puhunut mitään kymmenestä kirjoittajasta, ja viittauksesi kymmeneen kirjoittajaan onkin kokonaan omaa tuotantoasi. En myöskään nimennytkään ketään,

Reilumpaa nimetä kuin vihjailla.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 18:02

Rane kirjoitti:Mirri, milloin Kyllästynyt olisi sinua vainonnut?

Mistä sinulle tuollainen kysymys juolahti mieleen?
Minä tietääkseni en ole koskaan väittänyt Kyllästyneen vainoavan minua, enkä tiedä hänen tehneen niin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Rane » 31.05.2016 18:07

Etkö millään arvaa? Mietit, että onko Kyllästyneellä jokin agenda sinun kirjoittelusi suhteen. Miksi sellaista epäiletkään?
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 18:11

Rane, vainoanko minä mielestäsi Kyllästynyttä? Mielestäni tämä on aiheellinen kysymys, koska Kyllästynyt syyttää minua jostakin agendasta häntä vastaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Rane » 31.05.2016 18:14

Aiemmin mielestäni vainosit. Pelkään, että se alkaa taas.
Rane

ViestiKirjoittaja Pinja » 31.05.2016 18:42

Psykopatologia kirjoitti:
trisse 31.5.2016 1:02 kirjoitti:En ryhdy siihen koska sitten me kinaisimme sinusta emmekä PP:n puolueellisuudesta. Sanoin vaan että toki hän on ollut puolueellinen jo seitsemän vuotta (ja sitä ennen Tukarilla) ja tulee todennäköisesti olemaan sitä kuolemaansa asti.

(Puolueellisuus -) puolueettoomuus - ainakin tuomioistuinmielessä (jossa siinäkin on lieventäviä asianhaaroja yms.) - on minulla ollut moderoinneissa yleisesti suhteellisen merkityksettömässä asemassa. (Jotkuthan ovat voineet olla jopa "syyntakeettomassa" tilassa.) Olen pyrkinyt omaan ja foorumin hyvään ja ottamaan huomioon tilanteellisen psykodynamiikan. Välillä tunteet ovat "vieneet" minua liiallisuuksiin tai virheisiin.

Se on paha, jos ylläpitäjä on syyntakeettomassa tilassa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Enne1 » 31.05.2016 18:44

Pinjalle kysymykseen vastausta tässä seuraavassa; Minulla ei ole diagnosoitu paniikkihäiriötä, mutta minulla on ollut kohtauksia, kerran yksi tuli keskellä yötä. Ei se katso sitä onko yksin tai ihmisten joukossa. Itseasiassa minulla ei ole diagnosoitu yleistä ahdistuneisuushäiriötäkään, vaikka joudun syömään Lyricaa voimakkaaseen ahdistukseen. Minulle on diagnosoitu sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja vaikea masennus, uskon että vaikeaan masennukseen liittyy voimakasta ahdistusta. Tuosta otsikon väittämästä vielä, en tyrmää sitä kohdallani täysin, joskus tuntuu paremmalta olla ihmisjoukossa, kuin yksin vaikkapa metsässä. Yleisesti ottaen tämä on kai myös luonnekysymys, viihdyn paljon yksin. Olen kuitenkin sitä mieltä että on hyvä välillä mennä sinne, missä on ihmisiä ja hälinää, koska liian eristyksissä en halua olla, en usko sen tekevän hyvää.
Enne1

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 19:17

Rane kirjoitti:Aiemmin mielestäni vainosit. Pelkään, että se alkaa taas.

Rane, kiitos suorasta vastauksesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 19:38

Pinja kirjoitti:Se on paha, jos ylläpitäjä on syyntakeettomassa tilassa.

Sekin vielä! :|
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 31.05.2016 19:45

Kummallinen ketju, jossa poukkoillaan syyntakeettomuudesta puolueellisuuteen ja aiheena oli "ihmisjoukkoon sukeltaminen" ja sen aiheuttamat tuntemukset!
Mistäköhän johtuu, että miltei joka ketjussa tietty porukka kääntyy ruotimaan toistensa ominaisuuksia?(omituisuuksia)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 19:50

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole puhunut mitään kymmenestä kirjoittajasta, ja viittauksesi kymmeneen kirjoittajaan onkin kokonaan omaa tuotantoasi. En myöskään nimennytkään ketään,
Reilumpaa nimetä kuin vihjailla.

En minä ole mitään vihjaillut.
Olisi tekopyhää väittää, että kaikkien kirjoittajien viestit olisivat mielestäni aina yhtäläisen taitavasti kirjoitettuja ja mielenkiintoisia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 19:56

Mutta olisithan voinut todeta suoraan että Mirri on sinun mielestäsi melkoinen tylsimys.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 19:56

Sateentekijä kirjoitti:Kummallinen ketju, jossa poukkoillaan syyntakeettomuudesta puolueellisuuteen ja aiheena oli "ihmisjoukkoon sukeltaminen" ja sen aiheuttamat tuntemukset!
Mistäköhän johtuu, että miltei joka ketjussa tietty porukka kääntyy ruotimaan toistensa ominaisuuksia?(omituisuuksia)

Kaapo kenties rientää vastaamaan kysymykseesi. Onneksi hän on tämän ketjun aloittaja, joten ei tarvitse pelätä jonkun 'viattoman sivullisen' keskustelualoituksineen joutuvan uhriksi ruotimisten vuoksi.

Tässä ketjussa taisi juuri Kaapo aloittaa ruotimisen.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa