Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, viestistäsi tuli mieleeni, että mahtaako sinulla olla jokin toisiin kirjoittajiin - kuten minuun - liittyvä agenda.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, viestistäsi tuli mieleeni, että mahtaako sinulla olla jokin toisiin kirjoittajiin - kuten minuun - liittyvä agenda.
Ei mielestäni mitään agendaa, mutta on kirjoittajia joiden oivaltavat viestit ovat kiinnostavia ja hauskoja, ja sitten on niitä joiden hengentuotteet usein saavat joko tuskastumaan tai tympiintymään - tai kumpaakin.
irmeli kirjoitti:Nettikiusausta parhaimmillaan tai noin osaa ruskea kieli kiusata...
irmeli kirjoitti:... Foorumilla on n. 10 kirjoittajaa ja ruskea kieli erottelee kirjoittajat lokeroihin...
En ole puhunut mitään kymmenestä kirjoittajasta, ja viittauksesi kymmeneen kirjoittajaan onkin kokonaan omaa tuotantoasi. En myöskään nimennytkään ketään, koska niin kuin sanot:irmeli kirjoitti:... Minä, jos haluaisin erotella 10 kirjoittajan kirjoitukset tuohon malliin, sanoisin heidät nimeltä ja saisin bannin...
irmeli kirjoitti:... Mutta jokaisella kirjoittajalla voi olla joskus hyväkin kirjoitus.
Psykopatologia kirjoitti:trisse 31.5.2016 1:02 kirjoitti:En ryhdy siihen koska sitten me kinaisimme sinusta emmekä PP:n puolueellisuudesta. Sanoin vaan että toki hän on ollut puolueellinen jo seitsemän vuotta (ja sitä ennen Tukarilla) ja tulee todennäköisesti olemaan sitä kuolemaansa asti.
(Puolueellisuus -) puolueettoomuus - ainakin tuomioistuinmielessä (jossa siinäkin on lieventäviä asianhaaroja yms.) - on minulla ollut moderoinneissa yleisesti suhteellisen merkityksettömässä asemassa. (Jotkuthan ovat voineet olla jopa "syyntakeettomassa" tilassa.) Olen pyrkinyt omaan ja foorumin hyvään ja ottamaan huomioon tilanteellisen psykodynamiikan. Välillä tunteet ovat "vieneet" minua liiallisuuksiin tai virheisiin.
Kyllästynyt kirjoitti:En ole puhunut mitään kymmenestä kirjoittajasta, ja viittauksesi kymmeneen kirjoittajaan onkin kokonaan omaa tuotantoasi. En myöskään nimennytkään ketään,
Rane kirjoitti:Mirri, milloin Kyllästynyt olisi sinua vainonnut?

Psykopatologia kirjoitti:trisse 31.5.2016 1:02 kirjoitti:En ryhdy siihen koska sitten me kinaisimme sinusta emmekä PP:n puolueellisuudesta. Sanoin vaan että toki hän on ollut puolueellinen jo seitsemän vuotta (ja sitä ennen Tukarilla) ja tulee todennäköisesti olemaan sitä kuolemaansa asti.
(Puolueellisuus -) puolueettoomuus - ainakin tuomioistuinmielessä (jossa siinäkin on lieventäviä asianhaaroja yms.) - on minulla ollut moderoinneissa yleisesti suhteellisen merkityksettömässä asemassa. (Jotkuthan ovat voineet olla jopa "syyntakeettomassa" tilassa.) Olen pyrkinyt omaan ja foorumin hyvään ja ottamaan huomioon tilanteellisen psykodynamiikan. Välillä tunteet ovat "vieneet" minua liiallisuuksiin tai virheisiin.
Rane kirjoitti:Aiemmin mielestäni vainosit. Pelkään, että se alkaa taas.

Pinja kirjoitti:Se on paha, jos ylläpitäjä on syyntakeettomassa tilassa.
trisse kirjoitti:Reilumpaa nimetä kuin vihjailla.Kyllästynyt kirjoitti:En ole puhunut mitään kymmenestä kirjoittajasta, ja viittauksesi kymmeneen kirjoittajaan onkin kokonaan omaa tuotantoasi. En myöskään nimennytkään ketään,
Sateentekijä kirjoitti:Kummallinen ketju, jossa poukkoillaan syyntakeettomuudesta puolueellisuuteen ja aiheena oli "ihmisjoukkoon sukeltaminen" ja sen aiheuttamat tuntemukset!
Mistäköhän johtuu, että miltei joka ketjussa tietty porukka kääntyy ruotimaan toistensa ominaisuuksia?(omituisuuksia)

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kyllästynyt, Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa