Gabriel kirjoitti:Sitten sinun on parempi jättää viestini kokonaan huomiotta.
Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Sitten sinun on parempi jättää viestini kokonaan huomiotta.
Katson kuuluvan velvollisuuksiini valvojana lukea palstalle tulleet viestit.
Mutta minulla nimenomaan tekee pahaa lukea sinun kirjoituksiasi.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:1. Se on "kieltääkin" - ei "kieltääkkin".
Kyllästynyt, voisitko jo lopettaa tyhjänpäiväisen jankkaamisesi. En usko, että sinulla kyseessä olisi pakkomielteinen tarve takertua ja
kompuroida kyseisen kielioppivirheen äärellä. Etenkin kun olen huomaavinani, että puutut asiaan toistuvasti mutta samalla valikoiden
näykkimisesi kohteen.
Kerroit jossakin ketjussa jollekin, ettet sinä pure, ja jos tekisit niin, ylläpitäjä laittaisi sinulle kuonokopan. Nyt näykkimisesi on sellaista,
että sivusta seuratenkin tuntuu pahalta; mielestäni voisit tarvita kuonokopan näykkimisen saamiseksi kuriin. Jos et itse pysty hillitsemään
haluasi.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Sitten sinun on parempi jättää viestini kokonaan huomiotta.
Katson kuuluvan velvollisuuksiini valvojana lukea palstalle tulleet viestit.Mutta minulla nimenomaan tekee pahaa lukea sinun kirjoituksiasi.
Kyllästynyt-parka, olet lujilla valvojana. Velvollisuudentuntoisena luet kirjoituksia, joiden lukeminen tekee pahaa. Kuinka sinua voitaisiin auttaa?
Kirjoittajien ja heidän tekstiensä muokkaaminen niin, että sinulla valvojana olisi helpompaa, ei liene ratkaisu ongelmaasi.
Psykopatologia kirjoitti:Vastauksessaan (yllä) Kyllästynyt sivuuttaa Mirrin viestin fokuksen...
Psykopatologia kirjoitti:... Kyllästynyt on aiemmin toitottanut, että foorumi on sovinismin linnake...
Psykopatologia kirjoitti:... Miltähän foorumi nyt haisee, kun vaikutusvaltainen kirjoittaja "näykkii" niin,
että "sivusta seuratenkin tuntuu pahalta".
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri itse käyttää minua raapimispuunaan.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri itse käyttää minua raapimispuunaan.
Noin sinun kuvitelmasi mukaan. Käsittääkseni jätät aika järjestelmällisesti noteeraamasta ja ottamasta vastaan viestini, joissa olen jossakin asiassa kanssasi samaa mieltä, tai 'samoilla linjoilla' kanssasi...

Mirri kirjoitti:Toisin sanoen tulkitsen viestejäsi väärin ja virheellisesti. On hyvin mahdollista, että teen niin.
Mutta onko mahdollista, että sinäkin teet niin; tulkitset toisten viestejä väärin? Vaikkapa Gabrielin viestejä oman mielesi mukaisiksi.
ja... No, ilmeisesti ylifeministien alergiareaktio, joka hälyyttää heti, tilantesta tai aiheyhteydestä riippumatta.
Nyt ei ole vastassa Kavi, otatko uusiksi vai luovutatko suosiolla?
... Palautetta on näköjään annettu ja saatu, mutta kirjoitat siitä huolimatta kuin täysi kusipää.
Kyllästynyt kirjoitti:Lisäksi sanottakoon, että olen itse kehottanut Gabrielia kasvattamaan itselleen aivot sekä "hanki aivot". Asiatonta ja epäkorrektia tuokin, tietenkin, mutta koska miehiä tarkoittavia mutta läheskään yhtä loukkaavia kuin "akka", "eukko", "femakko" jne. ei suomen kielessä ole, nuo olivat ainoat ilmaisut jotka keksin ja jotka loukkaavuustasoltaan vastaavat em. nimittelyjä.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lisäksi sanottakoon, että olen itse kehottanut Gabrielia kasvattamaan itselleen aivot sekä "hanki aivot". Asiatonta ja epäkorrektia tuokin, tietenkin, mutta koska miehiä tarkoittavia mutta läheskään yhtä loukkaavia kuin "akka", "eukko", "femakko" jne. ei suomen kielessä ole, nuo olivat ainoat ilmaisut jotka keksin ja jotka loukkaavuustasoltaan vastaavat em. nimittelyjä.
Tuossa mainituista minä pidän aivojenhankkimis-, ja niiden kasvattamiskehotuksia kaikkein loukkaavimpina. Sivalluksina, jotka päihittävät mennen tullen niin akat, eukot kuin femakotkin. Kyllästynyt näkee asian toisin ja hänen sanansa on 'laki'; siihen minun lienee tyytyminen. Onneksi voin sentään esittää eriävän mielipiteen.
Siirtyi "harppuun".Psykopatologia kirjoitti:Tilanne ei tunnu pysyvästi korjaantuvan; kun yksi "akattaja" lopettaa, toinen aloittaa
mutta on nyttemmin lopettanut akattelun.
Gabriel kirjoitti:Jos nalkutus loppuu niin ei pelkoa.
Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Jos nalkutus loppuu niin ei pelkoa.
Sanavalintasi on epäkorrekti.
Lisäksi: Uhkaukset tai vaatimukset tai asiattomaan tapaan esitetyt "edellytykset" tehoavat minuun huonosti - jos lainkaan.
nalkuttaa ärsyttää jotakuta jatkuvasti moittimalla tai valittamalla
räkyttää kuv. haukkua, nalkuttaa, saarnata

Sateentekijä kirjoitti:Mielestäni saman asian jatkuva toisto nimenomaan negatiivisessa mielessä on nalkuttamista.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, mitä sanaa ehdottaisit tilalle?
Suomen sanakirja kertoo näin:nalkuttaa ärsyttää jotakuta jatkuvasti moittimalla tai valittamalla
räkyttää kuv. haukkua, nalkuttaa, saarnata
Gabrielin käyttämä sana on täysosuma. Sana nalkuttaa ei ole ollenkaan epäkorrekti kertomaan nalkuttamisesta.
Muistelen joskus hikeentyneenä sanoneeni, että sinä kuljet kintereillä ja räksytät...
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa