Persoonallisuushäiriöiden hoito

Re: Persoonallisuushäiriöiden hoito

ViestiKirjoittaja saara » 13.09.2014 18:57

Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Varsinkin jos mitään uutta ei ole, olisi parempi täydentää aiempaa viestiä muokkaustoiminnolla
eikä kirjoittaa uutta. - Viestisi ovat sitä paitsi aivan turhia.

Siksi en täydentänyt muokkaustoiminnolla (tiedän kyllä sääntösi tästä asiasta), koska näin saaran olevan lukemassa aluetta, jolloin saara ei olisi välttämättä huomannut lisäystäni, jos hän olisi vastannut samaan aikaan aikaisempaan viestiini. Ovatko kaikki viestini foorumillasi mielestäsi turhia?

Pinjan viestit olivat ihan asiaa,
saara

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 17:54

saara kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Muista nyt sitten lupauksesi. Ja jos perut, ilmoita siitä erikseen.

Minulla ei ole mitään tarvetta kirjoitella paskanpuhujien kanssa, joten en tule perumaan.

Ihanaa haukkumista.
Banana

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 17:55

Pinja kirjoitti:saara vastaamalla palkitset Annia käytöksestään.

Itse uhkailit Annia ja sitten se on Anni, ken lentää ulos.
Minun bannini lienee loppunut, joten Saara voi purkaa vaikka yksityisviestillä nämä Svetlana-patoutumansa.

Kuten kirjoitin, palstalle jää varmaan ne, ketkä eniten psykologista apua tarvitsevat.
Itse olen lähinnä lukemassa ajankohtaisia asioita sekä psykologiaa (kiinnostaa), en niinkään jaksaisi riidellä akkamaisen kuppikuntaisesti.
Muttei minun tai ystäväni tarvitse sietää mm. julkista uhkailua.
Banana

ViestiKirjoittaja saara » 19.09.2014 18:00

Banana kirjoitti:
Pinja kirjoitti:saara vastaamalla palkitset Annia käytöksestään.

Itse uhkailit Annia ja sitten se on Anni, ken lentää ulos.
Minun bannini lienee loppunut, joten Saara voi purkaa vaikka yksityisviestillä nämä Svetlana-patoutumansa.

Kuten kirjoitin, palstalle jää varmaan ne, ketkä eniten psykologista apua tarvitsevat.
Itse olen lähinnä lukemassa ajankohtaisia asioita sekä psykologiaa (kiinnostaa), en niinkään jaksaisi riidellä akkamaisen kuppikuntaisesti.
Muttei minun tai ystäväni tarvitse sietää mm. uhkailua.

Ahha, banana tällä kertaa:D Ilmoitan sinulle multinikki, ettei minulla ole mitään tarvetta pitää yllä sinuun minkäänlaista kontaktia. Turhaan yrität provota.
saara

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 18:02

saara kirjoitti:Ahha, banana tällä kertaa:D Ilmoitan sinulle multinikki, ettei minulla ole mitään tarvetta pitää yllä sinuun minkäänlaista kontaktia. Turhaan yrität provota.

Kuitenkin sitten pidät yhteyttä ja jostain syystä haastat riitaa kaikkien kanssa, ketkä tälle palstalle tulevat.
Voi olla, ettei tänne viitsitä enää tulla mm. sinun käytöksesi vuoksi.

Jos noin naurattaa ihmiset, ei voi olla kovin empaattinen hoitaja kyseessä.

Provosointi on eri asia kuin itsensä puolustaminen. En ole vieläkään multinikki, kun on vain tämä nikki.
Sinulla toki, vaihtuvan ip:n kanssa voi olla useampiakin.
Banana

ViestiKirjoittaja saara » 19.09.2014 18:08

Banana kirjoitti:
saara kirjoitti:Ahha, banana tällä kertaa:D Ilmoitan sinulle multinikki, ettei minulla ole mitään tarvetta pitää yllä sinuun minkäänlaista kontaktia. Turhaan yrität provota.

Kuitenkin sitten pidät yhteyttä ja jostain syystä haastat riitaa kaikkien kanssa, ketkä tälle palstalle tulevat.
Voi olla, ettei tänne viitsitä enää tulla mm. sinun käytöksesi vuoksi.

Jos noin naurattaa ihmiset, ei voi olla kovin empaattinen hoitaja kyseessä.

Provosointi on eri asia kuin itsensä puolustaminen.

Kerrohan minulle sen verran, että mikä ihmeen tarve sinulla on milloin minäkin nimimerkkinä ilmaantua tänne ainoastaan kiusaamaan? Mielestäni se jos mikä on sairasta.
JOS ROHKEUS EI RIITÄ KIRJOITTAMAAN YHDELLÄ NIMIMERKILLÄ. kannattaako tänne tulla lainkaan?
Toki voit olla svetlana, anni, huolieilinen ja banana, ihan mikä vaan, omapa on ongelmasi. Älä jaksa siitä tehdä muitten ongelmaa.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 19.09.2014 18:28, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 18:11

saara kirjoitti:Kerrohan minulle sen verran, että mikä ihmeen tarve sinulla on milloin minäkin nimimerkkinä ilmaantua tänne ainoastaan kiusaamaan? Mielestäni se jos mikä on sairasta.
JOS ROHKEUS EI RIITÄ KIRJOITTAMAAN YHDELLÄ NIMIMERKILLÄ. kannattaako tänne tulla lainkaan?
Toki voit olla svetlana, anni, huolieilinen ja banana, ihan mikä vaan, omapa on ongelmasi. Älä jaksa siitä tehdä muitten ongelmaa.

Tiedät itsekin haukkuneesi minua jatkuvasti ja syyttäneesi mm. multinikkeilystä. Minulla on tämä yksi nikki, banni loppui tietääkseni 15.9.14; en voi käyttää vanhaa nikkiäni.

Haastat riitaa koko ajan. Mene itse pois, jos et siedä minua ollenkaan. En syyllisty siitä, että joku syyllistää - tuosta vaan, jatkuvasti.

Huomioithan hoitajien eettiset ohjeet.
Banana

ViestiKirjoittaja saara » 19.09.2014 18:15

Banana kirjoitti:
saara kirjoitti:Kerrohan minulle sen verran, että mikä ihmeen tarve sinulla on milloin minäkin nimimerkkinä ilmaantua tänne ainoastaan kiusaamaan? Mielestäni se jos mikä on sairasta.

Tiedät itsekin haukkuneesi minua jatkuvasti ja syyttäneesi mm. multinikkeilystä. Minulla on tämä yksi nikki, banni loppui tietääkseni 15.9.14; en voi käyttää vanhaa nikkiäni.

Haastat riitaa koko ajan. Mene itse pois, jos et siedä minua ollenkaan. En syyllisty siitä, että joku syyllistää - tuosta vaan, jatkuvasti.

Patologinen valehtelija,semmoinen joka ei edes itse ymmärrä toimivansa täysin naurettavasti ja epäuskottavasti.
Sinä olet minua ajamassa pois, mutta katsot itselläsi olevan oikeuden tunkea tänne milloin milläkin nikillä AINOASTAAN ILKEILEMÄÄN
saara

ViestiKirjoittaja saara » 19.09.2014 18:16

En kommentoi nimimerkille BANANA enää.
saara

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 18:17

saara kirjoitti:Patologinen valehtelija,semmoinen joka ei edes itse ymmärrä toimivansa täysin naurettavasti ja epäuskottavasti.
Sinä olet minua ajamassa pois, mutta katsot itselläsi olevan oikeuden tunkea tänne milloin milläkin nikillä AINOASTAAN ILKEILEMÄÄN

Huomioithan ne hoitajien eettiset ohjeet.
Banana

ViestiKirjoittaja saara » 19.09.2014 18:19

Banana kirjoitti:
saara kirjoitti:Patologinen valehtelija,semmoinen joka ei edes itse ymmärrä toimivansa täysin naurettavasti ja epäuskottavasti.

Olisikohan ylläpidolla syytä puuttua bananan kommentteihin?
saara

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 18:22

saara kirjoitti:
Banana kirjoitti:

Olisikohan ylläpidolla syytä puuttua bananan kommentteihin?

"En kommentoi nimimerkille BANANA enää." - Saara

Niin, sinäkö voit haukkua mm. patologiseksi valehtelijaksi minua ja sitten syy on minun?
Viimeksi muokannut Banana päivämäärä 19.09.2014 18:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Banana

ViestiKirjoittaja saara » 19.09.2014 18:24

Banana, sen verran sanon, että tein sinusta ylläpitoon ilmoituksen.Se siitä sitten.
saara

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 18:24

saara kirjoitti:Banana, sen verran sanon, että tein sinusta ylläpitoon ilmoituksen.Se siitä sitten.

Pitäisikö minun pistää munfoorumin ylläpitäjälle : ) PrtSc kera?
Viimeksi muokannut Banana päivämäärä 19.09.2014 18:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Banana

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.09.2014 18:25

saara kirjoitti:En kommentoi nimimerkille BANANA enää.

Hyvä päätös. Kannattaa jättää asia ylläpitäjän ratkottavaksi ongelmaksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 18:27

Mirri kirjoitti:

Päätökset kannattaa pitää. Yksi nikki on, banni loppu, mikä on ongelma? Koko olemassaoloni? Ei tarvitse vastata, kunhan pohdin.
Banana

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.09.2014 18:30

Sanoit, että bannisi on loppu, muttet voi käyttää vanhaa nikkiäsi. Mikset voi käyttää?
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 19.09.2014 18:31

Banana kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Päätökset kannattaa pitää. Yksi nikki on, banni loppu, mikä on ongelma? Koko olemassaoloni? Ei tarvitse vastata, kunhan pohdin.

Mirri näin on, jätin ylläpitoon ilmoituksen, hän päättäköön.
saara

ViestiKirjoittaja Banana » 19.09.2014 18:49

Mirri kirjoitti:Sanoit, että bannisi on loppu, muttet voi käyttää vanhaa nikkiäsi. Mikset voi käyttää?

Poistettu, ei kai sitä sitten voi käyttää?
Banana

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.09.2014 19:02

Huomautan saaraa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa