Olen valtavan väsynyt seksiin

Re: Olen valtavan väsynyt seksiin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 15:46

Hermes kirjoitti:Eli siinä, että mielestäsi Pertti on samaa mieltä kuin sinä, mutta hän ei voi sitä sanoa?

Siinä oli tehty yleistys. En tiedä mitä mieltä hän tässä asiassa on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 15:49

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, pidätkö asioista eri mieltä olemista kynnet esillä kimppuun hyökkäämisenä? Ollessani kanssasi samaa mieltä jostakin, en hyökkää kimppuusi, vai miten?

Ei tietenkään välttämättä, mutta silloin kun viestisi on sävyltään selkeästi aggressiivinen, silloin kyllä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 16:03

Tulkitsetko aina oikein pitäessäsi viestiä selkeän aggressiivisena? Ja entä jos suuttumuksen kohde et olekaan sinä, vaan jokin kirjoittamasi asia?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 16:09

Mirri kirjoitti:Tulkitsetko aina oikein pitäessäsi viestiä selkeän aggressiivisena? Ja entä jos suuttumuksen kohde et olekaan sinä, vaan jokin kirjoittamasi asia?

En tiedä, mutta jos viestissä puhutaan esim. "Kyllästyneen höpinöistä" (eikä kyse ole leikinlaskusta), tulkitsen sellaisen aggressiiviseksi kommentiksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 16:25

Kyllästynyt, se oli tämä viestisi, jota pidin höpinänä:
Helvetissä tulee ahdasta 80 vuoden kuluttua.
Onneksi olen niin vanha, että ehtinen vallata itselleni oman yhden hengen pätsin.

Mutta mistäs minä tiedän, voihan tuo olla totista tottakin, eikä höpinää ollenkaan. :)
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.08.2014 19:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Arvelinkin osoittavani aikamoista rohkeutta uskaltautuessani sanomaan, että mielestäni nainen voisi olla kyseisen tarinan pahis...

Mielestäni ei toiminnassasi ei ollut kyse minkäänmoisesta rohkeudesta, vaan aikamoisesta Kahvin mielistelyn halusta.

Rupesin oikein miettimään, että mitä hyötyisin, jos alkaisin mielistellä Kahvia - tai jotakin muuta kirjoittajaa. Ryhdyn mielistelyyn sitten, kun olen keksinyt miksi tekisin niin.

Mikään ei ole niin tehokas yhdistäjä kuin yhteinen vihollinen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hermes » 11.08.2014 19:27

"Mikään ei ole niin tehokas yhdistäjä kuin yhteinen vihollinen." - Miehet! :D
Hermes

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.08.2014 19:31

19:31
Tuosta voisi päätellä, että Kyllästynyt tuumaa, että hän on Mirrin ja Kahvin
yhteinen vihollinen ja että nämä ovat kompuksessa.

Jos ajattelee Mirrin "rohkeaa" viestiä, voi ajatella hänen tuumanneen,
että siitä Kyllästynyt ei pidä mutta että varmaan Kahvi pitää.

Tästä ei kuitenkaan voi pitävästi päätellä, että Mirri on kirjoittanut
viestin pääosin Kahvin vuoksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2014 20:30

Yksi oleellinen vaihtoehto unohtui. Se, etten kirjoittanut viestiäni sen enempää Kyllästyneen kuin Kahvinkaan vuoksi; kerroin vain näkemykseni yhdestä blogikirjoituksesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.08.2014 20:50

20:50 (Mirri)
Tuo vaihtoehto sisältyy sanaan "pääosin".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.08.2014 22:29

Itse ajattelin, että Mirrin uskallus oli uskallusta yleisellä tasolla - nykytrendi kun tuntuu olevan se, että naisesta ei saisi mitään pahaa sanoa - ja jos sanoo (vaikka kuinka aiheesta), niin siitä nousee aina jonkinmoinen ns "paskamyrsky".

Puhun nyt yleisesti (en tästä foorumista).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 23:24

Psykopatologia kirjoitti:19:31

Ei ehkä kokonaan, mutta uskon sen olleen rusinana taikinassa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2014 23:50

Kahvi kirjoitti:Itse ajattelin, että Mirrin uskallus oli uskallusta yleisellä tasolla - nykytrendi kun tuntuu olevan se, että naisesta ei saisi mitään pahaa sanoa - ja jos sanoo (vaikka kuinka aiheesta), niin siitä nousee aina jonkinmoinen ns "paskamyrsky"....

Naisen nimeäminen tarinan syntipukiksi on tosiaan uskaliasta, muttei siinä mielessä kuin Mirri tai sinä Kahvi sitä tarjoilette, vaan siksi koska on uskaliasta, suorastaan uhkarohkeaa, nimetä joku tarinan pahikseksi tietämättä asiasta mitään ja kuultuaan vain toisen osapuolen näkemyksen.
Kahvi kirjoitti:... nykytrendi kun tuntuu olevan se, että naisesta ei saisi mitään pahaa sanoa - ja jos sanoo (vaikka kuinka aiheesta), niin siitä nousee aina jonkinmoinen ns "paskamyrsky"...

Ja jos tarina on esimerkki jostakin miehille yleisestä (esimerkiksi 50 %:lle miehistä) "miehisin sanoin, miehisin keinoin ja miehisellä tavalla", kertomisesta, niin puolet miehistä on ääliöitä. Ja puhun nyt yleisesti (en vain tästä foorumista).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.08.2014 09:00

trisse kirjoitti:Voi jumalauta että tuo kahvi oksettaa mua! Tekopyhä paskantärkeä hurskastelija ikivanhoine maneereineen! YÄK!

Muiden arvioinneissa olisi hyvä ensin ajatella myös omia mokiaan yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.08.2014 10:03

Kahvi kirjoitti:Itse ajattelin, että Mirrin uskallus oli uskallusta yleisellä tasolla - nykytrendi kun tuntuu olevan se, että naisesta ei saisi mitään pahaa sanoa - ja jos sanoo (vaikka kuinka aiheesta), niin siitä nousee aina jonkinmoinen ns "paskamyrsky".

Puhun nyt yleisesti (en tästä foorumista).

Eikö "vuodattajalle" riitä se, että saa kavereilleen panetella eksäänsä vai eivätkö kaverit enää jaksa kuunneella vuodatusta, kun pitää julkisuuteen vuodattaa. Silloinhan me kaikki, jotka luemme "vuodatusta" toimimme likasankona.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Golden flower » 12.08.2014 10:15

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:19:31

Ei ehkä kokonaan, mutta uskon sen olleen rusinana taikinassa.

Minun nåkemykseni mukaan et Kyllästynyt ole mitenkään erityisesti Mirrin hampaissa vaan sitä ovat ainakin melkein kaikkien palstalaisten kirjoitukset aika tasapuolisesti.

Tekemäsi listan palstalaisten "aivoituksista" koen suorastaan ahdistavana. En tiedä olenko siinä mukana, mutta tuntuu, ettei varsinkaan moderaattorin tulisi sellaisia palstalle lähettää. Mikä on PP:n näkemys tästä, onko ihan ok?
Golden flower

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.08.2014 10:19

En voi paneutua tuollaisiin listoihin. En ehtisi siivota.
Huonoa journalismia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.08.2014 10:30

Golden flower kirjoitti:... Tekemäsi listan palstalaisten "aivoituksista" koen suorastaan ahdistavana. En tiedä olenko siinä mukana, mutta tuntuu, ettei varsinkaan moderaattorin tulisi sellaisia palstalle lähettää. Mikä on PP:n näkemys tästä, onko ihan ok?

Et ole mukana.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.08.2014 11:01

Kahvi kirjoitti:
Tapio Tuuri kirjoitti:sunnuntai 3. elokuuta 2014
Jättäkää suomalaiset ämmät afrikkalaisille ja muslimeille

Satuin lukemaan iltapäivälehdestä otsikon niistä virheistä, joita nainen voi tehdä sängyssä. Luin tuon [ http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/ ... 0_lz.shtml] nopeasti, mutta käsittääkseni tuossa ei mainita ainuttakaan niistä virheistä, joita tuntemani eräs entinen rouva teki.

Tämä rouva nimittäin aloitti aina keskustelun siivouksesta, tiskauksesta ja muista tekemättömistä töistä, kun käännyin sängyssä hänen puoleensa. Katto oli maalaamatta ja auto pesemättä. Tuskin olin tehnyt mitään oikein. Olin tehnyt kaiken väärin. En ylipäätään ollut tehnyt mitään.

Opin ajattelemaan, että seksi on turhaa. Sitten tämä rouva alkoi tietenkin syyttää minua siitäkin, etten enää välitä edes seksistä.

Tämä rouva hallitsee nykyään koko perhettä, josta minä olen sivussa. Arvatenkin hän on onnellinen. Koko perhe ja lapset ovat hänen. En ole niin hullu, että pyrkisin sekoittamaan heidän välejään. Olen käsittänyt, että kaikki ovat onnellisia perhetapahtumissa, kun minua ei enää ole. Lapsenikin ovat onnellisia, kun heidän ei enää tarvitse kärsiä minua. En silti tiedä tehneeni mitään erityisen pahaa. Objektiivisesti tarkastellen olin normaali hyvä isä, joka antoi aina koko palkkansa vaimolleen käytettäväksi perheen yhteisiin menoihin. Se ei vain riittänyt.

Minulla ei ole mitään syytä edes mustasukkaisuuteen. Näin hullu nainen ei voi saada pysyvästi ketään miestä. Hän voi korkeintaan saada jonkun neekerin tilapäiseksi lohduttajakseen. Sille minä vain nauran.

Nainen onkin kuulemma sanonut, ettei enää välitä miehistä, eikä oikeastaan ole koskaan välittänytkään.

Sen uskon.

Toki häpeän itseäni. Häpeän sitä, että uskoin vuosikymmeniä tähän naiseen. Uskoin, että hän on elämänkumppanini ja lähimmistä lähin lähiomaiseni.

Elin omaa tyhmyyttäni ja heikkouttani valheessa.

Oikeastaan suosittelen kaikille suomalaisille nuorille miehille, että ottakaa ihmeessä thai-tyttö puolisoksi. Käsittääkseni he ovat asiallisia, älykkäitä ja kohtuullisia naisia. Jättäkää suomalaiset ämmät afrikkalaisille ja muslimeille!

Me Naiset -lehdestä löytyi testi Oletko pieni pirttihirmu vai asuuko sisälläsi kunnon kontrollifriikki? Linkitän sen tänne, koska arvelen sen sopivan yllä olevan blogikirjoituksen jatkoksi:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ ... _tee_testi
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.08.2014 11:06

Mirri kirjoitti:Me Naiset -lehdestä löytyi testi Oletko pieni pirttihirmu vai asuuko sisälläsi kunnon kontrollifriikki? Linkitän sen tänne, koska arvelen sen sopivan yllä olevan blogikirjoituksen jatkoksi:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ ... _tee_testi

Oletko tosissasi, vai löysitkö jotakin hauskaa tai huvittavaa tuosta "testistä", jonka kysymykset ovat hölmöjä ja vaihtoehdot typeriä?

Miten tuo Me Naiset -lehden "testi" liittyy Kahvin linkittämän blogikirjoitukseen? Sen perusteellako, että blogikirjoitus on ääliön kirjoittama, ja Me Naisen -lehden testi typeryksen laatima?

Ei naurata, ei edes hymyilytä seksistinen "testi".
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa