boldaus minunMirri kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Eikö sinulle Mirri ole mitään merkitystä, mistä yhteiskunnan ostopalvelut hankitaan?
On. Toivottavasti ei ole syntynyt käsitystä, ettei asialla ole minulle mitään merkitystä. Ottaen huomioon yksityisyrittäjien kirjavuuden ja valvonnan vaikeuden pidän kirkkoa erittäin luotettavana ja yhteiskunnalle helppona palveluntarjoajana sekä yhteistyökumppanina.
Ymmärtääkseni tämän asian minun ei tarvitse kuin ajatella esimerkiksi yksityisten ja ostopalveluna yhteiskunnalle tuotettujen hoivapalvelujen kirjavaa ja kyseenalaista tasoa, jota kunnat ostajina eivät millään kykene valvomaan. Kunnat kilpailuttavat ja ostavat sieltä sun täältä - vähän kuin sian säkissä. Eikä valvontaan ole minkäänlaisia voimavaroja, vaan kunnat joutuvat luottamaan monenlaisiin yksityisyrittäjiin.
Eli minulle on hyvin paljon merkitystä sillä mistä yhteiskunnan ostopalvelut hankitaan. Käsittääkseni on huonompiakin vaihtoehtoja kuin kirkon järjestämät ja tarjoamat. Luulen, että myös yksityisellä psykoterapiasaralla; siellä törmätään valvonnan vaikeuteen siinä kuin muuallakin.
Tarkoitatko kirkolla nimenomaan evankelisluterilaista kirkkoa vai voisiko perheneuvontaa mielestäsi luotettavasti tarjota mikä tahansa kirkko?