Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: (- -) Eli tulit kerjäämään taas virtuaalikullia.
Nimen omaan noin EI SAA kirjoittaa.
Miten "kananaivoille" sitten kuuluu kirjoittaa?
Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: (- -) Eli tulit kerjäämään taas virtuaalikullia.
Nimen omaan noin EI SAA kirjoittaa.
(lihavointi minun)Tämän keskustelupalstan sisältö ei ole lapsille sopivaa.
Yli 18-vuotiaat voivat tarkastella palstan sisältöä ja osallistua keskusteluun omalla vastuullaan.
Anna ikäsi jatkaaksesi. Voit myös siirtyä Suomi24:n etusivulle.

Kaapo kirjoitti:Vittut mä oo mitään kunnon juttuja vielä edes kertonu.
Parkitkaa nahkaa kunnes nettialueenne toteutuu.
Kaapo kirjoitti:Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä.
Sairas akka!

Mirri kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä.
Sairas akka!
Sinä vaikutat sairaammalta.

Kaapo kirjoitti:Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä. - Sairas akka!

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä. - Sairas akka!
Todella ämmämäistä paskanheittoa omasta perseestä.

Kyllästynyt kirjoitti:Tyy kirjoitti:Aika hurjaa.Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan nähnyt ainoankaan naisen ilmoittavan julkisella palstalla genitaaliensa mittoja tai esimerkiksi rehentelevän yhdynnöillään ("sinne se solahti") prostituoitujen kanssa, mutta miehen/miesten olen.
Ei suinkaan; vain vastenmielistä ja typerää.
Uni kirjoitti: En tiedä mutta tuntuu, että jonkun seksuaalisuus on todella vapautunut täällä.
Mirri kirjoitti:Jos Kaapo-nimimerkin takana onkin miehiä vihaava nainen, joka nimimerkin suojassa haluaa nolata miehiä kirjoittamalla törppöjä törkeyksiä muka miehenä. Juolahti mieleeni, kun rupesin ajattelemaan, että minua varmaan miehenä nolottaisi Kaapon päästelyt tällä foorumilla. Hän ikään kuin sahaa oksaa, jolla istuu - tai ainakin yrittää sahata oksaa, jolla miehet istuvat.
Naisena voin Kaapon juttuja lukiessani ajatella (jos haluan), että tuollaisia miehet ovat. Mutta mitä miehet ajattelevat Kaapon myötähäpeää synnyttäviä höpinöitä lukiessaan...
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tyy kirjoitti:Aika hurjaa.Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan nähnyt ainoankaan naisen ilmoittavan julkisella palstalla genitaaliensa mittoja tai esimerkiksi rehentelevän yhdynnöillään ("sinne se solahti") prostituoitujen kanssa, mutta miehen/miesten olen.
Ei suinkaan; vain vastenmielistä ja typerää.
Naiset ovat kuitenkin esitelleet kuvin "taktisia paikkojaan" eli sulojaan hyvinkin rohkeaan sävyyn. - Aiemmin lehdistö levitti filmitähtien ym. mittoja, esimerkiksi 95 ("fallos") - 55 - 95. Kyseessä on ilmeisesti ollut enemmän miesten kuin naisten seksuaalisista tarpeista kumpuava esittely.
Naisten alapään m i t t o j e n esittelyssä ei ole mitään mieltä.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa