Haluaisitko että joku panee naistasi?

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja trisse » 09.09.2016 10:14

Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:Eikö se vois olla kummallekin kiihottavaa jos kyseessä olisi joku vähän rupinen iäkkäämpi äijä? Kumminkin kyse on perversiosta niin miksei koko skaalalta?

Missä kulkee perversion ja fantasian raja?

Mikä on sinun fantasiasi?
Oletko koskaan kuvitellut saavasi "kunnolla" kahdelta mieheltä?
Käsittääkseni tuo on aika yleinen fantasia naisten keskuudessa.

No en.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.09.2016 10:19

Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:Eikö se vois olla kummallekin kiihottavaa jos kyseessä olisi joku vähän rupinen iäkkäämpi äijä? Kumminkin kyse on perversiosta niin miksei koko skaalalta?

Missä kulkee perversion ja fantasian raja?

Mikä on sinun fantasiasi?
Oletko koskaan kuvitellut saavasi "kunnolla" kahdelta mieheltä?
Käsittääkseni tuo on aika yleinen fantasia naisten keskuudessa.

Fantasian ja perversion raja kulkee siinä, että fantasioiden ohjaamana ei toimita. Mielikuva ei enää ole mielikuva, jos se pannaan täytäntöön.
Ihmisillä voi olla vaikka minkälaisia seksuaalisia kuvitelmia, mutta perversioita niistä tulee vasta kun ryhdytään toteuttamaan niitä. Tämä on sama juttu kuin väkivaltafantasiat: eivät murhanhimoiset mielikuvat tee ihmisestä väkivaltaista tai murhanhimoista; mielikuvien toteuttaminen on toinen asia.
Mielikuvitus on - ja saa olla - rajaton, mutta läheskään kaikki mielikuvituksen tuotokset eivät ole tekoina ja toimintana toteuttamiskelpoisia.

Näin minun käsitykseni mukaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.09.2016 11:59

Osa fantasioista on kuitenkin toteuttamiskelpoisia, ja ne voivat toteutettuina johtaa rikkaampaan sukupuolielämään. - Jos esimerkiksi unelmoi yhdynnästä paavin kanssa, se ei vättämättä ole persversiota.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.09.2016 15:13

Mirri kirjoitti:
Fantasian ja perversion raja kulkee siinä, että fantasioiden ohjaamana ei toimita. Mielikuva ei enää ole mielikuva, jos se pannaan täytäntöön.
Ihmisillä voi olla vaikka minkälaisia seksuaalisia kuvitelmia, mutta perversioita niistä tulee vasta kun ryhdytään toteuttamaan niitä. Tämä on sama juttu kuin väkivaltafantasiat: eivät murhanhimoiset mielikuvat tee ihmisestä väkivaltaista tai murhanhimoista; mielikuvien toteuttaminen on toinen asia.
Mielikuvitus on - ja saa olla - rajaton, mutta läheskään kaikki mielikuvituksen tuotokset eivät ole tekoina ja toimintana toteuttamiskelpoisia.
Näin minun käsitykseni mukaan.

Oman käsitykseni mukaan iso osa fantasioita voidaan toteuttaa. Riippuu toki fantasian laadusta. Eivät kaikki fantasiat ole edes tarkoitettu toteutettaviksi, vaan oman mielen laajentajiksi. Fantasiat ja mielikuvat ovat oman mielen "järjestämää " terapiaa, mikäli ne ovat positiivisia.
Väkivaltafantasiat saattavat kertoa ihmisen omasta ahdistuksesta, pelosta siitä, ettei pysty hallitsemaan mieltään tai mielitekojaan

Uskoisin, että monella on sekä positiivisia, että negatiivisia fantasioita ja mielitekoja.
Normaalisti ihminen pystyy erottamaan ne "oikeassa elämässään"
Eri asia ovat sellaiset henkisesti sairaat, jotka eivät hahmota fantasian ja todellisuuden rajoja.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2016 14:42

Tässä ketjussa on mielestäni hyviä esimerkkejä Kaapon harrastamasta nuuskinnasta tällä foorumilla. Häntä kiinnostavat niin foorumin kirjoittajien seksielämä (tai sen puute) kuin myös palstalaisten lääkitykset (tai niiden puute). Ei sentään onneksi samassa ketjussa, mutta kovasti kuitenkin kiinnostavat. Kaapo puhui toisessa ketjussa nuuskimismenetelmästä; mahtaako sana sopia Kaapon kirjoitteluun, sitä en tiedä.

Palstalaisille esitetyt kysymykset ovat erittäin 'liiveihin uivia' - Kaapon sanontaa lainatakseni. Tiedän kyllä, ettei 'ammattimaisen' nettiprovoilijan kirjoittelusta kannattaisi provosoitua. Mutta toisaalta miksi en sallisi itseni provosoitua, kun kerran ottaa moinen häikäilemätön törkeys päähän.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 14:47

Mirri kirjoitti:Tässä ketjussa on mielestäni hyviä esimerkkejä Kaapon harrastamasta nuuskinnasta tällä foorumilla. Häntä kiinnostavat niin foorumin kirjoittajien seksielämä (tai sen puute) kuin myös palstalaisten lääkitykset (tai niiden puute). Ei sentään onneksi samassa ketjussa, mutta kovasti kuitenkin kiinnostavat. Kaapo puhui toisessa ketjussa nuuskimismenetelmästä; mahtaako sana sopia Kaapon kirjoitteluun, sitä en tiedä.

Palstalaisille esitetyt kysymykset ovat erittäin 'liiveihin uivia' - Kaapon sanontaa lainatakseni. Tiedän kyllä, ettei 'ammattimaisen' nettiprovoilijan kirjoittelusta kannattaisi provosoitua. Mutta toisaalta miksi en sallisi itseni provosoitua, kun kerran ottaa moinen häikäilemätön törkeys päähän.

Vaikutat kovin vainoharaiselta. Minä en nuuski, minä koitan ymmärtää asioita.
Mistä päättelet että olen "ammattimainen"?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2016 14:52

Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Onko sinulla ollut kertapanoja ja jos on niin minkälainen ihmistyyppi oli kyseessä?

Jos tämä oli minulle, niin huh huh. Saat toki kertoa kaiken suhteesi erikoisuuksista. Avautuminen ei muilla ole ihan yhtä itsestäänselvän avointa. Kohteliaisuus lukijoita kohtaan ennen kaikkea.

Tässä yksi esimerkki 'tiedonhalusta', jonka Kaapo kohdistaa tämän foorumin kirjoittajiin ja käyttäjiin.

Minä kyllä puhuisin Kaapon nettikäyttäytymisen kohdalla mieluummin manipuloinnista ja jopa henkisestä väkivallasta kuin uteliaisuudesta, kiinnostuneisuudesta tai tiedonhalusta. Ja epäkohteliaisuus (tai epäkunnioittavuus) on mielestäni erittäin lievä ilmaisu Kaapon tänne suoltamista ja toisiin kirjoittajiin kohdistamista kirjoituksista puhuttaessa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 14:54

Minuakin kiinnostaa seksintapainen (nykyään) ja kaikenlaiset fetissit ym. ovat myös mielenkiintoisia. (Eikun lukeutuuko tämä niihin edes?) Mutta otsikon aihe ei avaudu. Olen varmaan liian mustasukkaista, epätoivoista ja hylkäyskammoista tyyppiä. Eri juttu, jos ei olisi tunteita tätä kuviteltua nais- tai miesystävää kohtaan.

Piti tulla Kaapon jälkeen.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 14:55

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Onko sinulla ollut kertapanoja ja jos on niin minkälainen ihmistyyppi oli kyseessä?

Jos tämä oli minulle, niin huh huh. Saat toki kertoa kaiken suhteesi erikoisuuksista. Avautuminen ei muilla ole ihan yhtä itsestäänselvän avointa. Kohteliaisuus lukijoita kohtaan ennen kaikkea.

Tässä yksi esimerkki 'tiedonhalusta', jonka Kaapo kohdistaa tämän foorumin kirjoittajiin ja käyttäjiin.

Minä kyllä puhuisin Kaapon nettikäyttäytymisen kohdalla mieluummin manipuloinnista ja jopa henkisestä väkivallasta kuin uteliaisuudesta, kiinnostuneisuudesta tai tiedonhalusta. Ja epäkohteliaisuus (tai epäkunnioittavuus) on mielestäni erittäin lievä ilmaisu Kaapon tänne suoltamista ja toisiin kirjoittajiin kohdistamista kirjoituksista puhuttaessa.

Vastasin jo tähän. Kuinka joku voi perustella naisten suhtautumista irtopanoihin JOS itsellä EI ole irtopanoja?
Raavi nyt niitä aivosoluja äläkä yritä kehittää tunnepitoista riitaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 14:58

Sateentekijän postaama kuva on kauhea, jos joku ei vielä huomannut. Juuri tuon takia en pidä miehistä, koska koen erittäin suurta kelpaamattomuutta ja lähes surua ko. kuvien jälkeen. Koska kai juuri noin mietin, mitä Sateentekijä kuvan yhteyteen kirjoitti. En aijo kopioida enkä lainata tuota, sanokoon Pp vaikka mitä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 15:04

Ryysy kirjoitti: Juuri tuon takia en pidä miehistä, koska koen erittäin suurta kelpaamattomuutta ja lähes surua ko. kuvien jälkeen. Koska kai juuri noin mietin, mitä Sateentekijä kuvan yhteyteen kirjoitti.

Ei miesten vaatimukset ole epärealistisia. Ne on yleensä sitä juuri sitä mihin omat kyvyt riittää. On idioottimaista toki tuoda ilmi omaa ihannetta jos se suuresti eroaa "omasta kullasta". Jotenkin uskon, että yleensä ei tuoda. Minä kehun naistani silloin kun hän on kaunis.
"Olet kaunis tänään..."pientä kiusoittelua ovulaatiosta päälle ja saan sen "kimppuuni ähisemään"...
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2016 15:06

Ko. nuornaisella on teko-tissit. Emme me miehet kovin korkealle tuommoista tyyppiä pane. Kuvan tekstiä en ymmärrä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 15:11

Panettepas.

Kiitos, oli lohdulliset puheenvuorot silti. Lähetän teille sydämiä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 15:17

Psykopatologia kirjoitti:Ko. nuornaisella on teko-tissit. Emme me miehet kovin korkealle tuommoista tyyppiä pane.

Tekotissit ei muuten nappaa. Mielummin vaikka rusinat. No, helppo mun sanoo kun en oikeen ole muutenkaan "tissimiehiä", enempikin "nännimiehiä".
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 15:20

Ryysy kirjoitti:Panettepas.

Minä olen muuten pannu elämäni aikana kaikennäkösiä. Kyllä totakin panisin, mutta rima on huomattavasti alempana esim. rasvan määrän suhteen. Mä haluan panna oikeesti naista jaka haluaa MUA aidosti !
Kaapo

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 15:26

Silti en ymmärrä, miksi haluaisit jonkun panevan naistasi. Ehkä olet avannutkin tuota jo... mikä ihme ajatuksessa kiehtoo? Ehkä pitää plärätä taaksepäin.

Eikä tuossa kuvassa pelkät tissit ole se paha, se on jokin laajempi outouteni.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2016 15:29

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Miksi ihmeessä minun pitäisi sinulle kuvailla rakkauskumppanini/eideni ulkomuotoa? Ei kuulu palstan sisältöön.

Kertapanojen.
Siksi, jos sinulla ei ole ollut kertapanoja niin et ole kelvollinen kertomaan kriteerejä omasta puolestasi tai naisten puolesta yleensä.

Kaapo, kaivoin mainitsemasi vastauksen esille. Vastauksesi kielteisyydessään ja lyttäävyydessään on kiintoisa. Mielikuvituksellekaan et anna tässä kohdassa sijaa tai arvoa.
Jos kanssasi haluaa netissä keskustella panemisesta, täytyy olla valmis ensin selvittämään sinulle omat kokemukset: onko (kerta)panoja vai eikö ole. Jotta sinä voit sitten arvioida onko henkilö kelvollinen kertomaan näkemyksiään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.09.2016 15:31

En pidä kertapanoista.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.09.2016 15:56

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Miksi ihmeessä minun pitäisi sinulle kuvailla rakkauskumppanini/eideni ulkomuotoa? Ei kuulu palstan sisältöön.

Kertapanojen.
Siksi, jos sinulla ei ole ollut kertapanoja niin et ole kelvollinen kertomaan kriteerejä omasta puolestasi tai naisten puolesta yleensä.

Kaapo, kaivoin mainitsemasi vastauksen esille. Vastauksesi kielteisyydessään ja lyttäävyydessään on kiintoisa. Mielikuvituksellekaan et anna tässä kohdassa sijaa tai arvoa.
Jos kanssasi haluaa netissä keskustella panemisesta, täytyy olla valmis ensin selvittämään sinulle omat kokemukset: onko (kerta)panoja vai eikö ole. Jotta sinä voit sitten arvioida onko henkilö kelvollinen kertomaan näkemyksiään.

Kyllä voi esittää mielipiteitä, mutta ei kannata kovin vahvasti mollata muiden kokemuksia tai näkemyksiä jos itsellä on vain "kuvitelmia".
Olen myös lukenut tutkimusta väitteeni tueksi, mutta en jaksa kaivaa. Uskokoon ken haluaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2016 16:03

Ei toisten panoista edes "sovi" kysyä. Ao. kyllä itse selvittää panonsa ja panottomuutensa, jos haluaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa