Kahvi kirjoitti:...
Onhan se yksi tapa tuokin ("olette väärässä") suhtautua muilta saatuun palautteeseen. Kukin tavallaan.
Ei lisättävää. Evidenssiä en näe tarkoituksenmukaiseksi nyt alkaa esittämään, kun puhutaan "maistumisesta ja tuntumisesta".
Kahvi kirjoitti:...
Onhan se yksi tapa tuokin ("olette väärässä") suhtautua muilta saatuun palautteeseen. Kukin tavallaan.
Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:...
Ei lisättävää. Evidenssiä en näe tarkoituksenmukaiseksi nyt alkaa esittämään, kun puhutaan "maistumisesta ja tuntumisesta".
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:...
Onhan se yksi tapa tuokin ("olette väärässä") suhtautua muilta saatuun palautteeseen.
Kukin tavallaan.
Ei lisättävää. Evidenssiä en näe tarkoituksenmukaiseksi nyt alkaa esittämään, kun puhutaan
"maistumisesta ja tuntumisesta".
Valitettavasti en ymmärrä mitä tarkoitat.
Jos sinulla on esittää edes jotakin evidenssiä (ei tarvitse olla kymmeniä), laita esille. Jos ei ole,
en ymmärrä miksi jatkuvasti syytät minua riidanhaastamisesta ja/tai viittaat viesteihini
"onhan tuokin yksi tapa suhtautua muilta saatuun palautteeseen" -vähättelyin.
Psykopatologia kirjoitti:Mikä ketju on poistunut?
Psykopatologia kirjoitti:...
Kyllästyneen suorittama Joiun viestin täydennys oli aivan asiallinen. Joiku itse rupesi jatkossa
kenkkuilemaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:...
Valitettavasti en ymmärrä mitä tarkoitat.
...
Kyllästynyt kirjoitti:...
Jos sinulla on esittää edes jotakin evidenssiä (ei tarvitse olla kymmeniä), laita esille. Jos ei ole, en ymmärrä miksi jatkuvasti syytät minua riidanhaastamisesta ja/tai viittaat viesteihini "onhan tuokin yksi tapa suhtautua muilta saatuun palautteeseen" -vähättelyin.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:...
Kyllästyneen suorittama Joiun viestin täydennys oli aivan asiallinen. Joiku itse rupesi jatkossa
kenkkuilemaan.
Juu näinhän se oli - tosin en ihmettele, että ko viesti oli mahdollista kokea riidanhaastamiseksi...
Kahvi kirjoitti:... Kyllästyneellä, kuten ehkä myös muutamalla muullakin, on kyllä ollut sellaisiakin viestejä viime aikoina, jotka voi tulkita myös riidanhaastamiseksi...
Kahvi kirjoitti:...Tämmöisessä tietenkin oleellinen tekijä on (henkilö)historia ym.
Kahvi kirjoitti:...Puhun tuntemuksista, joihin on vaikea esittää kiistatonta evidenssiä.
Kahvi kirjoitti:... En mielestäni ole syytellyt sinua jatkuvasti riidanhaastamisesta tms...
Kahvi kirjoitti:... Enk.ä mielestäni ole myöskään vähätellyt tms.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Etkö sinä Kahvi näe, haista tai maista Joiun tyylissä riidanhaastamisen makua?
Entä milloin (ja miten) olen hänen ilmeisiin riidanhaastamisviesteihinsä vastannut?
1. Toisinaan kyllä "haistan ja maistan" hänen provosoitumisensa tms. Tätä casea en ole pystynyt (enkä viitsinyt) seurata niin tarkoin, että voisin edes riittävällä varmuudella sanoa että kuka aloitti riidanhaastamisen tms.
2. En muista näin suoralta kädeltä milloin ja miten olet kenenkin riidanhaastamis- tms viesteihin vastannut. Asialla ei nyt ole edes merkitystä, omasta puolestani halusin antaa vain palautetta siitä, miltä sinun viestisi minusta(kin) välillä "tuntuvat ja maistuvat".
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllä minustakin Kyllästyneen tyyli kirjoittaa on usein sellainen, että sen voi tulkita riidanhaastamiseksi. Jotenkin töksähtävä tms.Psykopatologia kirjoitti:Noinkin, mutta esillä on NYT t ä m ä tapaus - "Sensuellein piisi?"-ketjussa - jossa näen Joiun tulkinneen väärin.
Ilmeisesti ko tulkinta oli tosiaan väärä. Ilmeisesti tuo väärä tulkinta johtui sekä henkilöiden välisestä aikaisemmasta historiasta että varsinkin Kyllästyneen viestinnän töksähtävyydestä tms, joka antaa mahdollisuuden riidanhaastamis-tulkinnalle.
Lyhyet ja niukat viestit ovat tarkoituksella lyhyitä ja niukkoja, ettei kukaan pääsisi väittämään minun haastavan riitaa tai muuten kirjoittavan asiattomuuksia.
Mitään riidanhaastamiseksi tulkittavaa niissä ei ole.
...
Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllä minustakin Kyllästyneen tyyli kirjoittaa on usein sellainen, että sen voi tulkita riidanhaastamiseksi.
Jotenkin töksähtävä tms.Psykopatologia kirjoitti:Noinkin, mutta esillä on NYT t ä m ä tapaus
- "Sensuellein piisi?"-ketjussa - jossa näen Joiun tulkinneen väärin.
Ilmeisesti ko tulkinta oli tosiaan väärä. Ilmeisesti tuo väärä tulkinta johtui sekä henkilöiden välisestä aikaisemmasta
historiasta että varsinkin Kyllästyneen viestinnän töksähtävyydestä tms, joka antaa mahdollisuuden riidanhaastamis-
tulkinnalle.
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllä minustakin Kyllästyneen tyyli kirjoittaa on usein sellainen, että sen voi tulkita riidanhaastamiseksi.
Jotenkin töksähtävä tms.Psykopatologia kirjoitti:Noinkin, mutta esillä on NYT t ä m ä tapaus
Ilmeisesti ko tulkinta oli tosiaan väärä. Ilmeisesti tuo väärä tulkinta johtui sekä henkilöiden välisestä aikaisemmasta
historiasta että varsinkin Kyllästyneen viestinnän töksähtävyydestä tms, joka antaa mahdollisuuden riidanhaastamis-
tulkinnalle.
Kahvi näkee oikein mutta alkaa syyttää (jostain syystä) Kyllästynyttä
ja alkaa puhdistaa Joukua (jostain syystä).
Psykopatologia kirjoitti:Henkilö voi ajatella toisen haastavan riitaa esimerkiksi silloin,
kun hän itse haluaisi haastaa riitaa (projektio).
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:...
kenkkuilemaan.
Juu näinhän se oli - tosin en ihmettele, että ko viesti oli mahdollista kokea riidanhaastamiseksi...
Millä perusteella se oli tulkittavissa riidanhaastamiseksi?Kahvi kirjoitti:... Kyllästyneellä, kuten ehkä myös muutamalla muullakin, on kyllä ollut sellaisiakin viestejä viime aikoina, jotka voi tulkita myös riidanhaastamiseksi...
Kuten missä? Ja mikä viesti?
...
[loppu leikattu pois selvyyden lisäämiseksi, alla kommentoin kyllä koko viestiä]
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllä minustakin Kyllästyneen tyyli kirjoittaa on usein sellainen, että sen voi tulkita riidanhaastamiseksi.
tulkinnalle.
Kahvi näkee oikein mutta alkaa syyttää (jostain syystä) Kyllästynyttä
ja alkaa puhdistaa Joukua (jostain syystä).
En syytä enkä myöskään puhdista (kuten itsekin totesit). Toin vain subjektiivisen tuntemukseni esille,
kun itse siihen kerran meitä hallintoalamaisiasi provosoit.
Psykopatologia kirjoitti:Henkilö voi ajatella toisen haastavan riitaa esimerkiksi silloin,
kun hän itse haluaisi haastaa riitaa (projektio).

Psykopatologia kirjoitti:Ymmärtääkseni metodisi poistetussa ketjussa oli, että mitä tahansa voi kirjoittaa, kunhan lisää siihen
"minun mielestäni".
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:...
kenkkuilemaan.
Millä perusteella se oli tulkittavissa riidanhaastamiseksi?Kahvi kirjoitti:... Kyllästyneellä, kuten ehkä myös muutamalla muullakin, on kyllä ollut sellaisiakin viestejä viime aikoina, jotka voi tulkita myös riidanhaastamiseksi...
Kuten missä? Ja mikä viesti?
...
[loppu leikattu pois selvyyden lisäämiseksi, alla kommentoin kyllä koko viestiä]
Minusta tämä Kyllästyneen viesti on suhteellisen hyvä siitä "idiootti-responssista" jota koen Kyllästyneen antavan meille tietyille muille palstalaisille. Ominaispiirteitä tuolle ovat nähdäkseni mm sanojen ylitulkitseminen, evidenssin pyytäminen/vaatiminen subjektiivissa "maistumis ja tuntumis" -asioissa, näkemyksen esittämisen kokeminen hyökkäyksenä hänen henkilöään vastaan. Unohtamatta tietenkin Kyllästyneen itsensä täytenä (ja ainoana) totena pitämiään omia tulkintojaan. Näin niinkuin omana riitaa haastamattomana näkemyksenäni.
Mutta enköhän ole jo tästä casesta sanonut kaiken sen mitä minulla on siihen sanottavaa. Että ei sen enempää; kiitos ja anteeksi niinkuin wanha kansa pruukaa sanoa.
Kahvi kirjoitti:... Mutta enköhän ole jo tästä casesta sanonut kaiken sen mitä minulla on siihen sanottavaa. Että ei sen enempää; kiitos ja anteeksi niinkuin wanha kansa pruukaa sanoa.
Kyllästynyt kirjoitti:...
Eli "kivellä päähän ja sitten karkuun".

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Eli "kivellä päähän ja sitten karkuun".
Kuka kivitti ketä; kuka hoitelee saamaansa vammaa, ja kuka juoksee karkuun?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllä minustakin Kyllästyneen tyyli kirjoittaa on usein sellainen, että sen voi tulkita riidanhaastamiseksi. Jotenkin töksähtävä tms.Psykopatologia kirjoitti:Noinkin, mutta esillä on NYT t ä m ä tapaus - "Sensuellein piisi?"-ketjussa - jossa näen Joiun tulkinneen väärin.
Ilmeisesti ko tulkinta oli tosiaan väärä. Ilmeisesti tuo väärä tulkinta johtui sekä henkilöiden välisestä aikaisemmasta historiasta että varsinkin Kyllästyneen viestinnän töksähtävyydestä tms, joka antaa mahdollisuuden riidanhaastamis-tulkinnalle.
Lyhyet ja niukat viestit ovat tarkoituksella lyhyitä ja niukkoja, ettei kukaan pääsisi väittämään minun haastavan riitaa tai muuten kirjoittavan asiattomuuksia.
Mitään riidanhaastamiseksi tulkittavaa niissä ei ole.
...

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa