Psykopatologia kirjoitti:Tietysti kannattaa pelätä.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eikä "syy" nyt olekaan se, että muut haluavat mielistellä ylläpitäjää?!
Ehkä sekin.
Tai jospa "muut" ovat navetassa (ja sovinistisiat sikalassa), eikä haju heitä haittaa.
Aika törkeää.
Kahvi kirjoitti:Luusisi palstan muiden ladyjen närkästyvän tuollaisesta törkeydestä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Onhan tuo törkeää, mutta se ei ole mitään uutta. En jaksa jatkuvasti närkästyä milloin mistäkin.
Psykopatologia kirjoitti:Kuuttaren johonkin viestiin jäi vastaamatta. ???
viewtopic.php?f=8&t=9818&p=132080#p132080Kuutar kirjoitti:Reinikäinen kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Vastatkaa minun edellisessä viestissä esittämääni kysymyksiin.
Kysymyksesi hautautuivat yleiseen hälinään. Voitko esittää ne uudestaan?
Olisiko se sitten primaanrinarsismia, jos pitää itseään kauniina, eikä tarvitse muiden imarteluja, ei edes tahdo heidän näkevän miltä näyttää?
Harmittaako muuten miehiä se, jos joku nainen ei piittaisi pätkääkään ulkonäkökommenteista, olisivat ne sitten mitä hyvänsä? Luulisi ainakin, koska silloin miehet menettävät tavallaan mahdollisuuttaan kontrolloida naista kommenteillaan.
Kuutar kirjoitti:Reinikäinen kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Vastatkaa minun edellisessä viestissä esittämääni kysymyksiin.
Kysymyksesi hautautuivat yleiseen hälinään. Voitko esittää ne uudestaan?
Olisiko se sitten primaanrinarsismia, jos pitää itseään kauniina, eikä tarvitse muiden imarteluja, ei edes tahdo heidän näkevän miltä näyttää?
Harmittaako muuten miehiä se, jos joku nainen ei piittaisi pätkääkään ulkonäkökommenteista, olisivat ne sitten mitä hyvänsä? Luulisi ainakin, koska silloin miehet menettävät tavallaan mahdollisuuttaan kontrolloida naista kommenteillaan.
Psykopatologia kirjoitti:Alun perin päiväkirjojen "kunnioitus" rikkoontui niiden väärinkäytöstä,
kun niissä puitiin muita kirjoittajia ikään kuin suojassa kritiikiltä.
Jos päiväkirjoissa käsitellään vain omia asioita, kunnioituksen tulisi
olla korkeammalla. Ulkopuolisten kommentointien tulisi pääsääntöisesti
olla ko. päiväkirjassa.
Päiväkirja-materiaalin käyttö muiden osioiden argumentaatioissa
tulisi olla vain poikkeuksellisesta tarpeesta syntynyt.
viewtopic.php?f=8&t=9818&start=550#p132709Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinä rehvastelet päiväkirjassasi seksikumppanisi iällä (ja häädät minut kommentoimasta kirjoituksiasi siellä), miksen saisi ottaa kirjoittamaasi esiin ketjussa jossa käsitellään naisten kokemuksia ikäänsä ja ulkonäköönsä liittyen?
viewtopic.php?f=8&t=9818&start=550#p132714Kahvi kirjoitti:Puhun myös muista päiväkirja-tapauksista, joissa olet mielestäni ylittänyt hyvän käytöksen rajat.
En ole häätänyt sinua päiväkirjastani.
Tässä ketjussa lähinnä on käsitelty ulkonäköön (ei ikään) liittyviä asioita - joista en juurikaan ole kommentoinut päiväkirjassani. Tässäkin tapauksessa nyt vain yhden henkilön iän olen maininnut, jonka olet kokenut rehvasteluna, ja se ei mielestäni vielä riitä siihen, että olisi PP:n määritelmän mukaisesti "erityinen syy" tuoda päiväkirjojen sisältöä esiin tänne yleiselle puolelle.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä olet saarnannut minun käytöksestäni, vaikka itselläsi ei ole minkäänlaisia edellytyksiä arvostella kenenkään toisen käytöstä, koska omasi on ollut niin surkeaa ja törkeää.
Ylilyönnit ovat tapahtuneet vain "sinun ajukopassasi", eivät todellisuudessa.
Kyllästynyt kirjoitti:Tekopyhää hurskastelua! Nytkö pyydät "nöyrimmästi anteeksi", kun olet ensin sivukaupalla puhunut taas uutta paskaa?!?!
Vieläkö ihmettelet, miksi koen sinut sekä kirjoituksesi äärimmäisen vastenmielisiksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä olet harjoittanut törkeää, pitkäaikaista ja harkittua nettikiusaamista, siitä ei ole epäilystäkään.
Kyllästynyt kirjoitti:Et kuitenkaan suostu asiaa vieläkään myöntämään vaan sepität tarinaa jonka mukaan olet muka ritarillisesti puolustanut Hermitiä - vaikka Hermit oli se joka minun kimppuuni hyökkäsi.
Kyllästynyt kirjoitti:Todennäköisin selitys tapahtuneelle on se, että sinä olit/olet katkera naisille (niin äidillesi kuin ex-vaimollesikin), ja luulit löytäneesi minusta sopivan sijaiskärsijän vihasi ja turhautumiesi purkamiseen.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mistä ylilyönneistä sinä puhut? En ole lyönyt ketään pesäpallomailalla munille, vaan ainoastaan todennut, ettei sekään olisi liioiteltu reaktio sinun törkypuheisiisi.
Jo tuo toteaminen on ylilyönti.
ja
klo 03:26:Kahvi kirjoitti:... Niin juuri: sinulle ei ollut "riittävän isoa väliä": et pysty minusta ollenkaan objektiivisesti tarkastelemaan asioita, joihin liittyy naiseus/seksi - vaan tunneresponssisi on niin voimakas, että hyvinkin helpon oloisesti syyllistyt ylilyönteihin.
Hyvin huomaamattomasti olet mielipiteestä puhunut, ja huomattavan äänekkäästi väittänyt sinun tulkintasi olevan ehdottoman oikea ja että minä olen ylireagoinut.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Anteeksiantamattomuus johtuu siitä, ettei kukaan ole esittänyt mitään todellista anteeksipyyntöä - eikä liioin korjannut käytöstään vaan jatkanut samaan tapaan, ellei peräti kääntänyt sitä pahempaan suuntaan.
Noh noh - enkös esim minä ole korjannut kaksoiskonsonattivirheeni?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä olet saarnannut minun käytöksestäni, vaikka itselläsi ei ole minkäänlaisia edellytyksiä arvostella kenenkään toisen käytöstä, koska omasi on ollut niin surkeaa ja törkeää.
Ylilyönnit ovat tapahtuneet vain "sinun ajukopassasi", eivät todellisuudessa.
Se, että koet minun "saarnaavan", on minusta taas yksi osoitus ylireagoinnistasi, koska en ole saarnannut vaan vain ilmaissut perustellun mielipiteeni...
Saarnaamisesi lienee käynyt selväksi muillekin kuin vain minulle.
Kyllästynyt kirjoitti: Perustelujahan sinä et suostu kertomaan vaan intät, että minun pitäisi ne jostain itse kaivaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Sekin että näe minun omaavan "minkäänlaisia edellytyksiä arvostella kenenkään toisen käytöstä" on myöskin minusta osoitus ylireagoinnista - ylireagointi ilmenee minusta tässä voimakkaana antipatiana minua kohtaan, joka taas ilmeisesti saa sinut luokittelemaan (vailla järkeviä perusteluita) minut "arvostelukyvyttömien" joukkoon...
Mikä voisi olla parempi peruste tuntea antipatiaa kuin se, että olet kauan, harkitusti ja tarkoituksella kiusannut, uhkaillut ja solvannut minua? Nuoko eivät muka ole "järkeviä perusteita"?
Mitä muita tykötarpeita tai "järkeviä perusteita" sinun mielestäsi antipatian tuntemiseen vielä noiden lisäksi tarvittaisiin?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä olet harjoittanut törkeää, pitkäaikaista ja harkittua nettikiusaamista, siitä ei ole epäilystäkään.
Tässä taas yksi esimerkki siitä, kuinka ylireagoit tunneresponsseissasi: en todellakaan ole "harjoittanut törkeää, pitkäaikaista ja harkittua nettikiusaamista", en siitäkään huolimatta että minua kohtaan tuntemasi antipatian tms takia toimintani sinusta saattaa tuntua siltä...
Kyllä olet. Äskenhän sinä itsekin (ainakin puolittain) myönsit sanoneesi (mm.), että minun lasteni täytyy kärsiä hirveästi siitä, että minä olen heidän äitinsä. Samassa yhteydessä väitit minua narsistiksi ja vertasit minua omaan äitiisi.
Olet myös ilmoittanut, että teet kirjoitusvirheesi nimenomaan ja vain minua kiusataksesi.
Olet myös kiistatta ja todistetusti solvannut minua (tai tarkkaan ottaen äitiäni) sekä uhkaillut ja levittänyt perättömiä väitteitä minusta ja tekemisistäni.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Anteeksiantamattomuus johtuu siitä, ettei kukaan ole esittänyt mitään todellista anteeksipyyntöä - eikä liioin korjannut käytöstään vaan jatkanut samaan tapaan, ellei peräti kääntänyt sitä pahempaan suuntaan.
Noh noh - enkös esim minä ole korjannut kaksoiskonsonattivirheeni?
Kiistätkö kk-virheeni korjaamiseni?
En, mutta ei sillä ole merkitystä alkuperäisen ilmoituksesi kannalta; sinä ilmoitit tekeväsi kirjoitusvirheet minua kiusataksesi -> ja tuo ilmoitus on harkittua ja tahallista kiusaamista (täysin riippumatta siitä olivatko virheesi harkittuja vai eivät).
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä olet harjoittanut törkeää, pitkäaikaista ja harkittua nettikiusaamista, siitä ei ole epäilystäkään.
Tässä taas yksi esimerkki siitä, kuinka ylireagoit tunneresponsseissasi: en todellakaan ole "harjoittanut törkeää, pitkäaikaista ja harkittua nettikiusaamista", en siitäkään huolimatta että minua kohtaan tuntemasi antipatian tms takia toimintani sinusta saattaa tuntua siltä.
Sen sijaan koen, kuten olen aikaisemminkin jo kertonut, että jo heti tänne tultuani (2012) aloitit minun kiusaamisen mm puuttumalla tahattomaan kk-virheeseeni heti välittömästi erheellisiksi todistetuin perustein - joita pidät edelleen ehkä tunneresponssiesi ylilyöntien takia oikeana...
Olit aikaisemmin ilmoittanut tekeväsi virheesi minua kiusataksesi. Mitä muuta olisin voinut sinun virheistäsi ajatella.
Sittemmin selvisi, että syntyivät alunperin osaamattomuuttasi, mutta ei se muuta miksikään sitä, että sinä olet harkitusti ja tarkoituksella kiusannut minua mm. siten, että kerroit tekeväsi virheet tahallisesti ja minua kiusataksesi.Kahvi kirjoitti:... Eli ei ole auttanut mitään, vaikka näkemyksesi on (minun ja PP:n toimesta) todettu vääräksi useampaan kertaan - tämmöinen jääräpäisyytesi esitettyjä faktoja vastaan kertoo myös minusta siitä, että tunneresponssiesi ylilyöntien (tms) takia et näe tosiasioita vaan nojaudut sitkeästi tunneperäiseen kokemukseesi.
Etkö vieläkään ymmärrä? Ei ole väilä mistä syystä virheet teit. Merkitystä on vain sillä, että sinä harkitusti ja tahallasi ilmoitit tekeväsi ne minua kiusataksesi!
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa