Beth kirjoitti:Naiset voivat vakuuttaa itselleen että näin on parempi. Itsesuggestiotakaan kukaan ei peruttanut vielä. Ja sitten on ne hetket jolloin tuntevat itsensä murhajiksi. Kyllä pienelläkin sikiöllä on sydänäänet, ja hermosto joka tuntee kipua. Ja se on olento, josta olisi voinut tulla hyvä ihminen, jos sitä ei olisi murskattu ja paloiteltu abortin aikana. Itse osan suhtautua asiaan sekä kiihkottomasti ja hyvinkin kipeästi, ikuista syyllisyyttä kantaen. Joten en ole mikään "joko tai" tai sitten olen se poikkeus.
Beth kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pidät aborttia murhana, muttet abortin tehneitä naisia murhaajina. Jos abortti on murha, niin kuka on murhan tekijä?
Tuliko sinulle sokea piste jossa kirjoitan että pidän nimenomaan itseäni "murhaajana". Lue tarkemmin ennen kun ryhdyt kiihkoilemaan ja vääristelemään.
Abortti on murha vaikka miten sitä kaunistellaan ja hyväksytään.
Mutta edelleen abortti on murha, ilman lainausmerkkeja. Nainen, joka tehnyt abortin, loppujen lopuksi aina tietää surmaneensä oman syntymättömän lapsen.
Naiset voivat vakuuttaa itselleen että näin on parempi. Itsesuggestiotakaan kukaan ei peruttanut vielä. Ja sitten on ne hetket jolloin tuntevat itsensä murhajiksi. Kyllä pienelläkin sikiöllä on sydänäänet, ja hermosto joka tuntee kipua. Ja se on olento, josta olisi voinut tulla hyvä ihminen, jos sitä ei olisi murskattu ja paloiteltu abortin aikana. Itse osan suhtautua asiaan sekä kiihkottomasti ja hyvinkin kipeästi, ikuista syyllisyyttä kantaen. Joten en ole mikään "joko tai" tai sitten olen se poikkeus.

Beth kirjoitti:Naimista täytyy rajoittaa ja laittaa vaikka kortille. Kiihkottomasti.

Beth kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Beth kirjoitti:Naimista täytyy rajoittaa ja laittaa vaikka kortille. Kiihkottomasti.
Mutta tuo ei ole kiihkottomasti sanottu.
Mitä väliä miten se on sanottu, maapallo on ...
Beth kirjoitti:Minä pidän aborttia murhana

Beth kirjoitti:Lääkäri tekee mitä nainen pyytää, nainen pyytää sikiön silpottavaksi,/poistettavaksi, lääkäri tekee sen. Molemmat osallistuvat murhaan.

Beth kirjoitti:- -
Juuri lihansyöjät ovat jostain syystä vihaismpia niille jotka eivät sitä syö, eikä päinvastoin. Jos abortin tehnyt sanoo tehneensä väärin ja tuntee itsensä murhaajaksi, hänet saa kohdistaa vihaa, pelkästään siksi kun erehtyy kutsua asioita oikeilla nimikkeilla. Jos huutaja ei itse tehnyt aborttia, hän saisi mielestäni pitää iso turpansa kiinni, tietenkin. Mutta jos hän tehnyt eikä moksiskaan, miksi raivoa sitten toiselle joka pitää sitä murhana. Silloin pitää mennä peilin eteen.
Beth kirjoitti:Jos abortin tehnyt sanoo tehneensä väärin ja tuntee itsensä murhaajaksi, hänet saa kohdistaa vihaa, pelkästään siksi kun erehtyy kutsua asioita oikeilla nimikkeilla. Jos huutaja ei itse tehnyt aborttia, hän saisi mielestäni pitää iso turpansa kiinni, tietenkin. Mutta jos hän tehnyt eikä moksiskaan, miksi raivoa sitten toiselle joka pitää sitä murhana. Silloin pitää mennä peilin eteen.

Psykopatologia kirjoitti:"Teidän miehenne jättää teidät joka tapauksessa;
teette niin taikka näin."
Psykopatologia kirjoitti:Kun ei ole haluttu tehdä kaikista naisista murhaajia, on keksitty
"ihmiseksi tulon ikäraja". Tavallisesti hedelmöittynyttä 2-soluista
ei vielä pidetä ihmisenä.
Illusia kirjoitti:Abortti on abortti.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa