Ymmärsin niin, että loukkaantunut, joka kertoo loukkaantuneisuudestaan, voi odottaa ylläpidon tukea, toisten pieneen vaivaamiseen asti. Niin kai täällä on elettykin?
Toisaalta, jos löydetään muita tapoja ilmaista loukkaantuneisuutta, niin sitten ei välttämättä ole ylläpito ruvennut kauheasti arvailemaan, että mitä voisi olla taustalla. "Suu auki tai suu poikki." Tämä on tainnut käytännössä päteä alla olevassa lainauksessa erityissuojeluksen alaisiksi vihjatuissa raha- ja seksiasioissakin. Vaikutelma on, että tässäkin ketjussa taisi käydä niin, että käyttäjä, joka loukkaantui tavasta, jolla hänen raha-asioistaan puhuttiin, tuli poistetuksi. Sen takia, että asian maltillisen, pitkämielisen kertomisen sijasta otti pultit. Tai sitten halusi itse poistoon.
Anteeksi, että kirjoittelen tällaisia, vaikka olen uusi nimimerkki. Olen ollut täällä ennenkin, ja seurannut keskustelua aika tiiviisti luultavasti jo kuukauden ajan.
Psykopatologia kirjoitti:Mm. seksi, uskonto, rahat ym. ovat herkkiä aiheita, joissa loukkaantumiset voivat olla herkässä.
Tärkeää on, että toista tai toisia ei tulisi pyrkiä nöyryyttämään, vaikka se voi tuoda itselle
ainakin hetken helpotuksen.
Tarkkailkaa tekstejäni!