Kyllästynyt kirjoitti:Jos se jotakin auttaa tai merkitsee, voin kertoa, että sekä minulla että kummallakin lapsellani on (Beightonin kriteerien mukaan määriteltynä) yliliikkuvat nivelet.
Minä taas olen perinyt tuon ominaisuuden omalta äidiltäni.
Sitä en tiedä, kummalta vanhemmaltaan äitini on sen/ne perinyt.

Psykopatologia kirjoitti::003
Mirri:
On aivan älytöntä vaatia täällä yksittäistä kirjoittajaa (läheisineen!) altavastaajaksi asiassa,
joka on mainittu julkisesti kahdessa eri lähteessä: Hesarissa sekä väsymysoireyhtymästä
kertovalla nettisivustolla.
Ei ole mainittu, että yliliikkuvat nivelet ovat CFS:n keskeinen oire.
Ainanakaan Hesari ei ole mikään autoritatiivinen lähde.
Psykopatologia kirjoitti::003
Mirri:
On aivan älytöntä vaatia täällä yksittäistä kirjoittajaa (läheisineen!) altavastaajaksi asiassa,
joka on mainittu julkisesti kahdessa eri lähteessä: Hesarissa sekä väsymysoireyhtymästä
kertovalla nettisivustolla.
Ei ole mainittu, että yliliikkuvat nivelet ovat CFS:n keskeinen oire.
Ainanakaan Hesari ei ole mikään autoritatiivinen lähde.

Psykopatologia kirjoitti:Käsitteellinen ja muu tarkkuus on olennaista,
kun käsitellään tällaista huuhaa-diagnoosia.
ensiapu kirjoitti:Kuinkas kauan tämä yksi hullu saa riehua ilman jäähyä?
santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:santra ei näköjään osaa vastata yksinkertaiseenkaan kysymykseen!
haista PP naisen... sukuelin!
Alan pikkuhiljaa kyrpiintyä jatkuvaan pilkunnussimiseesi
santra kirjoitti:asiaton kirjoitus, poistin itse
ensiapu kirjoitti:Kaksoisnikki santra vitsikkäällä päällä.
ensiapu kirjoitti:Kuinkas kauan tämä yksi hullu saa riehua ilman jäähyä?

santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:santra ei näköjään osaa vastata yksinkertaiseenkaan kysymykseen!
haista PP naisen... sukuelin!
Alan pikkuhiljaa kyrpiintyä jatkuvaan pilkunnussimiseesi
Mirri kirjoitti:ensiapu kirjoitti:Kuinkas kauan tämä yksi hullu saa riehua ilman jäähyä?
Ei Santra tässä ketjussa ole alunalkaen riehunut millään lailla. Hänet nostettiin seinää vasten ja pantiin altavastaajaksi, puristettiin kurkusta ja vaadittiin vastauksia; noin olen ymmärtänyt asian.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos se jotakin auttaa tai merkitsee, voin kertoa, että sekä minulla että kummallakin lapsellani on (Beightonin kriteerien mukaan määriteltynä) yliliikkuvat nivelet.
Minä taas olen perinyt tuon ominaisuuden omalta äidiltäni.
Sitä en tiedä, kummalta vanhemmaltaan äitini on sen/ne perinyt.
Ei kai se auta eikä merkitse yhtään mitään, ellei teillä ilmene väsymysoireyhtymää.
Mirri kirjoitti:ensiapu kirjoitti:Kuinkas kauan tämä yksi hullu saa riehua ilman jäähyä?
Ei Santra tässä ketjussa ole alunalkaen riehunut millään lailla. Hänet nostettiin seinää vasten ja pantiin altavastaajaksi, puristettiin kurkusta ja vaadittiin vastauksia; noin olen ymmärtänyt asian.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa