Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Etkö sinä Kahvi näe, haista tai maista Joiun tyylissä riidanhaastamisen makua?
Entä milloin (ja miten) olen hänen ilmeisiin riidanhaastamisviesteihinsä vastannut?
1. Toisinaan kyllä "haistan ja maistan" hänen provosoitumisensa tms. Tätä casea en ole pystynyt (enkä viitsinyt) seurata niin tarkoin, että voisin edes riittävällä varmuudella sanoa että kuka aloitti riidanhaastamisen tms...
Et siis tiedä mitä on tapahtunut, mutta varmuuden vuoksi väität, että minun viestini voi tulkita riidanhaastamiseksi?
Kahvi kirjoitti:2. En muista näin suoralta kädeltä milloin ja miten olet kenenkin riidanhaastamis- tms viesteihin vastannut. Asialla ei nyt ole edes merkitystä...
Lihavointi minun
Juuri tuolla on merkitystä, eikä oikeastaan millään ("minusta tuntuu...) pohdinnoilla.
Kahvi kirjoitti:... Asialla ei nyt ole edes merkitystä, omasta puolestani halusin antaa vain palautetta siitä, miltä sinun viestisi minusta(kin) välillä "tuntuvat ja maistuvat".
Jos lyhyt ja niukka viesti ei sisällä ainoatakaan asiatonta lausetta tai sanaa, ei sitä voi millään perusteilla väittää riidanhaastamiseksi.
Joiku on nyt jo kymmenissä viesteissä soittanut suutaan sekä haastanut riitaa kanssani. Toistaiseksi en ole hänen provokaatioihinsa vastannut, mutta se tässä turhauttaa, että minun väitetään haastavan riitaa, vaikka en ainoatakaan asiatonta viestiä, lausetta tai sanaa kirjoittanut - ja ilmeisesti vain sillä perusteella, että olen ollut lyhytsanainen.
Kahvi ehdotti, että minun olisi kirjoittaa "ystävällinen pyyntö" virheen korjaamisesta. Mielestäni viestini oli neutraali; ei ystävällinen, muttei vihamielinenkään.