Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:koska hän on harrastanut seksiä useampien naisten kanssa kuin sinä
Ei se silti takaa, että hän tietäisi ja tuntisi nais(t)en seksuaalisuuden
paremmin kuin minä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jos olen noin sanonut 2007 niin olen tarkoittanut sillä samaa kuin täällä 2012-13.
Eli mitä?
Tris kirjoitti:koska hän [Kahvi] on harrastanut seksiä useampien naisten kanssa kuin sinä [Kyllästynyt]
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Minä ainakin myönnän avoimesti, että omakin seksuaalisuus on hakusessa, ja kiellän ehdottomasti tietäväni jotakin muiden naisten seksuaalisuudesta. No, kirjatietoa tietysti on, mutta kokemuksellista ei. Toisin sanoen, uskon esimerkiksi Kahvin kokemusperäisen tietämyksen naisen seksuaalisuudesta olevan monipuolisempaa kuin minun.
Uskon omaavani enemmän ja monipuolisempia kokemuksia miesten seksuaalisuudesta kuin Kahvi, mutten silti kehtaisi julistaa tuntevani ja tietäväni miesten seksuaalisuudesta enemmän kuin Kahvi!
Kahvilla voi olla kokemusta, mutta ymmärrystä (nais(t)en seksuaalisuudesta hänelle ei näytä kertyneen.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi on sanonut omaavansa kokemusperäistä tietoa naisen seksuaalisuudesta todennäköisesti enemmän kuin keskiverto heteronainen, jonka kokemusperäinen tieto naisen seksuaalisuudesta siis perustuu vain yhden naisen eli omaan kokemukseen. Kahvilla on kokemuksia useampien naisten seksuaalisuudesta. Hän siis tietää, että naisen seksuaalisuus ei ilmene kaikilla naisilla samalla tavalla. Yksi nainen esimerkiksi kiihottuu yhdestä asiasta, toinen toisesta, ja toista kiihottava juttu voi toiselle olla yök. Mitään muuta Kahvi ei ole nähdäkseni - tai nähteni - sanonut. Ei hän ole sanonut kykenevänsä oman kokemusperäisen tietonsa perusteella ennakoimaan, mistä joku hänelle tuntematon nainen pitää tai ei pidä.
Psykopatologia kirjoitti:8:46
Oliko tuo lausuma juuri se, mitä Helmenkalastaja kritisoi (yhteenvedossaan).
Psykopatologia kirjoitti:Runsas kuukausi sitten.
Psykopatologia kirjoitti:Olikin ehkä vajaan parin kk takainen. Saattoi olla "kerran vielä pojat" tms.
(Helmenkalastaja itse kyllä muistaa.)
Psykopatologia kirjoitti:8:46
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Olikin ehkä vajaan parin kk takainen. Saattoi olla "kerran vielä pojat" tms.
(Helmenkalastaja itse kyllä muistaa.)
Tämäkö:
Re: Kysymyksiä Kyllästyneelle
viewtopic.php?f=16&t=9911&p=133244&hilit=kerran+viel%C3%A4#p133244
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:8:46
Viittaat jonkin lausuman kritisointiin, mutta ei ole vielä selvinnyt, että mitä lausumaa tarkoitat?
Psykopatologia kirjoitti:Muistelin, että esittämäni Helmenkalastajan lausuma olisi voinut olla
tuossa ketjussa (tai keskustelussa), mutta ei sitten ilmeisesti oillutkaan.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Muistelin, että esittämäni Helmenkalastajan lausuma olisi voinut olla
tuossa ketjussa (tai keskustelussa), mutta ei sitten ilmeisesti oillutkaan.
Edelleen on epäselvää, että mitä lausumaa (tässä ketjussa) oletit Helmenkalastajan
kritisoineen tuossa "yhteenvedossaan?
Kun et kerro ao korrelaattia, niin käväisit siis vain kusaisemassa reunoille?
Kyllästynyt kirjoitti:Aiemmin olet muotoillut asian toisin, mutta jos tuo on oikea versio, mitä pitää sisällään sinun minua "laajempi käytännön(kin) ymmärrys miesten ja naisten seksuaalisuuden koko kentästä eri variantteineen"?
Kyllästynyt kirjoitti:Eikös sinun ainakin pitäisi ensin tietää mitä minä tiedän ja ymmärrän, ennen kuin voit julistaa tietäväsi ja ymmärtäväsi minua enemmän?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahville:
Ja koska sinä ilmeisesti katsot tietäväsi ja tuntevasi seksuaalisuuden koko kirjon (paremmin kuin kukaan muu palstalla),...
Kyllästynyt kirjoitti:... etkös sinä voisi perustaa Kysymys - Vastaus -palstaa jossa annat vastauksia meille tietämättömille?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa