Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mikä tekee sinusta ylivertaisen vastuun kantajan verrattuna Riidankylväjään?
En tietääkseni ole kutsunut itseäni ylivertaiseksi vastuunkantajaksi.
Riidankylväjä ei ole tunnustanut tietävänsä tai ymmärtävänsä yhteyttä omien viestiensä
ja minun käsitystäni kusipääsovinismista välillä.
Minusta hän näyttää käsittävän. Kun "kaikki" käsittävät, miksi ei hänkin.
Tunnustusko puuttuu?22:32
Et ole kutsunut, mutta esiinnyt.
Minua häiritsee, kun Kyllästynyt ei ole vastannut tuohon PP:n viestin ainoaan (lihavoimaani) kysymykseen. Hän on kyllä esittänyt näkemysensä tuon viestin muihin kohtiin, mutta ei vastannut itse kysymykseen.
Tämä häiritsee minua siksi, että en oikein saa selvää vieläkään, vaikka asiaa on näemmä nyt pääsiäisenkin aikana käsitelty runsaasti, että mitä vielä puuttuu siitä, että Kyllästynyt voisi katsoa Riidankylväjän kantavan vastuutaan - ja nyt tuossa PP kysyy asiaa selvästi.
Olin siis itse poissa netin äärestä tässä muutaman päivän, mutta vaikka luin ajatuksella tämänkin ketjun läpi, niin en löytänyt oikein suoraa vastausta PP:n tuossa esittämään kysymykseen. Voi toki olla, että kun viestejä on runsain mitoin luettavana, niin missasin runsauden pulan takia jotain oleellista.