Psykopatologia kirjoitti:_____________________________________________________
Re: "päästään yhteiseen hotellihuoneeseen paneen"
Kirjoittaja Psykopatologia » 14.3.2013 15:33
Hyvä perustelu jollekin asialle on se, että esimerkiksi se
ihmistyhmä, jota asia koskee, ei pidä siitä.
Naisministerit kyllä pitävät siitä, kun heidän muotoaan yms.
pidetään hyvänä tai seksikkäänä tms. Useinhan ei ole
muuta esitettävää.
Hyvä perustelu on siis se, että ihminen tai ihmisryhmä jota asia koskee, ei pidä siitä. Tuolta perustalta minun on helppo sanoa, että en pidä siitä kommentista, jota keskustelu käsitteli.
Tai siis että olen oikeastaan jäävi kommentoimaan lainkaan, koska minulle on kerran julkisesti esitetty paska (=kehu) kommentti ulkonäöstäni ja olemuksestani yhteydessä, jossa se oli sopimaton. Voin vakuuttaa, että se ei tuntunut kivalta. Ja sen saamani kommentin perusteella olisi hyvin voinut sanoa vielä tuon loppulauseenkin, että "Ja sillähän ei muuta esitettävää ollutkaan".
Ne on niitä juttuja ne, joiden jälkeen toivoisi mullan laskeutuvan päälleen mahdollisiman nopeasti ja kestää muutama vuosi, että siitä ammatillisesti toipuu. Mutta ehkä siitä sitten entistä ehompana selviää, kun "isot pojat" eivät enää niin helposti pääse kiusaamaan. (Että kiitos vaan "poju". Ei ollut sinulle Psykopatologia.)