Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Korkeimman oikeuden presidentti Pauliine Koskelo vastaa häneen kohdistuneeseen arvosteluun. Oikeusoppineet ovat kritisoineet Koskeloa lainsäädäntöön sotkeutumisesta YLE Uutisisten perjantaisen haastattelun jälkeen. Siinä Koskelo toivoi lakia, joka mahdollistaisi yksityisille parkkifirmoille oikeuden periä valvontamaksuja.
http://areena.yle.fi/tv/1283489
Miksi Koskelo toivoo yksityisille koijareille oikeuden kerätä parkkimaksuja?
PS. Vallanhimo panee sotkeutumaan myös lainsäädäntövaltaan.
Kritisoi sitä mitä ihmiset sanovat, mutta jätä heidän olemuksensa ja ulkonäkönsä rauhaan!
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Näköjään kysyitkin vastuunkantamisasiaa voidaksesi
kieltää vastaväitteet yhdellä hoopolla lausella.
En.
Miten minun sinun mielestäsi pitäisi osoittaa kantavani vastuun sanoistani?
Psykopatologia kirjoitti:- -
Miksi sinä olet kurkkuasi myöten täynnä(?) vaikka muut eivät
tunnu olevan.
- -
Riidankylväjä kirjoitti:- -
Mutta, kun keskustelua ei tunnu syntyvän pelkällä hymistelyllä, pitää vähän provosoida.
Psykopatologia kirjoitti:Muilta näyttää puuttuvan vimma.
- -
Riidankylväjä kirjoitti:Mutta, kun keskustelua ei tunnu syntyvän pelkällä hymistelyllä, pitää vähän provosoida.

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Näköjään kysyitkin vastuunkantamisasiaa voidaksesi
kieltää vastaväitteet yhdellä hoopolla lausella.
En.
Miten minun sinun mielestäsi pitäisi osoittaa kantavani vastuun sanoistani?
Enpä tiedä, onko tässä relevanttia ollenkaan vastuun kantaminen, mitä se sitten onkaan.
Esimerkiksi "kusipääsovinisti" ei voi tarkoittaa kusipäätä sovinistia vaan esimerkiksi
kusipäätä pelkästään, jolloin asia redusoituu vittuiluksi tms. Esität kai motiiviksesi
Riidankylväjän toimet halun opettaa? tms. Et kuitenkaan tuo esiin, mikä erityisesti
motivoi sinua moiseen. Miksi sinä olet kurkkuasi myöten täynnä(?) vaikka muut eivät
tunnu olevan. Et ehkä tuo ollenkaan esiin omaa persoonallista motivaatiotasi, sitä,
mikä juuri sinua "ajaa". No ei tietenkään tarvitse tuodakaan.
Kameli-jutussa et vieläkään myönnä mitään - siis kanna vastuuta - vaan joriset
joutavia muista ihmisistä, vaikka kaikki tuntuu viittaavan siihen, että sinulla on
oma lehmä ojassa tms.
Et osaa sanoa, mitä vastuun kantaminen tarkoittaisi, mutta siitä huolimatta väität, etten minä vastuuta kanna?!?!
Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että naisten ja naiseuden halventaminen on jollekin leikkiä jota hän haluaa leikkiä silloinkin kun hänelle on kerrottu sen olevan loukkaavaa.
Ainakaan tällä kertaa en ole mielipiteineni yksin, mutta näköjään sinä uskot tietäväsi senkin paremmin kuin ihmiset itse.
Vaikka koko lypsykarjani olisi ojassa, ei se tarkoita sitä etteikö siellä muidenkin lehmiä käyskentelisi.
Riidankylväjä kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mielestäni Riidankylväjän "vastuunotto" on ollut osin onnistunutta ja osin epäonnistunutta
(liioittelua, turhaa provointia, epäonnistunutta leikkimieltä yms.).
Hänen ansionsa on mm. siinä, että hän on tuonut ansiokkaasti esiin, että naisasialiike ≠ feminismi.
Hän kuitenkin kannattaa "feministiseen" tyyliin naisten ja miesten tasa-arvoa.
Hän ei ole millään tavoin ansiokkaasti tuonut esille, mitä on naisasialiike tai feminismi. Hän on vain toistuvasti lainannut Valerie Solanasin 60-luvulla kirjoittamaa tekstiä ja väittänyt feministeiksi monia naisia, jotka eivät ole feministeiksi itseään koskaan kutsuneet tai luokitelleet.
Tuo on kyllä niin paksua bullshittiä, että on pakko reagoida.
Lueppas ja ymmärrä ensin tuo ketju läpi ja keskustellaan sen jälkeen feminismistä.
viewtopic.php?f=16&t=6455&hilit=Feminismi
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mikä tekee sinusta ylivertaisen vastuun kantajan verrattuna Riidankylväjään?
En tietääkseni ole kutsunut itseäni ylivertaiseksi vastuunkantajaksi.
Riidankylväjä ei ole tunnustanut tietävänsä tai ymmärtävänsä yhteyttä omien viestiensä
ja minun käsitystäni kusipääsovinismista välillä.
Riidankylväjä kirjoitti:Pyydän Kultsilta ja muiltakin anteeksi, jos olen ollut liian provosoiva. En tosiaan ole ollut täysin tosissani.
Arvostan kyllä naisia ihan oikeasti.
Mutta, kun keskustelua ei tunnu syntyvän pelkällä hymistelyllä, pitää vähän provosoida.
Kyllästynyt kirjoitti:[Riidankylväjä ei ole tunnustanut tietävänsä tai ymmärtävänsä yhteyttä omien viestiensä ja minun käsitystäni kusipääsovinismista välillä.
Psykopatologia kirjoitti:Tässä on ilmeisesti jonkinlainen seuraa johtajaa -leikki käynnissä.

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa