Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Uhkata voi kai lähinnä jollakin sellaisella, joka kohteelle on epätoivottavaa, muuten kyseessä lienee lupaus.
Koska Kahvista asioiden esille ottaminen yhä uudelleen on epätoivottavaa ja Kyllästynyt on Kahvin suhtautumisesta tietoinen,
kyseessä on uhkaaminen.
Eli jos Obelix ilmoittaa jatkavansa kirjoitteluaan, hän uhkaa/uhkailee minua koska minusta hänen kirjoittelunsa on epätoivottavaa?
Älä viitsi pelleillä...
En tiedä, miten Obelix liittyy tähän, mutta mikäli hän (tai kuka muu tahansa) ilmoittaisi epätoivottavan kirjoittelun jatkuvan ehdollisesti, niin se voisi hyvinkin olla uhkaus.
Kyllästynyt kirjoitti:Se, että sanon ottavani esiin Kahvin käytöksen on minun asiani, eikä sinulla tai kenellekään muullakaan ole siihen mitään määräysvaltaa. Sinähän et ole asianomainen, etkä näköjään edes tajua mitä nuo minulle merkitsevät.
Mitään määräysvaltaa en näe Helmenkalastajan tuossa ottavan. Sinulle asiat voivat merkitä mitä merkitsevät, mutta vahvaa ylireagoinnin makua niissä kieltämättä selvästi on.