Kyllästynyt kirjoitti:Eli et ymmärrä lainkaan mitä pitkäaikainen rääkkääminen, solvaaminen, kiusaaminen ja herjaaminen ihmiselle aiheuttaa?
Psykopatologia kirjoitti:Kramarae, Cheris & Paula A. Treichler (1985): A Feminist Dictionary. With the Assistance from Ann Russo.
Boston (etc.): Pandora Press. – x + 587 p.
sanoo WHOREsta (p. 484), että 1900-luvun etymologit ovat yksimielisiä siitä,
että sanan juuri tulee indo-eurooppalaisesta juuresta ka-, joka American
Heritage Dictionaryn mukaan merkitsee 'like' ja 'desire' ja joka tuottaa sellaisia
kognaatteja kuten care, caress ja cherish kuin myös whore.
Varhaisemmat etymologit kuitenkin linkittävät sanan ilmauksiin kuten 'vuokrata',
'myydä', 'veneral sport', 'vaimo', 'tehdä bisnestä', 'ecxrement', 'raskaana',
'fornication', 'filthy', 'to pour out', 'urinate'.
Psykopatologia kirjoitti:Mikä on huoran ja nartun (bitch) ero?
Riidankylväjä kirjoitti:Mahtaako Suomessa bitchejä ollakaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Eihän tuota pysty kukaan estämään. "Tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia."
Ainoa keino on, että ei välitä vaikka toinen munaa itsensä syytämällä asiattomuuksia. Niitten pitäisi antaa mennä kuin vesi hanhen selästä.
Ihmisten typeryys tuntuu olevan ääretön luonnonvara, mutta siihen vetoaminen ei mitätöi nimittelyn, solvaamisen tai muunkaan kiusaamisen vahingollisuutta ja merkitystä.
trisse_ kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:(Subjektiivinen) kohde määrittää ottaen huomioon omat ja ko.
sanojan tunteet ja tarkoitukset (sikäli kun tietää niistä yms.).
Minua on mm. Tristan nimitellyt huoraksi lukemattoman monta kertaa.
En ole juurikaan kiinnostunut siitä minkälaista tyydytystä Tristan minua solvatessaan saa.
Ai onko? Tämä on ihan uusi asia minulle![]()
Olisitko mielummin hutsu vai lunttu?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa