Kommunikaatio (viestintä)

Re: Kommunikaatio (viestintä)

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:03

Sateentekijä kirjoitti:Mielestäni joku raja pitää olla kirjoittajallakin. Vanhojen asioiden tänne tuonti on täysin asiatonta, samoin kuin koko irmelin käyttämä tyyli, mutta ilmeisesti hän saa jatkaa haukkumistani täysin vapaasti. Minä menen. Ei tuommoista rakin räkytystä kenenkään ole pakko lukea. Jos ihmiseltä puutuu itsekontrolli täysin, on viisainta jättää se yksikseen räkyttämään

Just monesko kerta oli kun haukut mun viestini räksyttämiseksi tai sanot mua tyhmäksi, typeräksi ym.
Kun minä vähänkin annan takaisin, jo nousee älämölö.
Mitenkäs mun väitöskirjani muuten tämän päivän keskusteluihin mitenkään liittyy, sun pitää vaan siitä lohkaista. Joten kärsi, kun saat takaisin ja lujaa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.06.2016 23:07

Irmeli, panisit jo suutasi soukemmalle. Käyttäytymiselläsi annat aihetta ryhtyä muistelemaan sinun nettitekemisiäsi vuosien varrella eri nimimerkeillä.
Kuka hyötyy siitä, että täällä vatvotaan menneiden vuosien asioita ja kaivetaan niitä esiin aseiksi toisia kirjoittajia vastaan?
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:09

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Irmeli, oletko sinä tosiaan noin typerä?Olen kuvitellut että täällä kirjoittaa edes jonkun suhteellisuudentajun omaavia , mutta ilmeisesti irmeli alittaa kaikki rimat.
.

Kovin on asiallinen. OK. lupaa tästä lähin vastailen Sateentekijälle näin koska tämä on sitä hyvää ja vertaistuellista kirjoittelua.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:11

Mirri kirjoitti:Irmeli, panisit jo suutasi soukemmalle. Käyttäytymiselläsi annat aihetta ryhtyä muistelemaan sinun nettitekemisiäsi vuosien varrella eri nimimerkeillä.
Kuka hyötyy siitä, että täällä vatvotaan menneiden vuosien asioita ja kaivetaan niitä esiin aseiksi toisia kirjoittajia vastaan?

LURPS.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 23:12

Pakko oli tulla vielä . Minulla on runsaasti ntietoa jota tarvittaessa tulen käyttämään jos et irmeli ymmärrä lopettaa. Et varmasti halua että julkaisen niitä. Kaikkea sitä, mitä milläkin nikillä milloinkin olet valehdellut.
Tässä ketjussa en ole kirjoittanut mitään väitöskirjastasi Sotket asioita
Irmeli, minä en enää varoita sinua kertaakaan. Seuraavan kerran ryhdyn toimenpiteisiin. Minä olen täysin tosissani.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:13

Odotan innokkaasti.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.06.2016 23:16

irmeli kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
irmeli kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kaiun kuunteleminen on kivaa...

ja niin se kivaa katsella, kun sie nuolesket sateentekijää parissakin ketjussa.

Virheellinen viestieni tulkinta lienee hyvä esimerkki viestinnän epäonnistumisesta seurauksineen.
Mahdollisesti epäselvät ja tahtomattani monitulkintaiset viestini virheellisesti tulkinnut lukija luulee minun 'nuoleskelevan', koska on tulkinnut viestini 'nuoleskeluksi'.

Ai sie et kestänyt provoilua. Mutta sun provoilusi Hilpalle oli ihan hyväksyttävää, vai mitä?

Irmeli, luulin viestieni oikeasti olevan niin epäselviä ja monitulkintaisia, että sinä olet ymmärtänyt ne väärin.
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:18

Sateentekijä kirjoitti:Pakko oli tulla vielä . Minulla on runsaasti ntietoa jota tarvittaessa tulen käyttämään jos et irmeli ymmärrä lopettaa. Et varmasti halua että julkaisen niitä. Kaikkea sitä, mitä milläkin nikillä milloinkin olet valehdellut.
Irmeli, minä en enää varoita sinua kertaakaan. Seuraavan kerran ryhdyn toimenpiteisiin. Minä olen täysin tosissani.

Muuten aikamoinen uhkaus. Kaikkihan voivat lukea mitä olen täällä kirjoitellut. Mun viestejäni ei ole poistettu, kuten sun viestejä.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:21

Mirri kirjoitti:Irmeli, luulin viestieni oikeasti olevan niin epäselviä ja monitulkintaisia, että sinä olet ymmärtänyt ne väärin.

Tietenkin ymmärrän väärin, koska olen "Irmeli, oletko sinä tosiaan noin typerä?Olen kuvitellut että täällä kirjoittaa edes jonkun suhteellisuudentajun omaavia , mutta ilmeisesti irmeli alittaa kaikki rimat.".
En millään ymmärrä teidän monitulkintaisia ja viisaita viestejänne. Olette niin käsittämättömän viisaita ja nokkelia ettei teitä ymmärrä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.06.2016 23:23

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Pakko oli tulla vielä . Minulla on runsaasti ntietoa jota tarvittaessa tulen käyttämään jos et irmeli ymmärrä lopettaa. Et varmasti halua että julkaisen niitä. Kaikkea sitä, mitä milläkin nikillä milloinkin olet valehdellut.

Muuten aikamoinen uhkaus. Kaikkihan voivat lukea mitä olen täällä kirjoitellut. Mun viestejäni ei ole poistettu, kuten sun viestejä.

Sinun tulee heti poistaa allekirjoituksesi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 29.06.2016 23:28

Sateentekijä kirjoitti:Irmeli, oletko sinä tosiaan noin typerä?Olen kuvitellut että täällä kirjoittaa edes jonkun suhteellisuudentajun omaavia , mutta ilmeisesti irmeli alittaa kaikki rimat.
Nyt on sitten tämäkin ketju pilattu.

Sinähän tykkäsit niistä googletuksista! Remember? :)
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 29.06.2016 23:30

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minä taas en ole millään lailla epäkohtelias sinua kohtaan, vaikken kerrokaan sinulle oliko Sateentekijän viestissä minulle uutta asiaa vai eikö ollut.

Sinä olit epäkohtelias kaikkia lukijoita kohtaan.

Niinpä tietysti. Tosiaan sinähän senkin asian tiedät kaikkien lukijoiden puolesta.
Jos joku rohkenee väittää vastaan ja kertoo, etten minä ainakaan häntä kohtaan ollut epäkohtelias jättäessäni vastaamatta sinun kysymykseesi, on hänen vuoronsa ryhtyä altavastaajaksi sinun edessäsi.

Siltä varalta että jotakuta kiinnostaa niin minä olen samaa mieltä. Mirrin asenne oli tympeä, valheellinen ja ylimielinen.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.06.2016 23:33

irmeli kirjoitti:

Ikävä uhkaus.

Mutta kuten hyvin tiedät, sinut 'tunnetaan' ja muistetaan ties miten monilla nimimerkeillä ja sinun käyttämiäsi sivustojakin on enemmän kuin tämä.
Sanoit, että kaikki voivat lukea mitä olet täällä kirjoitellut. Ei ole totta se(kään) väitteesi, koska poistelet itse viestejäsi. Juuri vähän aikaa sitten poistit minulle kirjoittamasi viestin; ilmeisesti tulit toisiin ajatuksiin ja päätit poistaa.

En tiedä enkä tunne sinun ja Sateentekijän (vuosien varrella kertyneitä?) kaunoja, mutta tiedän ja tunnen - ainakin suurin piirtein - vuosien varrella tapahtuneet sinun hyökkäyksesi minun kimppuuni. En tosin tiedä onko sinun hyökkäyksiäsi tapahtunut useammallakin nimimerkillä kuin mitä minulla on käsitystä ja aavistusta.
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:34

"Juuri vähän aikaa sitten poistit minulle kirjoittamasi viestin; ilmeisesti tulit toisiin ajatuksiin ja päätit poistaa."
Minkä viestin poistin?
irmeli

ViestiKirjoittaja trisse » 29.06.2016 23:37

Sateentekijä kirjoitti:Aivan käsittämätöntä saivartelua! Kyllästynyt ei suostu tai kykene vastaamaan hänelle esitettyinhin kysymyksiin vaan kääntelee ja vääntelee asioita.
Olen kysynyt häneltä, onko hänellä päässään kaikki maailman tieto ilman mitään hakukonetta

Ressukka varmaan yliarvioi älykkyysosamäärääsi. Jos olisit minulta kysynyt tuota niin en olisi olettanut mitään vaan olisin vastannut tuohonkin kysymykseen.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.06.2016 23:39

irmeli kirjoitti:poistettu

Tässä se poistettu viesti, johon viittasin.

Kirjoittaja irmeli » 29.06.2016 19:00

(Lisäsin tarkentavat tiedot.)
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 29.06.2016 23:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 23:40

Irmeli sinun kirjoitushistoriasi monine nikkeineen omn kyllä täällä useampienkin tiedossa omani ei ole mitään siihen verrattuna. Joten se sitten siitä. Jatka sinä vaan trissen kanssa jauhamista.
Vai siten kuin parhaiten osaatte.
Tuo mitä aiemmin kirjoitin, pitää paikkansa. Mikäli irmeli jatkaa tuolla tyylillä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 23:44

Irmeli sinä taidat nyt ressukka kaivaa maata omien jalkojesi alta.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 29.06.2016 23:48

Sateentekijä kirjoitti:Irmeli sinun kirjoitushistoriasi monine nikkeineen omn kyllä täällä useampienkin tiedossa omani ei ole mitään siihen verrattuna. Joten se sitten siitä. Jatka sinä vaan trissen kanssa jauhamista.
Vai siten kuin parhaiten osaatte.
Tuo mitä aiemmin kirjoitin, pitää paikkansa. Mikäli irmeli jatkaa tuolla tyylillä.

Mitä sinä kuvittelet pystyväsi netissä tekemään? Et ole tarpeeksi älykäs mihinkään ironiaan tai muuhun. (Sikäli kun älykäs pilkka nyt sekään yhtään ketään loukkaisi verisesti). Mikäli et aio suljetuttaa ryhmää spämmäämisellä tai muulla niin uhkauksesi on ihan täysin merkityksetön ja hullunkurinen ja heijastaa ainoastaan talon kokoista egoasi. Mikset voi häipyä täältä kun lupasitkin?
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:52

Mirri kirjoitti:
irmeli kirjoitti:poistettu

Tässä se poistettu viesti, johon viittasin.

Kirjoittaja irmeli » 29.06.2016 19:00

(Lisäsin tarkentavat tiedot.)

Niin siinä lukee, että poistettu mutta ei siinä lue että olisin sinust mitään kirjoittanut. Poistin ehkä kun kirjoitin samasta asiasta kahdessa ketjussa.
irmeli

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa