Oletko vastuussa toisen tunteista?

Re: Oletko vastuussa toisen tunteista?

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.01.2013 09:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sana "horo" on solvaus - käytettynä kenestä tahansa.

Jos/kun sinä käytät sanaa "horo" - sinä solvaat.

Minusta ei ole solvaus - meillä on siis tästä vain yksinkertaisesti mielipide-ero.

Tietenkin se on solvaus. Sehän on alatyylinen ja naisia/naiseutta halventava solvaus, eikä mikään neutraali tai asiallinen termi tai määrittely.
Se, että sinä olet väärässä ei ole mikään mielipide-ero.

Minun mielestäni se ei ole aina ja kaikkialla solvaus - yhtäkaikki tuo oli esimerkki kysymästäsi tahattomasta solvauksesta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 13:32

Kriittisetkin kannanotot olisi hyvä esittää libidinaalisessa vaipassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 17.01.2013 14:06

Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa sinä (kun tunnut tietävän), millä oikeudella Tristan hyökkäsi minun kimppuuni ennen kuin olin hänelle tai hänestä sanaakaan kirjoittanut?
Tunteet eivät aina ole valittavissa tai itse päätettävissä.

Miten niin tunteet eivät olisi itse päätettävissä? Osaisitko anta paremman esimerkin, mitä tuo edellä oleva.

Ja mielenkiintoista, että sinusta tuntuu, että minä tiedän. Itse en halua edes tulla tietoiseksi tuostakaan asiasta yhtikäs enempää, joten säästä minut siltä.
mr jalsan

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 14:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kriittisetkin kannanotot olisi hyvä esittää libidinaalisessa vaipassa.

Kuinka paksun libidinaalisen vaipan kanssa Tristan hyökkää toisten kimppuun?

Trisillä on välillä ollut mukana kosto ja pyrkimys akiiviseen vahingoittamiseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 17.01.2013 14:45

Kyllästynyt kirjoitti:
mr jalsan kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa sinä (kun tunnut tietävän), -,-,-,-,-
Tunteet eivät aina ole valittavissa tai itse päätettävissä.

Miten niin tunteet eivät olisi itse päätettävissä? Osaisitko anta paremman esimerkin, mitä tuo edellä oleva...

mr jalsan kirjoitti:... Ja mielenkiintoista, että sinusta tuntuu, että minä tiedän. Itse en halua edes tulla tietoiseksi tuostakaan asiasta yhtikäs enempää, joten säästä minut siltä.

En tiedä tiedätkö, mutta sain sen käsityksen, että sinä luulet tietäväsi -.-.-.-.-.

Etkö osaa vastata kysymykseen ja kunnioittaa toista vähäisen pyynnön verran?
Sen sijaan vaihdatkin oman tuntemuksesi toisen luuloksi.
mr jalsan

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.01.2013 15:08

Psykopatologia kirjoitti:Kriittisetkin kannanotot olisi hyvä esittää libidinaalisessa vaipassa.

Samma på finska?
Kahvi

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 17.01.2013 15:22

kuvottaa
jäip muokkauksen syy mainitsematta: ei kiinnosta antaa viihdykemateriaalia, tehköön työtään, nyt on työaika. olisin poistanut jos sellainen mahis ois ollunna.
Viimeksi muokannut mr jalsan päivämäärä 17.01.2013 15:35, muokattu yhteensä 2 kertaa
mr jalsan

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 15:38

Keskustelun seuraaminen alkaa käydä ylivoimaiseksi.
Tulisi pystyä tarkempiin referensseihin ja selvennyksiin à la helmenkilistäjä viewtopic.php?f=9&t=8219&start=20.

Ketjua uhkaa lukitseminen ja siistäminen romujen laatikkoon.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.01.2013 16:02

Sen lisäksi, että jotkut haluavat keskustella mieltään painavista vanhoistakin asioista, keskustelulla on myös toinen hyvin tärkeä aspekti.

Miten tulevaisuudessa kirjoittajat toimivat/saavat toimia toisiaan kohtaan? Ja miten heidän tulisi toimia toisiaan kohtaan? Pitääkö toiosen mahdollisista tunteista kantaa huoli oman kynän sauhutessa? Foorumi näyttää tämän edellä mainitunkin tärkeän asian suhteen jakautuvat kahteen leiriin. Joidenkin mielestä ei tarvitse. Minun mielestäni pitäisi. Ainakin yrittää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:06

Kyllästynyt kirjoitti:
Tris kirjoitti:
Tunnetko itse mitään syyllisyyttä itsemurhayrityksestäni?

En. Miksi tuntisin?

Kyllästynyt kirjoitti:Etkö myöskään tunne olevasi minkäänlaisessa vastuussa tunteista joita sinun käytöksesi, tekosi tai sanasi toisissa ihmisissä aiheuttavat?

Vastaan samoin. En. Miksi tuntisin?
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:09

Psykopatologia kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kuinka paksun libidinaalisen vaipan kanssa Tristan hyökkää toisten kimppuun?

Trisillä on välillä ollut mukana kosto ja pyrkimys akiiviseen vahingoittamiseen.

Kellä ei olisi?
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:10

mr jalsan kirjoitti:

Kuitenkin olet valmis auttamaan ja ohjaamaan häntäkin vilpittömästi hänen kysyessä. Vastaavaa en ole Trisin nähnyt toteuttavan.

Mitä en ole toteuttanut?
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:13

Kyllästynyt kirjoitti:Tristan on koko ajan huijannut itselleen sellaisia etuuksia joihin hänellä ei ole oikeutta. En ymmärrä miksei sitä saisi sanoa ääneen

Voi jumalauta! Elä itse toimeentulotuella kymmenen vuotta... sullahan ei ollut varaa maksaa edes terapiaasi omilla rahoillasi vaikka käyt töissä - miten eläisit itse toimeentulominimillä?! Saatanan tekopyhä lehmä! Mulla ihan oikeasti tilttaa kohta päästä!
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:20

EI SE MENE NIIN ETTÄ MUUT OVAT VASTUUSSA SINUN TUNTEISTASI MUTTA SINÄ ET OLE VASTUUSSA MISTÄÄn, YMMÄRRÄTKÖ?!
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:21

MIkä oli se nimitys jolla sinulla ensimmäistä kertaa haukuin?
Tris

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 17:23

Tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tristan on koko ajan huijannut itselleen sellaisia etuuksia joihin hänellä ei ole oikeutta. En ymmärrä miksei sitä saisi sanoa ääneen

Voi jumalauta! Elä itse toimeentulotuella kymmenen vuotta... sullahan ei ollut varaa maksaa edes terapiaasi omilla rahoillasi vaikka käyt töissä - miten eläisit itse toimeentulominimillä?! Saatanan tekopyhä lehmä! Mulla ihan oikeasti tilttaa kohta päästä!

Kyllästynyt on usein tuonnut esiin, että on hyvin pienipalkkainen työntekijä.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:24

Tris kirjoitti:MIkä oli se nimitys jolla sinulla ensimmäistä kertaa haukuin?

Koska kun kerrot niin haukun sinua uudestaan sellaiseksi!
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:24

lappalainen kirjoitti:
Tris kirjoitti:

Kyllästynyt on usein tuonnut esiin, että on hyvin pienipalkkainen työntekijä.

Ihme että kukaan maksaa tuollaiselle huoralle mitään!
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 17:28

Ei sitä toimeentulotukea makseta sitä silmälläpitäen että henkilö tuottaisi jotain! Sinun terapiaasi maksetaan sitä silmälläpitäen että tulet joskus tervepäiseksi ihmiseksi!
Tris

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 17:31

Hyvin pienipalkkainen ihminen joka koko työpäivänsä roikkuu netissä ja käy vuosikymmeniä veronmaksajien rahoilla terapiassa, tuskin on sen hyödyllisempi ihminen kuin toimeentulolla elävä.
lappalainen

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa