Psykopatologia kirjoitti:Mitä sanot asiasta nyt?
Psykopatologia kirjoitti:No lisätään sitten otsikkoon ym.
Jaa, mistä asiasta?
Siitä, että esitit Kyllästyneen ajattelultaan viksahtaneena (yms.)
jopa niin, että sitä ei oikeastaan tarvitse perustella (yms.),
koska se näkyy muillekin Kyllästyneen kirjotuksista.
trissenne kirjoitti:korjaussarja kirjoitti:Olenko minä niin vähäpätöinen postaaja, ettei kukaan viitsi raakkua minulle minusta?
Olisi ihan vaihtelevaa lukea edes yksi ketjullinen luonteeni heikkouksista.
Toivottavasti et anna asian vaikuttaa itsetuntoosi. Usko minua - jos olisit ollut kanssamme
riittävän kauan niin kyllä sinunkin heikkouksiasi retosteltaisiin ketjutolkulla.
Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia-foorumillakin joku on joskus harvoin saattaanut tehdä virheitä.
Mutta en nyt äkkiseltään muista, että joku olisi sellaista myöntänyt.
korjaussarja kirjoitti:Sinä asiaan viittaat, muttet tarkenna vaan ihan kylvet hölmöydessäsi.
Pidä ihan itselläsi sotkusi, äläkä sotke minua niihin.
Juo enemmän maitoa
1980-luvun alussa maa oli raskaissa veloissa ja yritys nostaa lihan hintaa 1980 johti lakkoihin ja ammattiliitto Solidaarisuuden perustamiseen. Sitä johti Gdańskin Lenin-telakan sähkömies Lech Wałęsa. Solidaarisuus pakotti hallituksen neuvotteluihin. Syyskuussa 1980 Gierekin korvasi Stanisław Kania. Opposition voiman kasvun ja puolueen vallan murenemisen vuoksi johtoon nimitettiin 1981 puolustusministeri kenraali Wojciech Jaruzelski, joka julisti maan sotatilaan. Lähes kaikki Solidaarisuuden johtajat pidätettiin. Länsimaat asettivat Puolan ja Neuvostoliiton boikottiin ja levottomuudet jatkuivat vuosia. Sotatila kumottiin vähitellen ja vangitut vapautettiin 1980-luvun kuluessa.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa