Kaapo kirjoitti:Mirri kirjoitti:Luulen, että asiallinen keskustelusi alkaisi rakoilla, jos esimerkiksi minä alkaisin tahtoa sinulta selkeämpiä vastauksia ja perusteluita. Katsoin kuitenkin viisaimmaksi vaieta ja tyytyä antamaasi vastaukseen, jottei sinun tarvitsisi tuntea itseäsi uhatuksi. Käsittääkseni uhattuna olemisen tunne syntyy sinussa aika herkästi, ja silloin ryhdyt hyökkäykseen.
Historian painolastia. Joittenkin henkilöiden puhe on helpommin tulkittavissa uhkaamiseksi jos ainoo anti mitä tulee on negatiivista.
Kaapo, ei ole historian painolastia.
Mitä jos sinä kirjoittelullasi manipuloit toisia kirjoittajia suuttumukseen, ja kun aikasi jatkat, he hyökkäävät tosissaan?
Yksi hyvä esimerkki manipulointityylistäsi on sanojen käyttö, kuten 'lortot', jolla sanot hellitteleväsi foorumin naisia. Eikö tuollainen, jos mikä, ole nimenomaan manipulointia/provosointia?
Omasta puolestani voin sanoa, että takuulla en kirjoittele kanssasi positiivisesti niin kauan kuin provosoit tyylisi mukaisesti. Jos sinä sitten koet olevasi minun henkisen väkivaltani uhri, niin ei mahda mitään.
Olisit voinut edes sitä lortto-sanaa pyytää anteeksi, mutta ei, sinähän käytit sitä hellittelysanana...
Mikä siinä on, ettet pysty olemaan tasavertaisena toisten kirjoittajien vierellä, vaan asetut milloin ylä- ja milloin alapuolelle? Suhteesi nimenomaan naiskirjoittajiin näyttää olevan ongelmallinen: jos et saa olla heidän yläpuolellaan, asetut alapuolelle ja ryhdyt vaikertamaan, että olet heidän henkisen väkivaltansa uhri.
(17:51)
Bongasin viesteistäsi tekstin, jossa taisit antaa vastauksen:
"
Musta taas tuntuu että se voi olla myös sen viimesen tunteen kerjäämistä. Kun ei enää muuta saa niin ärsyttää sen verran että tulee turpaan. Tietää olevansa olemassa ja tulleensa huomatuksi. "
Tällä foorumilla käyttäydyt hyvin huomionhakuisesti.