Feminismi ja seksi

Re: Feminismi ja seksi

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.06.2018 21:01

Kuten sanoin: voisit kysyä asiaa hiljaa itseltäsi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 26.06.2018 07:52

Katla kirjoitti:palle, voisitko vaihtaa aihetta, tämä on jo loppuun asti kaluttu juttu ja alkaa ärsöä .
Keksi joku muu aihe, kuin ainainen feminismistä jauhaminen.

Olen aloittanut ketjuja useista eri aiheista, mutta palstan feminiinejä kiinnostaa vain huorilla käynti ja feminismi. Ei ollenkaan loppuun kaluttu aihe.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.06.2018 14:56

Ei kai mikään aihe missään ole loppuunkaluttu muualla kuin tietämättömän ajukopassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.06.2018 16:00

Mirri kirjoitti:
Palle kirjoitti:Tässäkin ketjussa miehet puhuvat otsikon asiasta ja naiset muista keskustelijoista. Tyypillisesti yksi valitaan lynkkauksen kohteeksi.

Tässä kohdassa voisit kysyä hiljaa itseltäsi, mikä osuus ketjun aloittajalla on asiaan. Toivottavasti kykenet antamaan itsellesi rehellisen vastauksen.

Olennaisinta ei siis ole otsikon sisältö vaan kirjoittajan nimimerkki, joka on voinut saastua. Ja helpompi on kritisoida kuin kiittää tai luoda itse jotain omaa tai uutta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 26.06.2018 16:59

Palle kirjoitti:
Katla kirjoitti:palle, voisitko vaihtaa aihetta, tämä on jo loppuun asti kaluttu juttu ja alkaa ärsöä .
Keksi joku muu aihe, kuin ainainen feminismistä jauhaminen.

Olen aloittanut ketjuja useista eri aiheista, mutta palstan feminiinejä kiinnostaa vain huorilla käynti ja feminismi. Ei ollenkaan loppuun kaluttu aihe.

:idea: nyt kun sanoit, niin se on. Kirjoita mun puolesta mitä haluat. Olin kai väsynyt kun otin kantaa.
Katla

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa