Sievä Sigismund kirjoitti:Miksi kiukuttelet minulle?
Sievä Sigismund kirjoitti:Enpä koe saavani täyttymystä jonkun sormi perseessä. Tuo juttu on selkeästi tohtoriopiskelijan omaa keksintöä.
Ylipäätään erilaisten esineiden tunkeminen ihmisten perseeseen on viimeaikojen trendi. Outoa.
trisse kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Miksi kiukuttelet minulle?
Koska olet tylsimys! Käyt samaa keskustelua läpi uudestaan ja uudestaan. Nämä jutut on jo puhuttu moneen kertaan eikä ketään kiinnosta käydä sitä viidettätuhannetta kertaa läpi (paitsi ehkä Kyllästynyttä mutta hän on addikti.) Puhu jotain uutta välillä.
Ryysy kirjoitti:Eikö vapautumiseen kuulu juuri se, että jos joku laittaa esineen paikkaan x, ei sitä tarvitse tehdä perässä.
Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan nähnyt ainoankaan naisen ilmoittavan julkisella palstalla genitaaliensa mittoja tai esimerkiksi rehentelevän yhdynnöillään ("sinne se solahti") prostituoitujen kanssa, mutta miehen/miesten olen.
Tyy kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan nähnyt ainoankaan naisen ilmoittavan julkisella palstalla genitaaliensa mittoja tai esimerkiksi rehentelevän yhdynnöillään ("sinne se solahti") prostituoitujen kanssa, mutta miehen/miesten olen.
Aika hurjaa.
Sievä Sigismund kirjoitti:Niin, vapaudu tässä ilmapiirissä sitten.

Sievä Sigismund kirjoitti:Miehen elämä on yhtä helvettiä kiukkuisten naisten puristuksessa. Otetaan nyt esimerkiksi Kyllästynyt ja Trisse. He ovat kaikesta eri mieltä, mutta molemmat lyövät Sievää Sigismundia kuin vierasta sikaa.

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa