Sateentekijä kirjoitti:Poistaisitko Kyllästynyt lainauksestasi tekstini, kiitos
Sateentekijä kirjoitti:Poistaisitko Kyllästynyt lainauksestasi tekstini, kiitos
Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Poistaisitko Kyllästynyt lainauksestasi tekstini, kiitos
Oliko teksti suora lainaus vai sekoitus sinun lauseitasi www-sivuilta poimimasi viitteen seassa?
Hilppa kirjoitti:Hetken aikaa todellakin luulin lukevani sinun omaa tekstiäsi Sateentekijä.

Rane kirjoitti:Itsekin olisin aika järkyttynyt kovasta kritiikistä.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt sinun viestintätyylistäsi ei täällä yleisesti pidetä, mistähän johtunee?
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt sinun viestintätyylistäsi ei täällä yleisesti pidetä, mistähän johtunee?
Luultavasti siitä, ettei kieleni ole riittävän ruskea.
Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Poistaisitko Kyllästynyt lainauksestasi tekstini, kiitos
Oliko teksti suora lainaus vai sekoitus sinun lauseitasi www-sivuilta poimimasi viitteen seassa?
Mitä sillä on merkitystä kun olette valmiit sen tuomitsemaan. Olihan siinä lähteet ja teksti kursiivilla.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Poistaisitko Kyllästynyt lainauksestasi tekstini, kiitos
Mihin tekstin osaan sinä viittaat? Tarkoitatko, että haluat minun poistavan kaikki lainaukseni, mukaan lukien sinun kopioimasi tekstinkin?
Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Poistaisitko Kyllästynyt lainauksestasi tekstini, kiitos
Mitä sillä on merkitystä kun olette valmiit sen tuomitsemaan. Olihan siinä lähteet ja teksti kursiivilla.
Kun nimenomaan kaikella tuolla on valtavasti merkitystä ja juuri viestinnän kannalta. Minä olen suorastaan mykistynyt. Mikä oli lähdettä ja mikä oman luomisprosessin tulosta? Ei käynyt ilmi viestistäsi.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt sinun viestintätyylistäsi ei täällä yleisesti pidetä, mistähän johtunee?
Luultavasti siitä, ettei kieleni ole riittävän ruskea.
Ahaa ja nyt syytät minua vielä ruskeakielisyydestäkin.
Psykopatologia kirjoitti:Kommunikaatio (viestintä)

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Hetken aikaa todellakin luulin lukevani sinun omaa tekstiäsi Sateentekijä.
Ei Sateentekijän laittama siteeraus ollut millään lailla 'väärä' tai 'virheellinen', vaan (tämän foorumin ohjeiden mukaan) ihan asiallisesti ja oikein siteerattu - kursivointia myöten.
Lisäksi siteeraus oli asiallinen ja kiintoisa alustus otsikon aiheeseen; alustus, jonka tämän ketjun aloittaja on jostakin käsittämättömästä syystä jättänyt tekemättä.
Viitsimättömyyttäänkö tämän foorumin ylläpitäjä heittelee tänne otsikoita ja aloitusviestejä, joissa tyhjyytensä vuoksi ei ole päätä eikä häntää, vai ihan muutenko vain - omaksi huvikseen?
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kommunikaatio (viestintä)
Eikö aloitusviesti tyhjänpäiväisyydessään herätä ajatuksia tai tuntemuksia?
Aloitusviestin mitäänsanomattomuuteen turhautuneet lukijat käyvät mieluummin yksittäisen rivikirjoittajan kimppuun kuin kyseenalaistavat ketjun otsikon ja tyhjää täynnä olevan aloitusviestin.
Siltä minusta näyttää.
Luulen, että jossakin muualla (nettimaailmassa) tällaisen 'keskustelun' aloittajaa syytettäisiin provoilusta.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kommunikaatio (viestintä)
Eikö aloitusviesti tyhjänpäiväisyydessään herätä ajatuksia tai tuntemuksia?
Aloitusviestin mitäänsanomattomuuteen turhautuneet lukijat käyvät mieluummin yksittäisen rivikirjoittajan kimppuun kuin kyseenalaistavat ketjun otsikon ja tyhjää täynnä olevan aloitusviestin.
Siltä minusta näyttää.
Luulen, että jossakin muualla (nettimaailmassa) tällaisen 'keskustelun' aloittajaa syytettäisiin provoilusta.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kyllästynyt, Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa