Mirri kirjoitti:Gabriel, myös sinun henkselien paukuttelusi voidaan mielestäni jättää omaan arvoonsa. Yhdenlaista henkselien paukuttelua tämäkin ketju taitaa edustaa.
Kaikesta voidaan tehdä tulkintoja, toisinaan ne osuu oikeaan ja toisinaan ei.
Minun on aika vaikea keskustella lääkityksestä ym. asioista joista en tiedä mitään.
Minulla kuitenkin on tavoite ja päämäärä täällä ololle.
Jos se heittää heti alkuunsa häränpyllyä niin sitten se heittää. Tämä kuitenkin on "suljettu" ympäristö (ehkäpä hieman hankalampikin) jossa haluan kokeilla ajatuksiani netti-ilmapiiirin parantamisesta.
Eli avaan keskusteluja aiheista jotka mielestäni vaikuttaa oleellisesti ilmapiirin ja asioista niiden takana.
Toki kaikki on omaa tulkintaani, enkä väitä että omaisin mitään erityiskykyjä taikka taitoja.
Tietenkään minulla ei ole varsinaista vertailupistettä foorumin aikaisemmasta hengestä.
Ainoastaan se vastaanotto minkä sain tullessani.
Kaikki ei ole ihan tuulesta temmattua nimittäin tätä "menetelmää" oon kokeillu muuallakin ja mielestäni olen havainnut muutoksia yksilöissä ja yleisessä ilmapiirissä.
Markkinoin kuitenkin tavallaan omaa elämänfilosofiaani.
Asenne ja halu.Sekä muutamaa muutakin asiaa...
No, nyt se tuli sitten sanottua ja jos tämä aiheuttaa savustamisen tai närää niin sitten se aiheuttaa.
(Ja ennenkaikkea, mikäli ylläpito sallii.)
Tarkoitus ei todellakaan ole brassailla vaan oppia. Tulin oppimaan ja haluan olla rehellinen.