Kyllästynyt kirjoitti:Vastasin jo: Kutakuinkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Vastasin jo: Kutakuinkin.
Eli et ole aina asiallinen.
Mittatarkkuuden rajoissa; olen.
Kyllästynyt kirjoitti:kontulib kirjoitti:Juu, en ole todellakaan koskaan väittänyt että Trisse olisi IRL arka hiiri.
Mutta olet kertonut Tristanin olevan "IRL kohtelias ja hiljainen"?
Kyllästynyt kirjoitti:Enkä minä suinkaan ole sinun ainoa uhrisi.
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Enkä minä suinkaan ole sinun ainoa uhrisi.
Onko ketään, kuka ei jaksa sinua?
Ilmeisesti on.
Kyllästynyt kirjoitti:En ole laskenut.
Kysytkö tosissasi "onko minulla osuutta asiaan"?
Tietenkin on.
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Onko käytökselläsi osuutta asiaan?
Siihenkö, että on olemassa ihmisiä jotka jaksavat minua - vai siihen, että on olemassa ihmisiä jotka eivät jaksa?
Tietenkin on, kumpaankin.
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Kutakuinkin aina asiallinen käytöksesi vaikuttaa siten, ettei muut jaksa sinua?
Ilmeisesti.
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Onko käytöksessäsi mitään parannettavaa/kehitettävää (mielestäsi)?
Tietenkin on.
Onko sinulla vielä paljonkin varastossa näitä itsestäänselviä kysymyksiä?
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Onko mitätöinti sitten tätä kutakuinkin aina asiallista käytöstä?...
Tässä tapauksessa kyllä; provosointiin vastaaminen olisi huonompi vaihtoehto - etkä sinä näytä millään lopettavankaan.Biancaliina kirjoitti:... Pitäisikö minun tuntea sinut/tietää sinusta asioita kysymättä, olettaa vaan (mahdollisesti väärin)?..
Ei tietenkään. Mutta kysehän on siitä, että sinä olet loukkaantunut kommentistani jossa sanoin, ettei kaikki liity sinuun (ja että olet tällä hetkellä kykenemätön kirjoittamaan muusta kuin itsestäsi) - ja sen takia sinä nyt minua hiillostat.Biancaliina kirjoitti:... Etkö näe minussa mitään hyvää?
Mitä väliä sillä on?
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Lopetatko itse?
Minkä? Sinun kysymyksiisi vastaamisenko?
Kernaasti!
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Koska lopetat?
Ei "koska" vaan "milloin".
Heti kun annat siihen mahdollisuuden.
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Että et voi jättää vaan vastaamatta vaan tämäkin on toisen vastuulla?
Ei suinkaan vaan olisi epäkohteliasta ja asiatonta jättää vastaamatta esitettyihin kysymyksiin (olkoot kuinka provosoivia hyvänsä).
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Olet kutakuinkin aina asiallinen, vaikket ole vastannut jokaiseen sinulle esitettyyn kysymykseen.
Mielestäni ei ole automaattisesti epäkohteliasta tai asiatonta olla vastaamatta johonkin (riippuen tietysti mihin ja missä).
Onko mielipiteeni väärä ja sinulla oikeampi?
Enkö? Mielestäni olen vastannut. Pahoittelen jos olen epähuomiossa jättänyt vastaamatta.
Yksityisasioitani en kuitenkaan katso olevani velvoitettu paljastamaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Et, ei suinkaan tarvitse pahoitella, mutta pahoittelu hyväksytty.
Saako ihminen päättää itse mihin internetissä vastaa? Kuka päättää mihin on epäkohteliasta olla vastaamatta?
Tietenkin jokainen päättää itse mihin vastaa, mutta on kohteliasta ja asiallista vastata esitettyihin kysymyksiin.
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Saako kysyä kärsitkö sinä aspergeristä?
Minultako kysyt?
En. Minulla ei ole Aspergerin oireyhtymää - eikä kukaan ole koskaan minulla sellaista epäillyt.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa