Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä pyrkii tahallaan loukkaamaan foorumin naisia.

Riidankylväjä kirjoitti:Missä kohdassa olen loukannut foorumin naisia?

Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Missä kohdassa olen loukannut foorumin naisia?
Miten niin/missä kohdassa olen muka loukannut... Loukkaantuneiksi itsensä tuntevat selittäkööt ja perustelkoot loukkaamissyytöksensä minulle tarkemmin.
Beth kirjoitti:Kuulemma puolet naisista masturboi, mutta harva kerro sitä.
Nymfot kyllä kertovat, vai onko nymfoja edes olemassa PP?
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Missä kohdassa olen loukannut foorumin naisia?
Miten niin/missä kohdassa olen muka loukannut... Loukkaantuneiksi itsensä tuntevat selittäkööt ja perustelkoot loukkaamissyytöksensä minulle tarkemmin.
Riidankylväjä käyttäköön massiivisia aivojaan.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Missä kohdassa olen loukannut foorumin naisia?
Riidankylväjä käyttäköön massiivisia aivojaan.
Hyvä ajatus.
Psykopatologia kirjoitti:21:41
En yleensä liiku Helsinkin ulkopuolella.
Riidankylväjä kirjoitti:Pyytäisin loukattuja ilmoittautumaan ettei tarvitse elää Psyko Patologian houreiden varassa.
Vai onko niin, että Psyko Patologia loukkaantuu rouvien puolesta?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa