Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa Mirri, missä olen väittänyt olevani avuton tai tuntevani avuttomuutta?
minä en ole provosoitunut vaan katsonut olevani jäävi toimimaan valvojana silloin kun kyse on ollut sovinistisista ja provokatorisista viesteistä joilla on ilmeisesti tarkoituksella yritetty saada minua provosoitumaan ja käyttämään valvojan moderointioikeuksia niin, että sitten päästäisiin syyttämään minua telaketjufeminismistä, sanavapauden rajoittamisesta ja valvojan oikeuksien väärinkäytöstä riistettyjä miesparkoja kohtaan

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Kurja juttu, jos yhdellä kirjoittajalla oikeasti on tavoitteena palstan moderaattorin kiusaaminen, ja hän siksi käyttäytyy asiattomasti ja pyrkii ärsyttämään...
Tuskin tuo yhteen kirjoittajaan rajoittuu, onhan noita sovinistisia viestejä postanneet muutkin kuin Riidankylväjä.Mirri kirjoitti:... Mutta onko todella niin, että 'riidanhaastajan' tarkoituksena on provosoida tämän foorumin moderaattoria? Ja toinen kysymys: jos on, tapahtuuko se ylläpitäjän suojeluksessa?
Tuohon kysymykseen minäkin haluaisin saada vastauksen.

Hilppa kirjoitti:En niin kovin mielelläni ole mikään lautamies (tai -nainen), kun rintani ovat melko pienet.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:En niin kovin mielelläni ole mikään lautamies (tai -nainen), kun rintani ovat melko pienet.
??????????
Suorastaan provosoit ketjun lukijoita pohtimaan naisten rintoja (sinun rintojasi!) ja keskustelemaan niistä - ja vain siksi, että keskustelussa vilahti käsite lautamies.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:En niin kovin mielelläni ole mikään lautamies (tai -nainen), kun rintani ovat melko pienet.
??????????
Suorastaan provosoit ketjun lukijoita pohtimaan naisten rintoja (sinun rintojasi!) ja keskustelemaan niistä - ja vain siksi, että keskustelussa vilahti käsite lautamies.
Itse kullakin on kompleksinsa. Sinullako ei ole yhtään, Madam täydellisyys?
Tämä on mielenterveysaiheinen palsta.
On eri asia puhua omasta kompleksistaan kuin jos joku toinen ottaisi esiin jonkin kompleksini ja alkaisi sitä arvostella.

Mirri kirjoitti:--
Ok, luulen tajuavani... Tai sitten en tajua.
Mirri kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että naisten pitäisi päästä puhumaan komplekseistaan vapaasti, mutta luulen ymmärtäväni myös miehiä, jotka provosoituvat naisten esitellessä kompleksejaan toinen toistaan oudommissa tilanteissa.
Mirri kirjoitti:Hilppa, kuten sanoit: tämä on mielenterveysaiheinen palsta. Ilmeisesti tarkoitettu naisille komplekseineen, mutta myös miehille omine komplekseineen. Sinä tuot kompleksisi esiin kiinnittämällä huomion ja siirtämällä julkisen keskustelun oudossa tilanteessa omiin rintoihisi, miehet tuovat omia kompleksejaan esille heille tyypillisillä tavoilla...
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:--
Ok, luulen tajuavani... Tai sitten en tajua.
Et sinä ymmärrä. Ja miten voisitkaan, koska et näy haluavan asettua kompleksin omaavan asemaan ainakaan tässä tilanteessa.Mirri kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että naisten pitäisi päästä puhumaan komplekseistaan vapaasti, mutta luulen ymmärtäväni myös miehiä, jotka provosoituvat naisten esitellessä kompleksejaan toinen toistaan oudommissa tilanteissa.
Haluan käsitellä kompleksini itse, en toisen esille ottamana. En myöskään kirjoituksellani ole muuttanut asemaani kirjoittajana tai antanut oikeutta kenellekään arvostella esille ottamiani asioita.Mirri kirjoitti:Hilppa, kuten sanoit: tämä on mielenterveysaiheinen palsta. Ilmeisesti tarkoitettu naisille komplekseineen, mutta myös miehille omine komplekseineen. Sinä tuot kompleksisi esiin kiinnittämällä huomion ja siirtämällä julkisen keskustelun oudossa tilanteessa omiin rintoihisi, miehet tuovat omia kompleksejaan esille heille tyypillisillä tavoilla...
Ovatko miehet käsitelleet omia kompleksejaan jossakin? He ovat lähinnä olleet kiinnostuneita naisten komplekseista, neuvoneet naisia olemaan välittämättä komplekseistaan ja karaistumaan kompleksiensa suhteen.

Mirri kirjoitti:Ok. En tosiaankaan tajua mitä sinun rinnoillasi on lautamiesten kanssa tekemistä; mikä sinut pani puhumaan rinnoistasi.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ok. En tosiaankaan tajua mitä sinun rinnoillasi on lautamiesten kanssa tekemistä; mikä sinut pani puhumaan rinnoistasi.
Häiritseekö se sinua?

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa