Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

Re: Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 22:07

Psykopatologia kirjoitti:Miten sinä voit Ranen valintoja ymmärtää?

Miksen voisi?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.08.2016 22:11

Sateentekijä kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Voisitko lopettaa minun liittämisen opetusohjelmiisi? Tarkoitan lähinnä noita kehotuksiasi, en asiakirjoituksiasi, joihin yleensä perehdyn.

Ihan vaan tiedoksi, minulla ei ole täällä mitään opetusohjelmia. joille haluaisin joitain opetuslapsia, kuten PP.Ei minulla ole tarvetta tuoda omaa erinomaisuuttani esille joka mutkassa.
...

Kirjoitat kuitenkin ohjailevaan tyyliin jaellen muille kirjoittajille ohjeita. Toisinaan teet myös vahvoja virhearviointeja, kuten tässä seuraavassa, jossa syytät minua rumin sanankääntein:
Sateentekijä kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Mitkä ovat kuumien aaltojen, lämmöstä aiheutuvan hikoilun, urheilusuoritushikoilun, ahdistukseen liittyvän hikoilun, murrosiän aiheuttaman punastelelun ja saunomisen aiheuttaman hienerityksen erot?

Kysytkö 'opettajamaisesti' vai haluten tietää?

En ole opettaja enkä ole aloittanut palstalla yhtään tietokilpailuketjua.

Ilman että tästäkin nostatte jotain henkilökohtaista vittuilua
(vaikka senhän jo teitte taas), lukekaa Hilppa ja
Mirri tuo mitä kirjoitin stressihormonista. Huvittavaa, kun halutaan vääntää jostain ei edes haluta tai viitsitä lukea asiallista vastausta, kuten Mirri ja Hilppa, jotka vääntävät vain periaatteesta kun toinen sanoi sitä ja toinen tätä.Ette edes ehkä huomaa itse, miten naurettavaa tuo vääntö on.

Mainittakoon vielä kerran, että olin lukenut viestisi stressihormoneista ja olen suorittanut biokemiaa cum laude -sivuaineen verran, jolloin hormonireitit ovat tulleet luetuiksi. En jaksa enkä halua niitä nyt ryhtyä uudelleen tankkaamaan päähäni. On muitakin intressejä.

Lisäksi ärsyttää todella paljon se, että puutut oikeuteeni puolustaa itseäni, jotta tekstejäni ei väärinymmärrettäisi ja tulkittaisi väärin. Siis selkeästi yrität asettautua yläpuolelleni. Sitten kehtaat heittäytyä valittamaan, että sinua lytättäisiin tai että ilmapiiri täällä olisi lyttäävä. Erittäin ristiriitaista käytöstä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 22:23

Hilppa kirjoitti:
Mainittakoon vielä kerran, että olin lukenut viestisi stressihormoneista ja olen suorittanut biokemiaa cum laude -sivuaineen verran, jolloin hormonireitit ovat tulleet luetuiksi. En jaksa enkä halua niitä nyt ryhtyä uudelleen tankkaamaan päähäni. On muitakin intressejä.

Lisäksi ärsyttää todella paljon se, että puutut oikeuteeni puolustaa itseäni, jotta tekstejäni ei väärinymmärrettäisi ja tulkittaisi väärin. Siis selkeästi yrität asettautua yläpuolelleni. Sitten kehtaat heittäytyä valittamaan, että sinua lytättäisiin tai että ilmapiiri täällä olisi lyttäävä. Erittäin ristiriitaista käytöstä.

Minua ei pätkääkään kiinnosta oletko suorittanut mitäkin milläkin arvosanoilla. Sinulle näyttää olevan tosi tärkeää sen kertominen. En ole sanavalmiuttasi tai älykkyyttäsi kyseenalaistanut. Päinvastoin, olen havainnut sinun tietomääräsi hyvinkin suureksi. Meillä jokaisella täällä kirjoittajilla myös lienee omat vahvuutemme, kuin myös heikkoutemme. Sitä et kai käy kieltämään. Nythän ei ole kyse siitä, vaan siitä, että hyökkäilet kimppuuni toistuvasti milloin mistäkin syystä. En ole koskaan sanonut ettei täällä saa puolustaa itseään. Miksi minä semmoista sanoisin? Lisäksi se, että pyrkisin asettumaan yläpuolellesi, on täysin oma tulkintasi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 22:27

Hilppa kirjoitti:
... Siis selkeästi yrität asettautua yläpuolelleni.

Ahaa, nyt minulle selvisi, mistä se kenkä oikeasti puristaa...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.08.2016 22:31

Sateentekijä kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Minua ei pätkääkään kiinnosta oletko suorittanut mitäkin milläkin arvosanoilla. Sinulle näyttää olevan tosi tärkeää sen kertominen. En ole sanavalmiuttasi tai älykkyyttäsi kyseenalaistanut. Päinvastoin, olen havainnut sinun tietomääräsi hyvinkin suureksi. Meillä jokaisella täällä kirjoittajilla myös lienee omat vahvuutemme, kuin myös heikkoutemme. Sitä et kai käy kieltämään. Nythän ei ole kyse siitä, vaan siitä, että hyökkäilet kimppuuni toistuvasti milloin mistäkin syystä. En ole koskaan sanonut ettei täällä saa puolustaa itseään. Miksi minä semmoista sanoisin? Lisäksi se, että pyrkisin asettumaan yläpuolellesi, on täysin oma tulkintasi.

Ehei se ollut arvosana, vaan oppimäärän laajuus. Et saa haukkua vittuiluksi tekstiäni, joka on puolustautumistani ja ilmaisuni väärinymmärryksen oikomista. Ymmärrä nyt hyvä ihminen jo. Vai kuinka monta kertaa tuo pitää sinulle selittää?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 22:39

Monta kertaa . En nyt vaan hyväksy enkä halua ymmärtää yhtään mitään oman sisäisen myllerrykseni takia. Anteeksi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 22:45

Onneksi en tällä kertaa ole suicidaalinen, on niitäkin ollut jo pari kertaa. Teholla herääminen letkuissa ja putkissa ei ole niitä miellyttävimpiä kokemuksia. En suosittele. Avioero oli parempi ratkaisu.
Toisaalta, jos semmoiset ajatukset tulisivat mieleeni sen pitäisi sitten olla lopullista, koska täällä ei kukaan ole pelastamassa minua.

Ok. Ketju karkasi taas käsistä, mutta en ka ole yksin siihen syypää :roll:
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 22:55

No niin . Nyt on anteeksipyytöjen aika.
PP. Minä pyydän sinulta anteeksi, että olen sinua täällä julkisesti syytellyt. Voit laittaa jalkapuuhun julkisesti syljettäväksi. Tiedän toki, ettet sitä tee. Omaat sen verran psykologista käsittelykykyä.
Mistä arvasit, että olen vähän humalassa ja siksikin hiukan herkistynyt.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 22:55

plääähhh
eli hyvää uötä
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 09.08.2016 23:01

Hyvät yöt. Ei mitn. hätää Sateentekijä. Kirjoitellaan, ei tarvia hävetä, kyllähän täällä kaikenlaista puhellaan ja sinäkin mahdut joukkoon ja olet ystävämme. Tsemppiä vaan, huomenna on jo uusi päivä ja uudet jutut!
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 23:31

Kissi<3
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 09.08.2016 23:37

Hilppa kirjoitti:Sitten myös vastaukset niihin viesteihin tulisi poistaa. Mielestäni on vääryys, jos toteutetaan pyyntö poistattaa viestejä, joihin toiset kirjoittajat ovat vastanneet henkilökohtaisella tasolla.

Eipä ketään ole kiinnostanut silloin kun se "vääryys" on tehty minun viestini poistaen... :roll:
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 23:40

trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Sitten myös vastaukset niihin viesteihin tulisi poistaa. Mielestäni on vääryys, jos toteutetaan pyyntö poistattaa viestejä, joihin toiset kirjoittajat ovat vastanneet henkilökohtaisella tasolla.

Eipä ketään ole kiinnostanut silloin kun se "vääryys" on tehty minun viestini poistaen... :roll:

Onko tullut mieleen. että siihen oli itseaiheutetut syyt?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 09.08.2016 23:42

Hilppa kirjoitti:Mainittakoon vielä kerran, että olin lukenut viestisi stressihormoneista ja olen suorittanut biokemiaa cum laude -sivuaineen verran, jolloin hormonireitit ovat tulleet luetuiksi.

Ehkäpä oletkin mutta Sateentekijä on valmistunut sairaanhoito-opistosta erinomaisin arvosanoin! Sekin tulisi ottaa huomioon...
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 23:45

trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Mainittakoon vielä kerran, että olin lukenut viestisi stressihormoneista ja olen suorittanut biokemiaa cum laude -sivuaineen verran, jolloin hormonireitit ovat tulleet luetuiksi.

Ehkäpä oletkin mutta Sateentekijä on valmistunut sairaanhoito-opistosta erinomaisin arvosanoin! Sekin tulisi ottaa huomioon...

Niin ja mitenköhän se sitten kuuluu tähän asiaan?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 23:46

Trise, minä en nyt vaan jaksa sinun(kaan ) vittuiluasi
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 09.08.2016 23:47

Sateentekijä kirjoitti:
trisse kirjoitti:

Miksi sinun täytyy olla niin tyhmä? Hilppa sanoi kuinka se on väärin muita kohtaan ja tuosta minä vitsailin. Se mitä se minulle on ollut ja miksi on samantekevää kuin se ei ollut pointti. Olet typerä ja halpamainen. Lisäksi olet pelkuri. Ja käytöksesi tuuvea kohtaan on ollut alle kaiken arvostelun.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 09.08.2016 23:48

Sateentekijä kirjoitti:Trise, minä en nyt vaan jaksa sinun(kaan ) vittuiluasi

Pitäisikö sinun poistua sitten palstalta? Taikka tehdä jotain itsellesi? Minulta et säälipisteitä saa!
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.08.2016 23:54

trisse kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
trisse kirjoitti:

Miksi sinun täytyy olla niin tyhmä? Hilppa sanoi kuinka se on väärin muita kohtaan ja tuosta minä vitsailin. Se mitä se minulle on ollut ja miksi on samantekevää kuin se ei ollut pointti. Olet typerä ja halpamainen. Lisäksi olet pelkuri. Ja käytöksesi tuuvea kohtaan on ollut alle kaiken arvostelun.

Ja sinä olet henkisesti täysin tasapainoton luuseri, sori, en ole koskaan sanonut kenellekään noin, mutta se sinä olet. Ja se, että sinulla on vielä kanttia tulla arvostelemaan minua, vaikka olemme niin sosiaalisesti kuin psyykkisesti aivan eri tasoilla.
Minä olen elämäntyöni tehnyt, perustanut perheen, saattanut lapseni maailmalle elämään omaa elämäänsä ja eläkkeeni omalla työlläni ansainnut.Sinä et ole mitään muuta elämässäsi aikaansaanut kuin roikkua työttömyyskassalla ja elää kaikilla niillä avustuksilla joita vaan voit nyhtää. Tulevaisuutesi ei minua pätkääkään kiinnosta. Mutta se. että sinulla on noilla eväillä vielä kanttia tulla arvostelemaan minua, on yksinomaan naurettavaa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.08.2016 23:57

trisse kirjoitti:

Voi olla arka paikka sinulle tai sitten ei, mutta olet silloin, kun viestejäsi on poistettu itse käyttäytynyt muita kohtaan siten, että aika harvalle tuli mieleen avautua. Rane pyysi itse viestien poistoa, sinä tietääkseni et ole koskaan pyytänyt. Minusta vertailuisi viestien poistosta ei tässä yhteydessä ole reilua eikä relevanttia.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa