Kyllästynyt kirjoitti:
Miksi sinä käsittelet asiaa täällä?
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta entä Kahvin minulle osoittamat "itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpärä" ja "reikäpää" -viestit? Nekinkö ovat olleet sitä "kaikkein asiallisinta" kirjoittelua?
Helmenkalastaja kirjoitti:Minun mielestäni sinä aikana, jonka olen tällä palstalla ollut rekisteröityneenä, Kahvin kirjoittelu
on ollut miehistä kaikkein asiallisinta. 'Uskomattomia horoja' oli valitettava ilmaus, mutta ymmärrän kyllä,
mitä Kahvi sillä ajoi takaa. Minun nähdäkseni kyse ei ollut naisia yleisesti halventavasta lausumasta.
Kahvi kirjoitti:- -
Missään tapauksessa tarkoitus ei ollut yleisesti halventaa naista/naiseutta - vaikka se näin tuntuu erheellisesti otetun vastaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Minun mielestäni sinä aikana, jonka olen tällä palstalla ollut rekisteröityneenä, Kahvin kirjoittelu
on ollut miehistä kaikkein asiallisinta. 'Uskomattomia horoja' oli valitettava ilmaus, mutta ymmärrän kyllä,
mitä Kahvi sillä ajoi takaa. Minun nähdäkseni kyse ei ollut naisia yleisesti halventavasta lausumasta.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Mutta entä Kahvin minulle osoittamat "itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpärä" ja "reikäpää" -viestit? Nekinkö ovat olleet sitä "kaikkein asiallisinta" kirjoittelua?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Miksi sinä käsittelet asiaa täällä?
Koska kysyit asiaa täällä. Mutta miksi et taaskaan vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen, vaan vastaat siihen vastakysymyksellä?
Kysymykseni oli myös vastaus.
Käsittelen sitä täällä, koska sinä käsittelet sitä täällä.
Hilppa kirjoitti:Mutta halventaa kumminkin sellaisia, joita ei ole niin väliksi, vaikka vähän halvennettaisiinkin?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Minun mielestäni sinä aikana, jonka olen tällä palstalla ollut rekisteröityneenä, Kahvin kirjoittelu
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Mutta entä Kahvin minulle osoittamat "itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpärä" ja "reikäpää" -viestit? Nekinkö ovat olleet sitä "kaikkein asiallisinta" kirjoittelua?
Eivät ole!!! Siksi rajasinkin ajan viestissäni.
Koska en muista (enkä ehdi nyt tarkistaa) milloin sinä olet viimeksi palstalle rekisteröitynyt, en näe sinun rajanneen pois Kahvin minulle osoittamia solvauksia.
Ainakaan rajaus ei ole selvä niille joilla ei ole mahdollisuutta tarkistaa milloin olet palstalle kirjautunut ja etenkin, kun ymmärtääkseni olet aiemminkin ollut rekisteröityneenä, mutta tullut sitten viestien puuttumisen takia käyttäjärekisteristä poistetuksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutta entä Kahvin minulle osoittamat "itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpärä" ja "reikäpää" -viestit? Nekinkö ovat olleet sitä "kaikkein asiallisinta" kirjoittelua?
Tässä pitää huomata se, että ensinmainittu oli defensiivistä aggressiota jolla oli tavoitteena se, että asiaan täysin liittyviä lähimmäisiäni ei mainittaisi keskusteluissa.
Vai kiistääkö Kyllästynyt maininneensa asiaan täysin liittymättömän läheiseni keskusteluissa?
Sinä vaadit, etten saa mainita sanaa "ex-vaimosi" ja silloin väitit, että olen muka "vetänyt keskusteluun sinun läheisiäsi". Pelkkä yksittäinen sana ei ole läheisen vetämistä, työntämistä tai kiskomista keskusteluun. Ts. ei voi olla kiellettyä käyttää missä tahansa keskustelussa sanaa "ex-vaimosi" eikä niin ollen mitään syytä "defensiiviseen aggressioon" sinulle ollut, kunhan pyrit machoilemaan ja määräilemään sekä rajoittamaan minun kirjoittamistani.
En tietenkään kiistä sanoneeni lausetta "ymmärrän ex-vaimoasi" - vaikka sen jälkeenpäin peruinkin sanomalla, etten todellakaan ymmärrä ex-vaimoasi.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Asia selvä. Olen viimeisimmän kerran rekisteröitynyt palstalle 27.11.2012. Ollessani edellisen kerran käyttäjänä täällä Kahvi loisti poissaolollaan, joten kokemukseni rajautuu aikavälille 27.11.2012 - 19.3.2013. Nykyinen rekisteröitymiseni on muuten äärimmäisen yksinkertaista tarkistaa käyttäjäluettelosta...
Kiitos täsmennyksestä.
Olisin kuitenkin kiitollinen jos Kahvin viestien asiallisuudesta puhuttaessa ei kokonaan unohdettaisi, ohitettaisi tai sivuutettaisi sitä minkälaisia solvauksia hän on täällä kirjoittanut.
En voi sen muistamista keneltäkään vaatia, mutta mielestäni on kohtuutonta jos minulta vaaditaan niistä vaikenemista.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eihän Kahvi hyökkääkään naisia kohtaan.
Mikä esimerkiksi olisi viimeisin hyökkäys?
Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla kanssapalstalaisten näkemys siitä, milloin olen viimeksi nimenomaan suoraan hyökännyt naisia kohtaan? Tai edes hyökännyt jotakuta kohtaan nimenomaan sen takia, että hän on nainen?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En kiristä ketään.
Sanoin vain, että jos sinä aiot jatkossakin kirjoittaa seksistisiä, sovinistia tai muuten loukkaavia viestejä, en ymmärrä miksi minun pitäisi sinun aiemmista seksistisistä, sovinistisista tai muuten loukkaavista viesteistäsi vaieta.
Kyllä tämä on päivänselvää kiristystä - tai uhkailua...
Ketä muka uhkaan ja millä? Jos ilmoitan jatkossa kommentoivani jotakin asiaa, ei se mikään uhkaus ole.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En kiristä ketään.
Sanoin vain, että jos sinä aiot jatkossakin kirjoittaa seksistisiä, sovinistia tai muuten loukkaavia viestejä, en ymmärrä miksi minun pitäisi sinun aiemmista seksistisistä, sovinistisista tai muuten loukkaavista viesteistäsi vaieta.
Kyllä tämä on päivänselvää kiristystä - tai uhkailua...
Ketä muka uhkaan ja millä? Jos ilmoitan jatkossa kommentoivani jotakin asiaa, ei se mikään uhkaus ole.
Minua uhkaat ja sillä, että nostat wanhoja asioita käsiteltäväksi uudestaan ja uudestaan. Uhkaukseksi tuon tekee se, että ilmoitat toimivasi noin, ellen muuta käytöstäni sinua miellyttäväksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:YP ei myöskään antanut mitään seurauksia toteamalleen kiusaamisellesi - ehkä kysymyksessä on siis palstalaisten tasa-arvoinen kohtelu?
Kuten sanoin jo aiemmin, sanon nytkin; tuossa asiassa ylläpito on väärässä.
Kahvi kirjoitti:Pyritkö edes sopuun tai sen kaltaiseen tilaan? Jos pyrit, niin mitä siihen pääsemiseen vaaditaan?
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mutta halventaa kumminkin sellaisia, joita ei ole niin väliksi, vaikka vähän halvennettaisiinkin?
Lievästi jotain tämänsuuntaista kylläkin.
Hilppa kirjoitti:Ajatelepa, jos kyseinen nainen/kyseiset naiset, joista noin kirjoitit, omaisivat tai joku heistä omaisi sinun tietämättäsi jonkin piirteen, esimerkiksi lievän kehitysvamman tai jonkin sairauden esim. adhd-oireita, joiden vuoksi hänen käytöksensä jossain tilanteessa olisi arvaamatonta, mutta sairauden ollessa niin lievä, että et sitä kykenisi havaitsemaan. Miten sitten suhtautuisit? Edelleenkö nimittelisit tilapäisen arviointikyvyn puutteen vuoksi heitä "uskomattomiksi horoiksi"? Katsos kun koskaan ei voi tietää tarkasti, mistä toisen (vieraan) ihmisen outous kulloinkin johtuu.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa