Kyllästynyt kirjoitti:Oletko Kahvi tullut koskaan ajatelleeksi, ettei ole erityisen kiinnostavaa kirjoittelua toistella kliseitä ja itsestäänselvyyksiä.
Sori, luulin että mielipiteeni kiinnostaisi sinuakin.
Kyllästynyt kirjoitti:Oletko Kahvi tullut koskaan ajatelleeksi, ettei ole erityisen kiinnostavaa kirjoittelua toistella kliseitä ja itsestäänselvyyksiä.
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni tuo näytti siltä, että yrität vaikuttaa fiksulta.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni tuo näytti siltä, että yrität vaikuttaa fiksulta.
Entäpä jos olenkin fiksu ja joutunut jopa miettimään näitä asioita ihan omakohtaisesti ja vakavasti omassa elämässäni?
Ainakin viestisi näyttävät siltä, että olet lukenut sekä omaksunut kaikki loppuunkalutut kliseet ja nyt tarjoilet niitä ominasi.
Kyllästynyt kirjoitti:Back again - ja syy sama kuin ennenkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Sano vaan suoraan, että inhoat minua - minä en inhoa sinua, pidän vain käytöstäsi (so tapaasi esittää asiasi) asiattomana ja kiusaamisen tunnusmerkistön täyttävänä.
Olenhan jo kertonut, etten pidä ihmisistä jotka kiusaavat, nimittelevät tai solvaavat minua.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Back again - ja syy sama kuin ennenkin.
Stalkkasit ja odotit taustaillen hetkeä, jolloin voisit jälleen kerran hyökätä kimppuuni. Miksi toimit noin, etkä sano asiaasi suoraan?
En ole stalkannut ketään.
Jos sinä kirjoitat hölmöyksiä joita et pysty perustelemaan tai puolustamaan, minkäpä minä sille mahdan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni tuo näytti siltä, että yrität vaikuttaa fiksulta.
Entäpä jos olenkin fiksu ja joutunut jopa miettimään näitä asioita ihan omakohtaisesti ja vakavasti omassa elämässäni?
Ainakin viestisi näyttävät siltä, että olet lukenut sekä omaksunut kaikki loppuunkalutut kliseet ja nyt tarjoilet niitä ominasi.
Kahvi kirjoitti:Stalkkasit ja odotit taustaillen hetkeä, jolloin voisit jälleen kerran hyökätä kimppuuni. Miksi toimit noin, etkä sano asiaasi suoraan?
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Rajattomasti ei ole tullut kiusaamista keväästä 2012.
Ehkei rajattomasti, mutta riittävästi.
Solvaamista on niskaani tullut rajattomasti.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Rajattomasti ei ole tullut kiusaamista keväästä 2012.
Ehkei rajattomasti, mutta riittävästi.
Solvaamista on niskaani tullut rajattomasti.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ehkä et mahda, mutta silti piti tulla vääntämään juuri minun kanssani - jälleen kerran...
Kuten sanoin, syy paluuseeni oli sama kuin ennenkin; sietokykyni ylittävät typerehtimiset palstalla.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Lihavointi minun.Kahvi kirjoitti:... Ei löydy aikuisuutta sen vertaa, että ihan suoraan pystyisit sanomaan inhoavasi minua, vaan akkamaisesti pitää samoja asioita käsitellä kaikissa mahdollisissa ketjuissa?
En halua olla niin huonokäytöksinen, että tuollaista kieltä käyttäisin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Näin vähän pelkäsinkin tilanteen olevan - väärien käsityksiesi korjaaminen on siis turhaa puuhaa, joten miksi edes yrittäisin sitä?
Mikä on väärinkäsitys jonka sinä näet tapahtuneen siinä, että sinä olet solvannut sinulle tuntemattomia ihmisiä horoiksi - ja minua itseään sormettavan huoran äpäräksi?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jätit lainauksestasi pois kohdan, jossa vastaan kysymykseesi. Et joko lue viestejäni tai sitten vaan vittuilet.
Et ole vielä vastannut kysymykseen "Sinun mielestäsi on siis merkittävän usein käynyt niin, että nainen on joko etukäteen sabotoinut miehen kondomeja tai jälkikäteen hedelmöittänyt itsensä kondomiin jääneellä spermalla?".
Lainauksesta pois jättämässäsi kohdassa lukee: "En osaa sanoa, että kuinka paljon em asioita tapahtuu"
Eli vastaus kysymykseesi on: ei.
Koska kyse mitä luultavimmin on sangen marginaalisesta uhasta, en ymmärrä miksi nostat sen toistuvasti ja näkyvästi esille.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Minulle on kieltämättä tullut sellainen vaikutelma, että olet naissovinisti. Et ainakaan minusta tunnu sietävän ollenkaan naiseen/naiseuteen kohdistuvaa (asiallistakaan) kritiikkiä - vaan hyökkäät kritiikkiä esittäneen kimppuun joskus jopa hyvinkin asiattomasti.
En ole naissovinisti (mitä ikinä sillä tarkoitatkaan) ja mihin "asialliseen kritiikkiin" jota en siedä, sinä viittaat? Horoksi solvaaminen ei ole asiallista kritiikkiä nähnytkään.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Eli ns "väärin sammutettu": muuten oikein, mutta väärin esitetty. Mikä taitaa johtua siitä, että et edes halua muuttaa väärää mielipidettäsi minusta.
Kyse on siitä, että kuluneet kliseet, fraasit ja muut itsestäänselvyydet ovat tylsää luettavaa.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa