Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 17:42

Muitta mutkitta painoin aamulla heti punaista huutomerkkiä mutta ylläpito eikä Kyllästynyt ole tehnyt mitään.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 17:46

"Informaatio

Tämä viesti on jo ilmoitettu"

Lukee vieläkin sateentekijän päiväkirjassa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 17:54

Irmeli olen ilmoittanut kahdesti sinusta ylläpitoon. "Päiden putoaminen" päiväkirjassani on symboolista, eihän minulla edes ole semmoiseen mahdollisuutta. Olet täysin luvatta tuonut päiväkirjakirjoitukseni yleen
Halusin kirjoittaa asian päivkirjaani koska kuvittelin sen olevan siellä turvassa. Sinä olet toiminut täysin sääntöjen vastaisesti ja nyt odotan sinulle rangaistusta!
Päiväkirjat ovat salaisia! Etkö ymmärrä että olet toiminut täysin sääntöjen vastaisesti ja minä vaadin sinulle siitä rangaistusta!
Sinun suhteesi odotan ylläpidon toimia.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 22.09.2016 17:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.09.2016 17:55

Irmeli, ok.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 18:13

poistin
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 22.09.2016 21:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 18:20

Sateentekijä kirjoitti:Voin senn tähän kokonaisuudessaan tuoda kosta Irmeli oi sitä pätkinyt omien tarkoitusperiensä mukaan
Kirjoittaja Sateentekijä » 21 Syys 2016, 21:06

Mielestäni irmeli on toiminut kaikkien sääntöjen vastaisesti ja mikäli ylläpito toimii sääntöjen mukaisti, hänelle kuuluu tekosestaan rangaistus!

On täysin käsittämätöntä jos tämmöisen tekijä päästetään ilman rangaistusta kuin koira veräjästä.

Kopioin vain itseäni koskevan osan kirjoituksestasi ja jätin muut kopioimatta. Se oli ihan täysin tarkoituksenperäistä minulta.
irmeli

ViestiKirjoittaja Rane » 22.09.2016 18:26

Yleisellä puolella saa käsitellä päiväkirjamateriaalia mikäli siihen on painava perusteltu syy. Yksi sellainen voi olla, ettei päiväkirjan pitäjä hyväksy keskustelua aiheesta päiväkirjassaan (Esimerkkitapaus: Kahvi - Kyllästynyt kauan sitten). Periaatteessa päiväkirjarauhaa pitäisi kunnioittaa.
Rane

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2016 19:08

Minä en vielä tiedä, mitä tulisi tehdä. Ettekö voi poistaa turhia kohtia päiväkirjoista ja yleisestä?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 19:11

Tuolla tavalla sinä hyväksyt sen että päiväkirjaan voi mennä herjaan toista.
Sinun pitäisi poistaa päiväkirjasta kaikki mikä koskee minua ja sen jälkeen minä poistan kaikki yleisestä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Katla » 22.09.2016 19:56

Minua ainakin ärsyttää ja väsyttää Sateentekijän ainainen valitus. Vanhempana voisi pitää päänsä kiinni eikä tahallaan kiusata Irmelin hermoja. Ja minulta menee itseltä hermot, kun joka puolella on samaa riitaa, niin ettei kukaan saa aloitetuksi mitään mielenkiintoista.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 20:24

Psykopatologia kirjoitti:Minä en vielä tiedä, mitä tulisi tehdä. Ettekö voi poistaa turhia kohtia päiväkirjoista ja yleisestä?

Kyllähän sinun ylläpitäjänä pitäisi tietää mitä tehdä jos jonkun päivkirjakirjoituksia vedetään ylelle. Mitä hyötyä viestien poistosta enää siinä vaiheessa on kun niistä on tehty yleisiä.
Minusta alkaa tuntua koko päiväkirjan pitämimen arveluttavalta.

Olen sinne purkanut vaikeita asioita jotka on hyvä saada ulos oman itseni kannalta. Mistä minä tiedän mitä irmeli suutuspäissään vielä asioistani tänne vetää.
PP kyllä sinun ylläpitäjänä tulisi vastuusi tässä asiassa kantaa eikä pyöritellä vain peukaloitasi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 20:29

Tai mistä sen tietää mistä paskaa sinä sinne menet minusta kirjoitteleen. Sehän tässä on nyt se ongelma.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 20:33

.Kissi kirjoitti:Minua ainakin ärsyttää ja väsyttää Sateentekijän ainainen valitus. Vanhempana voisi pitää päänsä kiinni eikä tahallaan kiusata Irmelin hermoja. Ja minulta menee itseltä hermot, kun joka puolella on samaa riitaa, niin ettei kukaan saa aloitetuksi mitään mielenkiintoista.

Sinäkin puhut jatkuvasti siitä että minä kiusaan irmelin hermoja muttet ollenkaan ota huomioon sitä, millä tavoin irmeli käyttäytyy. Js minä en vastaa mitään hän jatkaa niin pitkään kunnes on saavuttanut terkoituksensa eli saanut minut suuttumaan.Etkö ole lainkaan havainnut kuinka irmeli tulee joka ketjuun ainoastaan nälvimään ja ärsyttämään ja jokaisen kommenttini jälkeen sanoo jotain vittumaista.

Jos irmeli itse osaisi pitää päänsä kiinni, ei tämmöisiä tilanteita edes pääsisi syntymään.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 20:35

Säälipisteiden keruu alkoi.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 20:35

irmeli kirjoitti:Tai mistä sen tietää mistä paskaa sinä sinne menet minusta kirjoitteleen. Sehän tässä on nyt se ongelma.

Ongelma on se, että sinä toit minun päiväkirjassa kirjoittamani asiat ylelle, etkö sinä edes tajua sitä?
Päiväkirjaosioon pitäisi laittaa toiminta jolla voi estää asiattomien pääsyn omaan päikkyynsä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 20:36

Ongelma on se, että sinä herjasit ja uhkasit minua päiväkirjasi.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 20:37

Nyt, kun Luukkonen on foorumilla, pidät varmaan oikein kunnon esityksen.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 20:41

irmeli kirjoitti:Ongelma on se, että sinä herjasit ja uhkasit minua päiväkirjasi.

En ole uhkaillut sen jokainen tarkka lukija kyllä havaitsee sekä ymmärtää, mitä se päiden putoileminen tarkoitti. mutta se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, sinä nouset puolustuskannalle vaikka toimit päin persettä!

Nythän tuo viesti on täällä jokaisen kuettavana, tehköön siitä jokainen sellaisewt johtopäätökset kuin haluaa.Ilman että sinä siinä jatkuvasti provosoit.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 20:43

irmeli kirjoitti:Nyt, kun Luukkonen on foorumilla, pidät varmaan oikein kunnon esityksen.

En todellakaan ole aikeissa pitää minkäänlaista esitelmää. Haluan vain että ylläpito toimii oikeudenmukaisesti.
Piste.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 20:46

Niin minäkin ja siksi painoin heti aamusta punaista huutomerkkiä sun päiväkirjassasi. Ja, jos Luukkonen tai Kyllästynyt tekisi työtänsä, tätä vitun näytelmää ei olisi tarvinnut näytellä.
irmeli

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa