Sateentekijä kirjoitti:Voin senn tähän kokonaisuudessaan tuoda kosta Irmeli oi sitä pätkinyt omien tarkoitusperiensä mukaan
Kirjoittaja Sateentekijä » 21 Syys 2016, 21:06
Mielestäni irmeli on toiminut kaikkien sääntöjen vastaisesti ja mikäli ylläpito toimii sääntöjen mukaisti, hänelle kuuluu tekosestaan rangaistus!
On täysin käsittämätöntä jos tämmöisen tekijä päästetään ilman rangaistusta kuin koira veräjästä.
Psykopatologia kirjoitti:Minä en vielä tiedä, mitä tulisi tehdä. Ettekö voi poistaa turhia kohtia päiväkirjoista ja yleisestä?
.Kissi kirjoitti:Minua ainakin ärsyttää ja väsyttää Sateentekijän ainainen valitus. Vanhempana voisi pitää päänsä kiinni eikä tahallaan kiusata Irmelin hermoja. Ja minulta menee itseltä hermot, kun joka puolella on samaa riitaa, niin ettei kukaan saa aloitetuksi mitään mielenkiintoista.
irmeli kirjoitti:Tai mistä sen tietää mistä paskaa sinä sinne menet minusta kirjoitteleen. Sehän tässä on nyt se ongelma.
irmeli kirjoitti:Ongelma on se, että sinä herjasit ja uhkasit minua päiväkirjasi.
irmeli kirjoitti:Nyt, kun Luukkonen on foorumilla, pidät varmaan oikein kunnon esityksen.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa