Radikaalifeministi Valerie Solanas sanoo SCUM Manifesto -julistuksessaan, että vaikka miehiä on aina ollut, kuten sairauksiakin, miehiä ei tarvitse tuottaa lisää, miestä ei tarvitse enää olla. Kun geneettinen kontrolli on pian mahdollista, "meidän tulee tuottaa vain täydellisiä olentoja, vailla vikoja kuten emotionaalinen vika, mieheys".[1][2]
Psykopatologia kirjoitti:Vastaamattomuus on myös "viesti".
Totean, että kukaan "feministeistä" ei ole kommentoinut vaivalloista avausviestiäni.
Toisaalta ymmärrän, jos äly ei kerran riitä.

Psykopatologia kirjoitti:Vastaamattomuus on myös "viesti".
Totean, että kukaan "feministeistä" ei ole kommentoinut vaivalloista avausviestiäni.

Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Palstan tela ketju siipi ei hyväksy noin pliisuja määrittelyjä. Valerie Solanasin SCUM-manifesti on heidän raamattunsa.Radikaalifeministi Valerie Solanas sanoo SCUM Manifesto -julistuksessaan, että vaikka miehiä on aina ollut, kuten sairauksiakin, miehiä ei tarvitse tuottaa lisää, miestä ei tarvitse enää olla. Kun geneettinen kontrolli on pian mahdollista, "meidän tulee tuottaa vain täydellisiä olentoja, vailla vikoja kuten emotionaalinen vika, mieheys".[1][2]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Valerie_Solanas
Etkö sinä tajua kuinka loukkaavaa tuo on?

Riidankylväjä kirjoitti:Jaaha. Ammattiloukkaantujat ovat taas vetäneet herneen nenään. Muita ollaan kyllä haukumassa seksisteiksi ja kusipääsovinisteiksi ja ties miksi.
Riidankylväjä kirjoitti:
Kaikkihan täällä ovat ylpeinä julistautuneet feministeiksi ja miesten haukkuminen, ivaaminen ja pilkkaaminen on ihan aatteen mukaista.

Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vastaamattomuus on myös "viesti".
Ongelma voi olla myös se, jos määrittelee toisen feministiksi,
vaikka hän itse ei koe olevansa minkään ismin kannattaja.
Tahtoisitko sinä, että minä kutsuisin sinua vaikka kommunistiksi,
ja vaatisin sinua vastaamaan viesteihini näkökulmasta,
jonka itse olisin sinulle ensin valinnut?
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vastaamattomuus on myös "viesti".
Ei riitä, mutta siitä huolimatta kommentoin:
Perinpohjainen analyysi, mutta oletko unohtanut käsitteen "sex appeal" ja sisällyttänyt
sen merkityksen sanaan seksismi?
Seksismi ei mielestäni viittaa seksuaaliseen toimintaan (seksiin) eikä ekshibitionismiinkaan,
vaan tarkoittaa (vain) sukupuoleen perusteella tapahtuvaan erottelua.
Psykopatologia kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vastaamattomuus on myös "viesti".
Ongelma voi olla myös se, jos määrittelee toisen feministiksi,
vaikka hän itse ei koe olevansa minkään ismin kannattaja.
Tahtoisitko sinä, että minä kutsuisin sinua vaikka kommunistiksi,
ja vaatisin sinua vastaamaan viesteihini näkökulmasta,
jonka itse olisin sinulle ensin valinnut?
En ymmärrä, miten vastauksesi liittyy ko. kirjoitukseeni.
Mitään väittämiäsi vaatimuksia en ole esittänyt ym.
Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Jaaha. Ammattiloukkaantujat ovat taas vetäneet herneen nenään. Muita ollaan kyllä haukumassa seksisteiksi ja kusipääsovinisteiksi ja ties miksi.Riidankylväjä kirjoitti:
Kaikkihan täällä ovat ylpeinä julistautuneet feministeiksi ja miesten haukkuminen, ivaaminen ja pilkkaaminen on ihan aatteen mukaista.
Lopetan osaltani tämän keskustelun tähän.
Mielestäni on turha edes yrittää puolustautua tuollaisia syytöksiä vastaan, tai yrittää kumota Riidankylväjän yleistäviä ja 'niputtavia' väitteitä. Riidankylväjän sanoma on niin tyrmäävä, että se tuntuu aggressiiviselta, suorastaan iskulta. On ihan järkevää suojella itseään moisilta hyökkäyksiltä ja syytöksiltä.
Psykopatologia kirjoitti:En minä ole esittänyt mitään kirjoitusnäkökulmia.
Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En minä ole esittänyt mitään kirjoitusnäkökulmia.
Keitä tarkoitit palstan feministeillä?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa