Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kun minä olen "huoritellut" naisia naikkosiksi,
ei kukaan ole ilmoittanut kovin pahastuneensa...
Pahastumisia on tuotu palstalle. Etkö ole niitä huomannut vai etkö ole niitä noteerannut?Psykopatologia kirjoitti:Kun minä olen "huoritellut" naisia naikkosiksi,
ei kukaan ole ilmoittanut kovin pahastuneensa...
Voi myös olla, että tuo käyttämäsi puhuttelusana estää ja
ehkäisee sinuun liittyvää eroottista latausta ja/tai toimintaa.
Selkokielellä: Älä rutise jos jäät ilman.
Aika gentleä kuitenkin (Maria, Mirri?).
koirassairas kirjoitti:"Pihtarilesbohuora" lienee yksi surkuhupaisimmista nimityksistä.
koirassairas kirjoitti: Onko naisen seksuaalisuus niin iso tabu, että se yritetään säilyttää joka suhteessa naurunalaisena ja likaisena?
Maria kirjoitti:koirassairas kirjoitti:"Pihtarilesbohuora" lienee yksi surkuhupaisimmista nimityksistä.
Outo, ruma ja absurdi nimitys.koirassairas kirjoitti: Onko naisen seksuaalisuus niin iso tabu, että se yritetään säilyttää joka suhteessa
naurunalaisena ja likaisena?
Ei mielestäni ole.
Kyllästynyt kirjoitti:slimjohn kirjoitti:Älyllä ei ole asiassa mitään merkitystä, mutta sitähän sinä et ymmärrä.
Toiset naiset vain ovat seksuaalisia, toiset eivät.
Niin, ymmärrän että sinun kohdallasi asia on juuri noin kuin kerrot.
Toisaalta, on olemassa lukuisa joukko ihmisiä joiden mielestä juuri äly on seksikästä.
Maria kirjoitti:Onhan viilin, hapankaalin, jogurtin ja suolakurkun syöminenkin likaista.
Puhumattakaan hapansilakasta ja camembert-juustosta.
Psykopatologia kirjoitti:Koska naisten juopumus on ilkeämmän näköistä.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa