Sievä Sigismund kirjoitti:En ymmärrä naisten kehon vapauttamista, selittäkää minulle mitä se tarkoittaa.
Sievä Sigismund kirjoitti:Palstan telaketjusiipi ei virka mitään tuohon tärkeään tasa-arvoteemaan.
En ymmärrä naisten kehon vapauttamista, selittäkää minulle mitä se tarkoittaa.

Hilppa kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:En ymmärrä naisten kehon vapauttamista, selittäkää minulle mitä se tarkoittaa.
Ehkä sinun pitäisi kysyä ajatuksen esittäjältä suoraan, mitä hän on lausumallaan tarkoittanut.
Sievä Sigismund kirjoitti:Jos nainen postaa kuvia kehostaan Instagrammiin ja muille saiteille, jossa on kommentointimahdollisuus niin miksi valitetaan, että niitä kommentoidaan?
Sievä Sigismund kirjoitti:Tämä on juuri sitä naisten spagettihirviöjärkeä, joka on täynnä ristiriitaisuuksia.

Sievä Sigismund kirjoitti:Jokos palstan telaketjusiipi on vapauttanut kehonsa?
JOKA ikinen miespuolinen kaverini, entinen poikaystäväni ja kaikki muut miespuoliset henkilöt, joita olen tavannut, ovat sanoneet jotain sovinistista – vitsillä tai ei. Olen ollut miehille joko vitsi tai huumorintajuton ”feminatsi”. Jos vitsejä kuulisi harvoin ja harvalta, niin voisihan niille nauraa, mutta jos niitä kuulee aina ja melkein jokaiselta, miksi niitä pitäisi enää sietää?
Olen feministi, eli tahdon tasa-arvoa. Kun sanon tämän ääneen, minut leimataan ”feminatsiksi”, joka haluaa sortaa miehiä. Olen vasta 20-vuotias ja silti jo todella kypsä tähän touhuun. Voin vain kuvitella, miten turhautuneita vanhemmat naiset ovat.
Venla Vartiainen
opiskelija, Helsinki
Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Jokos palstan telaketjusiipi on vapauttanut kehonsa?
Ensiksikin: Täällä ei ole mitään "telaketjusiipeä". Täällä on normaalilla älyllä varustettuja kirjoittajia, jotka eivät ole mitään kiihkoilijoita vaan tavallisia ja arvostelukykyisiä ihmisiä.
Toiseksi: Täällä ei voi "vapautua kehostaan" niin kauan kuin täällä haisee "YÖÖÖK, mitkä heltat" -henki.
Sievä Sigismund kirjoitti:Hyväksyn sinut kaikkine helttoinesi.
Sievä Sigismund kirjoitti:Jokos palstan telaketjusiipi on vapauttanut kehonsa?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa