Naisen rakkaus

Naisen rakkaus

ViestiKirjoittaja Gabriel » 04.07.2015 10:17

Poika istui työpöytäni tuolissa. Tuoli on pyörillä oleva kädensijallinen suurempi nojatuoli. Poika istuu siinä usein ja roudaa sen jopa omaksi tv-tuolikseen. Nyt oli taas käynyt niin jaa kaappasin natiaisen siitä syliini ja retuutin keittiöön koska oli ruoka-aika. Näin lempeän katseen vaimoni silmissä kun hän katsoi karhunpainiamme.

Eräänä pivänä suhikussa (meillä on 2kpl suhuhuoneessa) vaimon kanssa kahdestaan havaitsin partapeilin kautta, että hän katselee vartaloani. Ilme oli samalla arvioiva, mutta tyytyväinen ja hyväksyvä.

Tuli mieleen naisen rakkaus ja mistä se koostuu, nuo kaksi, se miten toimii lasten kanssa ja fyysinen vetovoima on vain osa sitä, siiihen kuuluu paljon muutakin.

Nainen voi käsittääkseni tinkiä paljonkin omasta mukavuudestaan jos mies on hänen lapsillensa hyvä isä ja kasvattaja.

Mistä asioista naiset mielestänne tinkii ja mistä syistä?
Onko joitain ominaisuuksia jotka menee muiden edelle?
Gabriel

Re: Naisen rakkaus

ViestiKirjoittaja Gabriel » 04.07.2015 17:51

Trisse kirjoitti:En mistään. Mutta kiitos kun kysyit!

Tinkiikö miehesi jostain?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 04.07.2015 19:11

Sateentekijä kirjoitti:Em tutkimustulokset viittaavat siihen, että Gabrielin vaimo ovuloi juurikin niinä aikoina kun tunsi voimakasta vetoa hänen fyysiseenkin puoleensa.
Muuten , kokonaisuutena katsoen, Gabrielin aloitus oli sinänsä hyvin narsistinen, (kuten yleensä hänen aloituksensa) ei hän mitään erikoislahjoja fyysisyyteensä , miehuuteensa tai seksuaalisuuteensa nähden omaa, nainen toimii vain niin, kuin luonto on määrännyt. Kuten varmaan mieskin.

Alleviivasin oleellisen. Miksi aloitus oli mielestäsi narsistinen?
Miksi sinulle tuli tarve todistaa, että minulla ei ole "erikoislahjoja" tai etten olisi ruumillisesti puoleensavetävä?
Mistä tiedät tai päättelit että naiseni juuri tuolloin olisi ovuloinut?
Suuri määrä oletuksia.
Kerroin kaksi asiaa ja sen perusteella syytät narsistiksi ja sinulle tuli tarve todistaa, että et sinä (minä) ole mitään. (Se vain on se naisen normaali luonto). Naisen itsetuntokeskustelussa olisi varmaan paikka juuri tälle kommentille.
Viimeksi muokannut Gabriel päivämäärä 04.07.2015 19:15, muokattu yhteensä 2 kertaa
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 04.07.2015 19:12

Trisse kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:

Ei sitten mistään.

Onnittelut, elämäsi on täydellistä.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 04.07.2015 19:19

Sateentekijä kirjoitti:Gabriel
Mikäli luit ylläolevan tutkimuksen, saat sieltä vastaukset naisen käyttäytymiseen tiettyinä kuukauden aikoina.

Niin siellä puhuttiin komeista miehistä. Sillä perusteella minun siis täytyisi olla komea.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.07.2015 21:22

.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 21.12.2017 00:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.07.2015 22:40

.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 21.12.2017 00:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.07.2015 22:57

.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 21.12.2017 00:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 05.07.2015 01:16

Gabriel kirjoitti:

Tietääkö"Gabriel tule takaisin Bruce taivaanlahja" mitä tinkiä tarkottaa?
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.07.2015 05:01

Peilikuva kirjoitti:Tietääkö"Gabriel tule takaisin Bruce taivaanlahja" mitä tinkiä tarkottaa?

Voisitko määritellä sen minulle koska menin shokkiin älyllisen ylivertaisuutesi kanssa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.07.2015 05:16

Ryysy kirjoitti:Pahoittelut ketjun aloittajalle, mutta en oikein ymmärrä koko kysymystä, että 'mistä nainen on valmis tinkimään'. Ai siis pystyykö nainen olemaan lihavan ja köyhän miehen kanssa, jos kuitenkin rakastaa tätä? Vai siis se, että pystyykö käyttämään alapääperuukkia, jos miehellä sattuu olemaan alapääperuukkifetissi, jota ilman seksi ei onnistu? Tai että pystyykö olemaan miehen kanssa, joka on pahan hajuinen? Miehen kanssa joka haluaa sukupuolenkorjausleikkaukseen? Pystyykö olemaan tappajan kanssa? Mää en tajuu.

Mielestäni kohtuullisen selkeästi kerrottu aloituksessa kahdella esimerkillä. Eli tinkiikö nainen omasta onnestaan jos esimerkiksi mies on hyvä isä ja kasvattaja? Uhrautuuko lasten eteen jossain määrin?

Kerran nuorena miehenä olin vanhempien luona kylässä. Lähdin iltaa viettämään ja tapasin Zetorissa ruotsinkielisen naisen. Nainen vei minut kotiinsa ja siellä oli joku lapsenlikka vahtimassa sen pientä poikaa. Lapsenlikka lähti pois ja me jätiin sinne. Tohuista ei kuitenkaan tullut mitään kun se poika koko ajan kiipes mun rinnan päälle, ei suostunu nukkuun ja heräs jos me liikuttiin. Nainen vaan tuumas, että se kaipaa isää. Aamulla daami ehdotti että, vosin tuoda sinne vaatteita ja käyttää pesukonetta. En tiedä miten se homman laskeskeli, mutta oletettavasti mun suhtautumisella sen lapseen oli paljon merkitystä ja se halus, että viivyn siellä pitempäänkin. Eli se oli kelpuuttanut mut jatkoon vaikka en edes ollu varsinaisesti pannu sitä.

Hommahan voi olla myös päinvastoin joissain tapauksissa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.07.2015 06:15

Poistin vuodatuksen.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 05.07.2015 20:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.07.2015 06:34

Sanoisin että varsin hyvä vuodatus.
Kuvasi myös uhrautumista monesta kulmasta, sekä rehellistä itseanalyysia myöskin.
Itselle tulee tuosta mieleen lähinnä mustasukkaisuus äidin rakkaudesta. En tiedä oliko siitä kysymys, mutta nopeesti mietittynä noin.

Tähän hieman editointia:
En tiedä perhehistoriaasi, mutta lapset ylensä pyrkii pitämään liiton kasassa vaikka se olisi huonokin. Jos kyseessä ei alunperinkään ole oma isä vaan se jonka "isänä" muistaa ja jonka kanssa on kasvanut niin lapsi saattaa silti toimia niin. Kun liitto sitten purkautuu niin uusi mies tuo ehkä epävarmuutta äidin rakkaudesta tai tulee tunne, että joutuu jakamaan äidin rakkauden ja jää itse jotain ilman. Paskemman äijän kanssa tätä "kilpailua" ei synny.

Oli syy mikä tahansa niin sinä olit silloin lapsi. Ei lapsi ymmärrä omaa toimintaansa niinkuin aikuinen.
Jos tunnet syyllisyyttä niin siitä taakasta varmaan kannattaa luopua. Anteeksi pyytäminen on joskus tärkeää.
Se saattaa ottaa taakan pois molemmilta jotka sitä kantaa, vaikka oikeasti ei ehkä mitään anteeksipyydettävää edes ole.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.07.2015 08:03

Editointia yllä.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.07.2015 10:45

Gabriel kirjoitti:Poika istui työpöytäni tuolissa. Tuoli on pyörillä oleva kädensijallinen suurempi nojatuoli. Poika istuu siinä usein ja roudaa sen jopa omaksi tv-tuolikseen. Nyt oli taas käynyt niin jaa kaappasin natiaisen siitä syliini ja retuutin keittiöön koska oli ruoka-aika. Näin lempeän katseen vaimoni silmissä kun hän katsoi karhunpainiamme.

Eräänä pivänä suhikussa (meillä on 2kpl suhuhuoneessa) vaimon kanssa kahdestaan havaitsin partapeilin kautta, että hän katselee vartaloani. Ilme oli samalla arvioiva, mutta tyytyväinen ja hyväksyvä.

Tuli mieleen naisen rakkaus ja mistä se koostuu, nuo kaksi, se miten toimii lasten kanssa ja fyysinen vetovoima on vain osa sitä, siiihen kuuluu paljon muutakin.

Nainen voi käsittääkseni tinkiä paljonkin omasta mukavuudestaan jos mies on hänen lapsillensa hyvä isä ja kasvattaja.

Mistä asioista naiset mielestänne tinkii ja mistä syistä?
Onko joitain ominaisuuksia jotka menee muiden edelle?

Olet näköjään tuonut vaimosi tälle foorumille jonkinlaisena esimerkkinä jostakin.

Minua tässä vuodatuksessasi askarruttaa, että mikset kysy yllä olevia kysymyksiä vaimoltasi suoraan. Tinkiikö vaimosi jostakin, ja mistä syystä? Onko sinussa joitakin ominaisuuksia, jotka hänen mielestään menevät muiden ylitse? Nuo olisivat oikein hyviä kysymyksiä kahdenkeskiseen parisuhdekeskusteluun.
Vähän sama juttu kuin se taannoinen päiväkirjassasi ollut oudon tuntuinen vuodatus; silloinkin ihmetytti, että miksi kyselet muilta naisilta asioita, jotka sinun pitäisi puhua vaimosi kanssa. Sinä kuitenkin suorastaan yllytit muita naisia ottamaan kantaa sinun parisuhteesi asioihin. Tässä ketjun aloituksessa olen näkevinäni saman kuvion.
Mirri

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.07.2015 11:51

:lol: Aika paska yritys muuten sinulta taas jälleen. Meidän asiat on keskusteltu eikä asioissa ole epäselvää. Täällä kuitenkin tuo seksuaalinen pipo tuntuu kiristävän aika monia niin olen kiinnostunut sen takia teidän näkökannoistanne.

Oletko sinä tinkinyt jostain?
Aloitetaan vaikka siitä.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.07.2015 12:04

.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 21.12.2017 00:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.07.2015 12:14

Minulla on aika avoin suhtautuminen seksuaalisuuteen ja se kai on myös tullut ilmi. Jos tuon jotain esille niin se ei tarkoita, että asia jotenkin rassaisi vaan minua kiinostaa kuinka muut ihmiset jäsentelee vastaavia asioita. Eli siis haluan laajentaa ymmärrystäni. Keskustelupalstat juuri on hyviä paikkoja noista keksustelemiseen jossa ihmiset voivat esittää näkemyksiään anonyymeinä.

Mielestäni minulla on perusteltu syy suhtautua Mirrin paskapuheisiin juuri niinkuin suhtaudun. Ei pääse mirri raidoistaan, aina tilaisuuden tullen täytyy yrittää tuikkia vaikka mitään tuikkimista ei edes olisi.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 05.07.2015 12:16

Ryysy kirjoitti:Lisäys: kyllä minua hieman ärsyttää Kaapossa hänen persoonaan menevät analyysinsa, mutta sittenpähän ärsyttää. Sitäpaitsi olen itsekin syyllistynyt moiseen.

Tätä tapahtuu muuten vain kun minua kohtaan hyökätään tai muutoin on mielestäni epäoikeudenmukainen tilanne menossa. Silloin pyrin pukemaan sanoiksi hyökkäyksen syyn ja pyrkimyksen.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.07.2015 12:36

Jos olet kiinnostunut muiden mielipiteistä, ei kannata pitää muiden esittämää paskana,
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa